Ik zet gewoon tachtigduuzend voly op mijn hekjequote:Op donderdag 22 juni 2006 17:27 schreef The_Duff het volgende:
Tering kotersWacht gewoon todat ze de bal zelf uit je tuin pakken en knal ze af met een dual shotgun, dat zal ze leren
![]()
![]()
Of misschien zoiets:quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:28 schreef ketwiezel het volgende:
[..]
Ik zet gewoon tachtigduuzend voly op mijn hekje
Dan groeien mijn plantejs nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:35 schreef AffenStrudel het volgende:
De oplossing is simpel.
Je bouwt gewoon een enorme bunker over alles wat je bezit heen, een beetje zoals wat ze bij Tjernobyl gedaan hebben.
Geen bal die er meer in komt.
TS bij zijn huis:quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:35 schreef AffenStrudel het volgende:
De oplossing is simpel.
Je bouwt gewoon een enorme bunker over alles wat je bezit heen, een beetje zoals wat ze bij Tjernobyl gedaan hebben.
Geen bal die er meer in komt.
Nee, hij niet ..... hij is zo geborenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:33 schreef Oosthoek het volgende:
Zuurpruim. Nooit jong geweest?
Dan blijven ze staanquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef carmiie het volgende:
zeg gewoon nee
"mogen wij onze bal ketwiezel?"
"nee!"
*deur dicht*
Ik zie ze al staan met hun baard van een meterquote:
Mja...helemaal uitgehongerd enzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:27 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik zie ze al staan met hun baard van een meter
nee, wel in de heg en vervolgens nooit meer terug gevondenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger toch ook klein geweest en wel ns een bal over de heg bij buren getrapt?
Jij kijkt teveel Family Guyquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:24 schreef JaFFe het volgende:
Moet je gewoon een brandende krant met poep er in voor de deur leggen. Dan durven ze niet of ze trappen hem uit en staan in de poep hahahaahahah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |