Nou.. die ziet er eigenlijk wel intressant uit eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hierrrrr, nog een toffe game:
http://www.grev.co.jp/ronde360/index.html
Op de eerste xbox kon je ook net zo makkelijk downloaden als voor op de pc hoor mits omgebouwt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is het ook
Even daar gelaten dat pc gamen als zware noot suckt...
Denk ik ook dat je meer geniet van een spel als je hem hebt gekocht ja... je waardeerd het meer daar waar de gemiddelde pc gamer.. of laat ik zeggen 95% van de pc gamers aan zijn spellen komt via download.
Betekent dat je op een bepaald moment een stapel spellen hebt liggen waar je niet de tijd in steekt om het te waarderen. Nee je ragt er doorheen, hier en daar een mod, of een cheat "all ammo" .. en hop naar de volgende.
Ik zeg niet dat iedere pc gamer zo zijn spellen zal beleven.. maar tov een console gamer, die echt lang zit te wachten op een spel, die netjes in de winkel koopt en naar huis rent.. ik weet bijna zeker dat die meer effort in een spel steekt, en het dus meer waardeert.![]()
Ik wil de LCE van Prey... die lijkt me al helemaal vet...quote:
Website Saint's Rowquote:Op zaterdag 24 juni 2006 schreef Gamer.nl het volgende:
Demo van Saint's Row in augustus op Xbox Live
Volgens velen wordt Saints Row een regelrechte Grand Theft Auto kloon. Het spel kent een enorme stad waarin je als speler kunt gaan en staan waar je wil, terwijl er ook nog eens rivaliserende gangs hun gang gaan. Jij zit natuurlijk midden in deze bende-oorlog en zult moeten vechten voor elke straathoek.
In hoeverre dit waar is kan in begin augustus al bekeken worden, want volgens de officiële website van de game, komt begin augustus een demo van de free-roaming gangstergame op Xbox Live. Zo is er dus de mogelijkheid om de game uit te testen, voordat hij begin september in de winkels ligt, en kunnen we zien of GTA er een nieuwe concurrent bij heeft gekregen.
Alleen in Amerika en Canada.quote:As you may remember, the LCE comes with not just the game, but some extra goodies. A couple of pewter figures, a booklet on the Art of Prey, and other cool stuff. This all comes in a cool metal box, so here's what you'll see when you get your copy.
If you haven't pre-ordered yours, we've recently expanded the pre-order program that is available in North America & Canada with additional outlets to pre-order from. Remember, if you pre-order you get the third pewter figure (Mutate) as well, so if you're interested in all the figures, pre-ordering the LCE is something you're going to want to do.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:03 schreef Wessiej het volgende:
Zegt de maker misschien....
Anders had ik die ook wel gekocht.
[..]
Alleen in Amerika en Canada.
http://1up.com/do/newsStory?cId=3151655quote:Assassin's Creed: Not So Exclusive?
It's clear the game is coming to other platforms, so why is Ubisoft hiding it?
by Luke Smith, 06/22/2006
127 of 136 users recommend this story.
Assassin's Creed is coming to the Xbox 360. It's one of those secrets no one is supposed to know about (like Halo: Forerunners) yet everyone does. Sources close to Ubisoft have informed us that the game will definitely see release on Microsoft's platform -- even though the company still refuses to admit the game's inevitable multiplatform fate. But why has there been all of this secrecy and ambiguity? And what now really is the full story with Assassin's Creed? Read on.
Before it was unveiled as Assassin's Creed, the Ubisoft Montreal team (the one behind the Prince of Persia games) showed Project Assassins at Tokyo Game Show in September of 2005. Even then, the game was being positioned as a PS3 title from the Prince of Persia team. Yet, at last March's Game Developer's Conference, the tune had changed, with Project Assassins being shown as coming to both Sony's PS3 and Microsoft's Xbox 360. An internal memo leaked with Ubisoft's in-house upcoming list of games (a list that was later revealed to be 100-percent legit -- at least based on release plans at the time) clearly displayed Assassin's Creed (Assassins) as a multiplatform game.
The leaked list from March shows Assassin's intended as a multiplatform title:
Tom Clancy's Firehawk (PS3, Xbox 360, PC)
Tom Clancy's Rainbow Six 5 (PS3, Xbox 360, Rev, PC, PSP)
Tom Clancy's Ghost Recon 4 (PS3, Xbox 360, PC, Xbox, PS2)
Assassin (PS3, Xbox 360, Rev, PC, PSP)
Lumines 2 (PS2, PSP)
Game 5 Haze (PS3, Xbox 360, PC)
Alive (PS3, Xbox 360, PC)
Naruto (Xbox 360)
Rayman 4 (PS3, Xbox 360, Rev, PC, PS2, handheld)
Dark Messiah of Might & Magic (PC, PS3, Xbox 360)
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:20 schreef Wessiej het volgende:
Ga maar héééél lang duimen.
Boxshot van Dead Rising:
[afbeelding]
Zó mooi, GOTY
.
Daar was ik helemaal voor in geweest maar helaas heb ik een date met een barkruk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:32 schreef Wessiej het volgende:
Wie o wie hebben nog meer zin om vanavond GRAW te doen?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar was ik helemaal voor in geweest maar helaas heb ik een date met een barkruk.
Vette box-artquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:20 schreef Wessiej het volgende:
Boxshot van Dead Rising:
[afbeelding]
Zó mooi, GOTY
.
Ik heb je niet gezien.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:32 schreef Wessiej het volgende:
Wie o wie hebben nog meer zin om vanavond GRAW te doen?
Netjes.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef Gamedemon het volgende:
Zo ik heb Burnout : Revenge net uitgespeeld, alles op perfect, die paar challenge sheets en signature takedowns komen ooit nog wel eens, ik ben klaar met die SP
ik had eerlijk gezegd nergens moeite mee behalve met wat traffic attack challenges omdat ze echt de hele fokking weg vol stoppen met bussen en vrachtwagens soms.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Netjes.
Moet nog met 3 races een medaille verdienen.
Speel liever op live.
Perfect halen gaat ook niet zo makkelijk hoe verder je in de SP komt.
Dat had ik ook.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:27 schreef MMaRsu het volgende:
Oke ff probleempje, ik heb dus een wireless 360 controller, maar het rechter analoge pookje maakt lawaai. Hij piept net alsof het scharniertje niet goed zit ofzo ... echt HEEL irritant.
Ik heb hem gister gekocht, kan ik een nieuwe krijgen van MS?
Mijn broertje had dat ook toen hij zijn 360 kocht maar dat probleem loste zich miraculeus vanzelf op na een dag of 3/4. Toen was het ineens weg.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:27 schreef MMaRsu het volgende:
Oke ff probleempje, ik heb dus een wireless 360 controller, maar het rechter analoge pookje maakt lawaai. Hij piept net alsof het scharniertje niet goed zit ofzo ... echt HEEL irritant.
Ik heb hem gister gekocht, kan ik een nieuwe krijgen van MS?
Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:quote:Op zondag 25 juni 2006 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
Ik mag het toch niet hopen dat ik geen nieuwe krijg, zou ik wel een kutservice vinden.
Weet jij toevallig het nummer van ze ( en of ze vandaag opnemen) ?
Ik wou mijn X360 opsturen, omdat hij tot nu toe 10x 'CD/DVD LEES' problemen heeft gehad, en het ligt niet aan de cd's (dvd drive is volgens mij van Samsung...)...quote:Op zondag 25 juni 2006 10:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
of 31 202036606 als je mobiel belt
De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00
Wat Mooiquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:20 schreef Wessiej het volgende:
Boxshot van Dead Rising:
[afbeelding]
Zó mooi, GOTY
.
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Senko No Ronde Hypetrain! Toet Toet!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat de neuk is dat voor spel dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Senko No Ronde Hypetrain! Toet Toet!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een topdown arcade shooter van de makers van Under Defeat.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat voor spel dan?
LOL! Van 4 dagen wordt je gek, ben een keer vergeten dat ik een X360 had, 2 weken of zelfs meer niet aangeraakt...quote:Op zondag 25 juni 2006 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
fock, heb me xbox360 al 4 dagen niet aangeraakt ofzo..
want ja, ben weer begonnen met een pc spel...kuch...WoW..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |