abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60151161
Zijn zoon voetbalt nu voor het beachvoetbal team van Italie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60170380
D10S
pi_60517270

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60517326
Geweldige foto
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:28:09 #105
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60517354
Hoe vertaal je tokkie in het Spaans?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:31:00 #106
223492 einnojS
Lang leve de lol !
pi_60517416
Haha, je kan van 'm zeggen wat je wil maar het is en blijft een baas
  Moderator zondag 3 augustus 2008 @ 00:10:14 #107
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60519034
ontopic graag, je weet wel waarom.

[ Bericht 73% gewijzigd door -Vaduz- op 03-08-2008 00:55:30 ]
pi_62979996
Zou niet m'n keus zijn geweest, maar wel leuk dat ie nu trainer is bij Argentinie.
Benieuwd hoe vaak ie in Napoli komt kijken naar Lavezzi en Denis.

Vanavond zit ie i.i.g. bij Real - Juve op de tribune.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_73738245
78% wil dat hij ontslagen wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_74771673
Jammer dat hij geschorst is. Stel je voor: Maradona als coach in duel met Cruijff. We hadden het bijna meegemaakt.
pi_74778549
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 05:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
78% wil dat hij ontslagen wordt
Jij zo te zien ook?
  woensdag 18 november 2009 @ 09:21:11 #112
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74806317
waarom ergeren aan de man? het was de beste voetballer allertijden oke hij heeft verkeerde dingen gedaan maar doen we allemaal wel tog eens? hij leeft het snelle leven wij niet? wie weet wat wij in die sitautis gedaan hadden en over zn prestraties nja het zou mij niks uit maken als er iemand bij het nederlands elftal komt die egt supporter van nederland si dat zou ik liever hebben 1ste ronde na huis dan halve finale.. dan weetje dat het iemand met liefde het doet en neit eimand van het moet maar voor het geld dus geef hem dat wel na hij is fanatiek supporter en wat die ookv erkeerd gedaan heeft dart is tog het mooiste om te zien
pi_74809632
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:21 schreef donthate het volgende:
waarom ergeren aan de man? het was de beste voetballer allertijden oke hij heeft verkeerde dingen gedaan maar doen we allemaal wel tog eens? hij leeft het snelle leven wij niet? wie weet wat wij in die sitautis gedaan hadden en over zn prestraties nja het zou mij niks uit maken als er iemand bij het nederlands elftal komt die egt supporter van nederland si dat zou ik liever hebben 1ste ronde na huis dan halve finale.. dan weetje dat het iemand met liefde het doet en neit eimand van het moet maar voor het geld dus geef hem dat wel na hij is fanatiek supporter en wat die ookv erkeerd gedaan heeft dart is tog het mooiste om te zien
Allereerst leer eens spellen. Ten tweede erger ik mij aan mensen die anderen (en al helemaal voetballers) ophemelen. Wat boeit het dat hij een leuk balletje kon trappen. Het is en blijft een dikke tokkie. Jij hebt toch ook geen respect voor je cokesnuivende buurman?
  woensdag 18 november 2009 @ 14:44:17 #114
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74816800
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:18 schreef Weaut het volgende:

[..]

Allereerst leer eens spellen. Ten tweede erger ik mij aan mensen die anderen (en al helemaal voetballers) ophemelen. Wat boeit het dat hij een leuk balletje kon trappen. Het is en blijft een dikke tokkie. Jij hebt toch ook geen respect voor je cokesnuivende buurman?
ik ben dyslectish(dus sorry dat ik niet kan spellen:))
kijk ten eerste je weet niet wat die voor die mensen betekend daar
njaa en okee en het is ook wel overdreven hoe voetballers opgehemeld worden maar dan ik irriteer me meer aan die johan cruijf bijvoorbeeld want die zit overal vooraan als er geld uitgedeeld word en als die ergens intresant kan doen en marradona die leeft egt meee
maar dan waarom zou ik in godsnaam? geen respect voor mn buurman hebben als die coke zou snuiven? ik heb respect voor iedereen behalve voor mensen die een ander kwaad doen het boeit me egt niet al snuift mn buurman zich helemaal dood is zijn ding
pi_74820486
Laat maar zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')