trouwens over die chapter 2...die is fucking 730 mb groot ofzo.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:34 schreef gijsje79 het volgende:
Die chapter 2 van GRAW.
De vijanden zijn een stuk beter dan chapter 1.
Ze lopen nu zelfs om je heen en komen ze van achteren.
Serieus?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
trouwens over die chapter 2...die is fucking 730 mb groot ofzo.
Ik vrees echt dat we over een half jaar grotere harde schijven moeten aanschaffen als we content willen blijven downloaden
730 mb van de 13000 is nogal een grote hap namelijk
ja kijk maar op de market place.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:40 schreef NX het volgende:
[..]
Serieus?Wow hej... waarom moet het zo groot zijn? Bedoel, dat is bijna, zelfs groter dan een PC Game op 1 cd (niet dat het nu nog steeds zo is, maar een jaar of twee/drie geleden was het 1 cd...)...
welcome back enzoquote:Op zondag 25 juni 2006 14:42 schreef DinoPK het volgende:
Voornamelijk high res textures, en hogere sampling rates voor video en muziek. En men ziet het nut van compressen tegenwoordig niet meer echt in.
Ik vind het niet erg dat we van de hoogste kwaliteit spul aangeboden krijgen... maar wat ik ook weer niet snap is, dat verschillende manieren zijn om zoiets in een kleiner pakket aan te bieden, ik weet niet hoeveel compressie methoden er zijn, en men weet ook dat Microsoft zelf al een methode gebruikt om zijn downloads (en XLive) sneller aan te bieden...quote:Op zondag 25 juni 2006 14:42 schreef DinoPK het volgende:
En men ziet het nut van compressen tegenwoordig niet meer echt in.
Gamedemon je hebt gelijk, en daarim denk ik dat er ook een nieuwe hardeschijf zal worden geintroduceerd samen met de nieuwe accesoires (camera, etc...)!quote:Op zondag 25 juni 2006 14:41 schreef Gamedemon het volgende:
ja kijk maar op de market place.
Ik heb em niet gedownload maar het is wel een flinke hap als je het zou downloaden.
en aangezien er steeds meer games/downloads komen gaat het echt niet goed komen met die 13 gig die je hebt
quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Xbox klantenservice goedemiddag waarmee kan ik u van dienst zijn?"
ach ze klinkt tenminste lekkerquote:
"ik vind je tekening niet mooi"quote:Op zondag 25 juni 2006 16:47 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat jouw reacties niet voorspelbaar zijn?
Ja zo gaat het wel hard met de HD.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
trouwens over die chapter 2...die is fucking 730 mb groot ofzo.
Ik vrees echt dat we over een half jaar grotere harde schijven moeten aanschaffen als we content willen blijven downloaden
730 mb van de 13000 is nogal een grote hap namelijk
Fight Night is echt leukquote:Op zondag 25 juni 2006 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik wil eigenlijk straks Battlefield 2 kopen, zijn er nog meer mensen hier die hem hebben?
Anders zit ik aan Fight Night 3 ofzo te denken..
M'n eerste 360 spel
ik zou voor GRAW gaan eigenlijkquote:Op zondag 25 juni 2006 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik wil eigenlijk straks Battlefield 2 kopen, zijn er nog meer mensen hier die hem hebben?
M'n eerste 360 spel
Ik vind het een geweldig spel maargoed wie ben ik om dat te zeggenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:44 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik heb de GRAW demo gespeeld, singleplayer en multiplayer, vond het niet geweldig eigenlijk. Singleplayer vind ik dan nog wel beetje leuk, maar niks fantastisch imo...
ik heb emquote:Op zondag 25 juni 2006 17:50 schreef MMaRsu het volgende:
Mja heeft niemand hier dan Battlefield? Vind het leuk om met Fokkers te spelen
Hoe is de game verder, multiplayer zit wel goed, maar voor de rest?quote:
Ik speel eigenlijk alleen maar multiplayerquote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe is de game verder, multiplayer zit wel goed, maar voor de rest?
FIght night 3 heb ik nu trouwens geleend..quote:Op zondag 25 juni 2006 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
M'n eerste 360 spel
als je burnout haalt moet ik er bij zeggen dat de SP niet lang leuk blijft en dat het eigenlijk een live game isquote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga denk ik maar Burnout Revenge en/of Battlefield 2 halen
Kut ik dacht dat de mediamarkt op zondag open was
Morgen dan maar
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je burnout haalt moet ik er bij zeggen dat de SP niet lang leuk blijft en dat het eigenlijk een live game is
je hebt standaard alles unlocked onlinequote:Op zondag 25 juni 2006 18:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]. Ik dacht dat de SP ook juist tof was, om auto's te unlocken enzo...
Ik heb BF2 op dit moment geleend van een maat van me, vermakelijke game. Burnout heb ik ook, SP is idd niet supertof, maar speel het nog veel over Live.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga denk ik maar Burnout Revenge en/of Battlefield 2 halen
Kut ik dacht dat de mediamarkt op zondag open was
Morgen dan maar
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:13 schreef Rampestamper het volgende:
Ik heb ook mijn gamercard er maar even bij gezet.
Maar wel heel mooiquote:Op maandag 26 juni 2006 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
Kijken of ik vanavond verder komt met GRAW. Pittig spel hoor.
Sowieso komt er geen content in de weekenden, dus vanaf vandaag mag je weer gaan hopen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Komt die Prey demo dit jaar nog?
Ik zou niet gek opkijken als de demo na release van het spel komt.. ook omdat er sinds net pas WK thema's en pictures te koop zijn op marketplace. Ook zo lekker op tijd dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Komt die Prey demo dit jaar nog?
Hoort gewoon allemaal bij de hype, en mensen vinden het nu eenmaal leuk om te lezen en te speculeren.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
Webshops zitten heel vaak fout en nemen vaak een vroegere releasedate om pre-orders te trekken. Ik snap niet waarom mensen de website van een winkel als geloofwaardig uitgangspunt nemen, die mensen zitten ook maar te gissen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:50 schreef Tain het volgende:
was dit al langs geweest?
[..]
http://1up.com/do/newsStory?cId=3151655
Nou, een exclusive wordt het dus niet.quote:1UP: Is Assassin's Creed an exclusive title for the PS3 or is it only announced for the PS3?
Ubisoft: "Assassin's Creed is coming to the PS3. No other announcements have been made."
1UP: So it is not exclusive?
Ubisoft: "Assassin's Creed is coming to the PS3. No other announcements have been made."
ik heb je toegevoegd...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb nu BF2 : Modern Combat en Fight Night Round 3, wie die games heeft en ff live wil spelen moet me ff toevoegen aan zn friends list
Gamertag = MMaRsu NL
Ik ben na het zien van de trailers nog niet echt overtuigd, het lijkt me eerlijk gezegd nogal saai, en niet echt supermooi ofzo...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Twijfel nog over Over G fighters, maar is het meer een spel waarbij je eerst een boek van 500 bladzijdes moet lezen of kan je gewoon wegscheuren en knallen?
Lijkt mij wel relaxed op Live (niet dat ik dat ooit doe maar ok)
nerdquote:Op maandag 26 juni 2006 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Twijfel nog over Over G fighters, maar is het meer een spel waarbij je eerst een boek van 500 bladzijdes moet lezen of kan je gewoon wegscheuren en knallen?
Lijkt mij wel relaxed op Live (niet dat ik dat ooit doe maar ok)
Hou maar op; een FIFA-fan die PES te moeilijk vindt en ook nog eens voor fnoord is neemt toch niemand serieus.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
grafisch n64, maar ja jij speelt ook pes 5, dus ben je het gewend![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hou maar op; een FIFA-fan die PES te moeilijk vindt en ook nog eens voor fnoord is neemt toch niemand serieus.
Whatever. (V)MBO zeker?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
serieus te nemen ben jij ook niet
die laatste is trouwens een replayquote:Op maandag 26 juni 2006 22:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Whatever.
FIFA
[afbeelding]
vs.
PES
[afbeelding]
En ik heb FIFA WC 2006 zelf ook, dus kan er prima over oordelen.
Replay is gewoon ingame gameplay vanuit een ander camerastandpunt.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die laatste is trouwens een replay![]()
Google earth vlieg je niet met 800 km/h overheen.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
in google earth is de omgeving nog mooier
en in het echt nog weer mooierquote:Op maandag 26 juni 2006 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
in google earth is de omgeving nog mooier
Van de week hoop ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:31 schreef Wessiej het volgende:
Vét, wanneer krijg jij hem?
Op gcshop staat die 'direct leverbaar' dus hoop dat ik hem morgen (wel ergens anders) kan ophalen.
Ik ben erg nieuwsgierigquote:Op maandag 26 juni 2006 23:28 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is al uit, maar er zijn nog nergens reviews te lezen.quote:
Ook een reden waarom ik nieuwsgierig benquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is al uit, maar er zijn nog nergens reviews te lezen.
Dat belooft meestal weinig goeds..
Ze proberen er zoveel mogelijk te verkopen voor de reviews op internet staan, denk ik.
Dat is de Japanse versie. (die overigens wel helemaal in het Engels is)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
Nu 1 review beschikbaar en dat is een 6,8
http://www.gamebrink.com/xbox-360/1368-Over_G-reviews.html
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:16 schreef Bastard het volgende:
Maar ik vertrouw het niet meer na 5 kut delen
Ik wil Texas Hold 'Em Poker gewoon kunnen downloaden. Waarom duurt dat zo lang???quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox Live Arcade Unplugged aangekondigd
Hoeveel kosten deze games als je ze via Live download? Ik vind 40 euro namelijk best een hoop... Al is het wel een aardige disc voor degenen zonder Xbox Live.
Graphic whorequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond 3 anders de beste1 en 2 waren nogal lelijk.
Gfx hoer!... oh nee das niet waar, anders kocht je ook geen wie .quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond 3 anders de beste1 en 2 waren nogal lelijk.
Doofpot .. hoor er niets meer overquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil Texas Hold 'Em Poker gewoon kunnen downloaden. Waarom duurt dat zo lang???
Naja, kut.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel
Maar ik vertrouw het niet meer na 5 kut delen
Ik zou best wel zin hebben in een nieuwe coole Toni Hawk. Maar dan wel met de eigenschappen die deel 2 had: een strakke besturing en compacte levels met veel secrets en moeilijk te bereiken plekjes. Geen gezeik met een free roaming city, fietsen, etc…quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:29 schreef Bastard het volgende:
Ik zweer ook bij 2.. die velden waren cooler en de besturing was beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |