quote:IK KIJK EVEN ROND
als ik hulp nodig heb, meld ik me wel
Misschien doe ik dat de volgende keer wel, maar niet in die zaak. Daar kom ik niet meer.quote:
had je niet al van te voren door dat die broek te kort wasquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:27 schreef Jorie het volgende:
Ik was laatst ook in een kledingwinkel en toen ging ik een broek passen. Nou ben ik als 18-jarige meid aardig lang, dus de broek was echt te kort. Hing zowat op de enkels. Dat was geen driekwartsbroek ofzo, maar een gewone lange broek. Komt er zo'n jong ding naar me toe en zegt: Nou, zit goed he!? Vooral van boven zit die goed!! Ik zeg: hij is veel te kort zoals je ziet. ZIj zegt: Ach valt wel mee, even wat naar beneden trekken en dan zit die wel goed! Vooral als je leuke gymschoenen eronder doet, staat het leuk.
WAT EEN DOM WICHT![]()
Ben meteen de winkel uitgegaan en 10 minuten later heb ik een mooie broek gekocht die perfect is van lengte!![]()
Joah ik had mijn twijfels, maar dr stond 'extra long' op! Ik dacht van ach... ik probeer het wel ff!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
had je niet al van te voren door dat die broek te kort was
Hier had ik altijd last van bij de IT's . Ik ben er niet meer geweest sins een verkoper handjeswrijvendquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:04 schreef freddygonzales het volgende:
Was ik net even in een bruin-/witgoed winkel om te kijken voor een wekkerradio. Ik hou ervan om zelf rond te neuzen en m`n eigen oordeel te vellen over een product. Ik was nog geen 1 minuut op de desbetreffende afdeling of meteen zo`n gladgeschoren in pak gestoken jochiekomt naar mij toe: "kan ik u ergens mee helpen meneer??" Ik zeg nee, ik kijk even rond. 30 seconden erna een andere verkoper: "kan ik u ergens mee helpen meneer??" Ik weer zeggen nee, ik kijk even rond. 30 seconden erna weer een andere met dezelfde vraag
![]()
GODVERDOMME, Ik heb nu al twee keer gezegt dat ik geen hulp wil, als ik iets wilt weten dan roep ik je wel. Damn en je voelt je meteen ongemakkelijk want als je binnenkomt nemen ze allemaal strategische posities in en voel je bij elke stap dat hun ogen je volgen.
Ik haat dat soort zaken met die patserige, puisterige verkopertjes. Geef mij maar mediamarkt, wellicht niet de beste maar je kan tenminste wel in alle rust rondkijken.
Ben jij homo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef LENUS het volgende:
Ben jij een triangeljostie? Kan me namelijk voorstellen dat ze jouw soort zonder begeleiding liever niet zien
Ook mijn trucquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:13 schreef type_29 het volgende:
ik doe altijd oordopjes in van mijn mp3 speler
doe ik altijd net alsof ik ze niet kan horen
Je hebt geen last van opdringerige verkopers, omdat je waarschijnlijk maar een arme sloeber bent.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef hamkaastosti het volgende:
potverdikkie. 3 keer wordt je netjes gevraagd of je ergens hulp bij nodig hebt en dan zijn ze direct al opdringerig.
volgens mij heb je weldegelijk hulp nodig. Maar niet bij het kopen van een wekkerradio
ik zie dat als irritantquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:56 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben zelf part-time verkoper en ik ben verplicht om bijna direct naar een klant toe te lopen om vragen of ik hem/haar ergens mee kan helpen.
Mijn baas ziet dat meer als klantvriendelijkheid
ze denken dat je gaat stelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef Ici-Paris het volgende:
Jaah vooral als ze kijken wat je aan het kijken ben of aan het doen bent als je de winkel rondloopt. Ik krijg het dan altijd zoo benauwd
Als er een groep "gekleurde/wannabe-gekleurde" gozers de winkel inlopen vraag ik gelijk of ik hun kan helpen ... meestal lopen ze gelijk weg ..quote:
had ik een keer met groep fransen stond ik alleen op de outdoor afdeling bij perry in heerlenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Als er een groep "gekleurde/wannabe-gekleurde" gozers de winkel inlopen vraag ik gelijk of ik hun kan helpen ... meestal lopen ze gelijk weg ..
Liever dat ze weglopen ipv 20 gestolen broeken ( was vorige week gebeurt ... was een groep van 6 man ... bleek dat ze 20 spijkerbroeken hadden gejat ... gelukkig had de beveiliging ze te pakken)
arme sloeber jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:53 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Je hebt geen last van opdringerige verkopers, omdat je waarschijnlijk maar een arme sloeber bent.
Gezien je hobbies en interesses denk ik niet dat je tot de bovenkant van de samenleving behoort.quote:
quote:Bier zuipen en een beetje rondhangen
ik heb een kleine webwinkel in de verkoop van circusvlooien en daar maak ik wel degelijk een goede omzet mee. In m'n vrije tijd doe ik dan een beetje zuipen en rondhangen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:55 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Gezien je hobbies en interesses denk ik niet dat je tot de bovenkant van de samenleving behoort.
[..]
Amerkaans concept he.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:37 schreef doppelgänger het volgende:
Opdringerige verkopers? Ga voor de grap een keer naar Seats and Sofas..verschrikkelijke winkel
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef THM het volgende:
Nou, wat een vak hoor, ik zou me kapot schamen als ik dat moest doen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gij zuigt pik. Wat voor stoer werk doe jij dan? Ik ben eerder ook verkoper geweest. Verkopen is echt een vak. Het geeft een grote voldoening wanneer een klant tevreden de deur uit gaat. Ik ben het er wel mee eensch dat de Seats en Sofa's kut is. In E'hoven heb je ook nog Poppeliers liggen, nog een graadje erger. Ook de It's is wat dat betreft kut.Maar je moet niet ieder bedrijf over een kam scheren.
Ik begrijp het volledig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:24 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ik heb een kleine webwinkel in de verkoop van circusvlooien en daar maak ik wel degelijk een goede omzet mee. In m'n vrije tijd doe ik dan een beetje zuipen en rondhangen.
lijkt me duidelijk
En hoe lang is lang? 1.76 cm?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:26 schreef Jorie het volgende:
[..]
Joah ik had mijn twijfels, maar dr stond 'extra long' op! Ik dacht van ach... ik probeer het wel ff!!![]()
Dit is helemaal waar. Ik vind het gewoon buitengewoon vervelend als een verkoper minder weet over een product dan ik zelf.quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:43 schreef Kreupelhout het volgende:
Ik doe van te voren genoeg onderzoek naar hetgeen ik wil kopen en heb alleen een verkoper nodig om het product achter het glas vandaan te pakken. Dus, ik ga voor de goedkoopste winkel. De meeste verkopers geven trouwens helemaal geen advies, ze lezen van het kaartje wat een apparaat allemaal kan en klaar. Paupers...
Deze valt echt lang!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:43 schreef Kreupelhout het volgende:
[..]
En hoe lang is lang? 1.76 cm?
Ik vind het altijd grappig als ik een winkel inloop voor een lengtemaat 38, dat er dan toch weer van die puisterige paupers zijn die met een lengte 36 aankomen. "Pas maar even, kan vast wel". Nou meneer, ik heb jouw leeftijd aan ervaring om te weten dat die dingen echt niet passen.
Ik doe van te voren genoeg onderzoek naar hetgeen ik wil kopen en heb alleen een verkoper nodig om het product achter het glas vandaan te pakken. Dus, ik ga voor de goedkoopste winkel. De meeste verkopers geven trouwens helemaal geen advies, ze lezen van het kaartje wat een apparaat allemaal kan en klaar. Paupers...
Dat heb ik vrijwel altijd als ik een camera oid koop. Maar dat zal zo'n verkoper nooit zelf inzien. Meestal komen ze niet verder dan vertellen of er penlite's in moeten of een speciale accu. En ook geen enkel benul wat nou de kwaliteit van een apparaat maakt he... "Ja, maar met dit model kun je de videos meteen op de camera bewerken" kreeg ik laatst weer te horen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:34 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dit is helemaal waar. Ik vind het gewoon buitengewoon vervelend als een verkoper minder weet over een product dan ik zelf.
Het leuke is dat waneer je een keer iemand nodig hebt, je dan kan wachten tot je een ons weegtquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:04 schreef freddygonzales het volgende:
Was ik net even in een bruin-/witgoed winkel om te kijken voor een wekkerradio. Ik hou ervan om zelf rond te neuzen en m`n eigen oordeel te vellen over een product. Ik was nog geen 1 minuut op de desbetreffende afdeling of meteen zo`n gladgeschoren in pak gestoken jochiekomt naar mij toe: "kan ik u ergens mee helpen meneer??" Ik zeg nee, ik kijk even rond. 30 seconden erna een andere verkoper: "kan ik u ergens mee helpen meneer??" Ik weer zeggen nee, ik kijk even rond. 30 seconden erna weer een andere met dezelfde vraag
![]()
GODVERDOMME, Ik heb nu al twee keer gezegt dat ik geen hulp wil, als ik iets wilt weten dan roep ik je wel. Damn en je voelt je meteen ongemakkelijk want als je binnenkomt nemen ze allemaal strategische posities in en voel je bij elke stap dat hun ogen je volgen.
Ik haat dat soort zaken met die patserige, puisterige verkopertjes. Geef mij maar mediamarkt, wellicht niet de beste maar je kan tenminste wel in alle rust rondkijken.
Sommige mensen haten daardoor juist de Media Markt. Maar dat zijn meestal de mensen die nul komma nul research naar een product doen en denken dat de verkoper een expert is op dat gebiedquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:55 schreef THM het volgende:..
Moet zeggen dat ik bij de MediaMarkt meestal wel gewoon rustig kan kijken en proberen, zonder onnodig lastig gevallen te worden. En je hoeft daar niet elke keer te vragen of ze even de vitrine open willen maken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |