ik heb je toegevoegd...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb nu BF2 : Modern Combat en Fight Night Round 3, wie die games heeft en ff live wil spelen moet me ff toevoegen aan zn friends list
Gamertag = MMaRsu NL
Ik ben na het zien van de trailers nog niet echt overtuigd, het lijkt me eerlijk gezegd nogal saai, en niet echt supermooi ofzo...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Twijfel nog over Over G fighters, maar is het meer een spel waarbij je eerst een boek van 500 bladzijdes moet lezen of kan je gewoon wegscheuren en knallen?
Lijkt mij wel relaxed op Live (niet dat ik dat ooit doe maar ok)
nerdquote:Op maandag 26 juni 2006 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Twijfel nog over Over G fighters, maar is het meer een spel waarbij je eerst een boek van 500 bladzijdes moet lezen of kan je gewoon wegscheuren en knallen?
Lijkt mij wel relaxed op Live (niet dat ik dat ooit doe maar ok)
Hou maar op; een FIFA-fan die PES te moeilijk vindt en ook nog eens voor fnoord is neemt toch niemand serieus.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
grafisch n64, maar ja jij speelt ook pes 5, dus ben je het gewend![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hou maar op; een FIFA-fan die PES te moeilijk vindt en ook nog eens voor fnoord is neemt toch niemand serieus.
Whatever. (V)MBO zeker?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
serieus te nemen ben jij ook niet
die laatste is trouwens een replayquote:Op maandag 26 juni 2006 22:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Whatever.
FIFA
[afbeelding]
vs.
PES
[afbeelding]
En ik heb FIFA WC 2006 zelf ook, dus kan er prima over oordelen.
Replay is gewoon ingame gameplay vanuit een ander camerastandpunt.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die laatste is trouwens een replay![]()
Google earth vlieg je niet met 800 km/h overheen.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
in google earth is de omgeving nog mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |