Vette box-artquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:20 schreef Wessiej het volgende:
Ga maar héééél lang duimen.
Boxshot van Dead Rising:
[afbeelding]
Zó mooi, GOTY
.
Ik heb je niet gezien.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:32 schreef Wessiej het volgende:
Wie o wie hebben nog meer zin om vanavond GRAW te doen?
Netjes.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef Gamedemon het volgende:
Zo ik heb Burnout : Revenge net uitgespeeld, alles op perfect, die paar challenge sheets en signature takedowns komen ooit nog wel eens, ik ben klaar met die SP
ik had eerlijk gezegd nergens moeite mee behalve met wat traffic attack challenges omdat ze echt de hele fokking weg vol stoppen met bussen en vrachtwagens soms.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Netjes.
Moet nog met 3 races een medaille verdienen.
Speel liever op live.
Perfect halen gaat ook niet zo makkelijk hoe verder je in de SP komt.
Dat had ik ook.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:27 schreef MMaRsu het volgende:
Oke ff probleempje, ik heb dus een wireless 360 controller, maar het rechter analoge pookje maakt lawaai. Hij piept net alsof het scharniertje niet goed zit ofzo ... echt HEEL irritant.
Ik heb hem gister gekocht, kan ik een nieuwe krijgen van MS?
Mijn broertje had dat ook toen hij zijn 360 kocht maar dat probleem loste zich miraculeus vanzelf op na een dag of 3/4. Toen was het ineens weg.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:27 schreef MMaRsu het volgende:
Oke ff probleempje, ik heb dus een wireless 360 controller, maar het rechter analoge pookje maakt lawaai. Hij piept net alsof het scharniertje niet goed zit ofzo ... echt HEEL irritant.
Ik heb hem gister gekocht, kan ik een nieuwe krijgen van MS?
Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:quote:Op zondag 25 juni 2006 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
Ik mag het toch niet hopen dat ik geen nieuwe krijg, zou ik wel een kutservice vinden.
Weet jij toevallig het nummer van ze ( en of ze vandaag opnemen) ?
Ik wou mijn X360 opsturen, omdat hij tot nu toe 10x 'CD/DVD LEES' problemen heeft gehad, en het ligt niet aan de cd's (dvd drive is volgens mij van Samsung...)...quote:Op zondag 25 juni 2006 10:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
of 31 202036606 als je mobiel belt
De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00
Wat Mooiquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:20 schreef Wessiej het volgende:
Ga maar héééél lang duimen.
Boxshot van Dead Rising:
[afbeelding]
Zó mooi, GOTY
.
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Senko No Ronde Hypetrain! Toet Toet!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat de neuk is dat voor spel dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Senko No Ronde Hypetrain! Toet Toet!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een topdown arcade shooter van de makers van Under Defeat.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat voor spel dan?
LOL! Van 4 dagen wordt je gek, ben een keer vergeten dat ik een X360 had, 2 weken of zelfs meer niet aangeraakt...quote:Op zondag 25 juni 2006 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
fock, heb me xbox360 al 4 dagen niet aangeraakt ofzo..
want ja, ben weer begonnen met een pc spel...kuch...WoW..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |