IE en FF hebben een hele mooie history om af te speuren..quote:
Sinds CMD van de Willem de Kooning is afgesplitstquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij niet meer voor die artfag knip ende plakacademie!
Daar gaat de kwaliteit van het onderwijs!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Sinds CMD van de Willem de Kooning is afgesplitst
Nee, maar even serieus. Kan je een nog groter verschil hebben tussen twee OS'en ? En kan het nog fucking overduidelijker zijn dat een van de twee compleet niet deugt ?quote:
Tja. Ik speel nooit spelletjes en ik hoef geen specifieke programma's te draaien die niet op een Mac werken, dus ik heb geen last van de nadelen. (In tegenstelling tot dequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef Hugster het volgende:
Ik vind je wel een enge apple bonker hoor Au3, wat een fanboy
Excel gebruik ik nooit zo veel, maar Word:mac heb ik toch al wel een aantal keer laten crashen hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:34 schreef oor het volgende:
hoe kan microsoft excel op de pc wel vast lopen. en waarom doet hij dat minder dan op de mac..
ik heb nooit problemen met excel op de mac. maar wel op de windows pc.
Oke, ik heb een raadsel voor je:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld de opties in dialoogboxen. Dat Macintosh niet alleen maar ja/nee als opties heeft, maar gewoon zinnige keuzes waarvan een stuk duidelijker is wat je kiest. En als je kiest niet nog vijf keer vraagt of je dat wil.
Een format + 200mg Prozac doet denk ik wonderen...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik post hier even een hartgrondige "Flikker allemaal maar op met je Windows, ik heb er genoeg van, ik ga mijn pc het raam uit gooien en compleet over op Macintosh"-post.
Vanmorgen had ik opeens een. blauw scherm
. toen ik mijn iPod aan het updaten was. Even ter vergelijking he. Toen ik mijn iPod aan mijn iBook hing en de boel moest installeren kon ik binnen een kwartier er liedjes opzetten en liep ik tien minuten later fluitend buiten met mijn iPod. Vanmorgen ben ik meer dan een uur bezig geweest om mijn pc en iPod een beetje bezig te krijgen. En toen was ik bijna klaar, en toen kwam dus dat blauwe scherm.
Vergeet het maar, Bill. Dit is de druppel. Hoer allemaal maar op met je spyware, met je Internet Explorer, met je honderdduizend popupschermen en wat al niet meer, ik ben het nu gewoon godverdomme zat..
.
. Apple.
.
.
ik denk apple?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oke, ik heb een raadsel voor je:
Welk OS had als eerste dialoog boxen?
Een iBook ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Een format + 200mg Prozac doet denk ik wonderen...![]()
Marry me!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik post hier even een hartgrondige "Flikker allemaal maar op met je Windows, ik heb er genoeg van, ik ga mijn pc het raam uit gooien en compleet over op Macintosh"-post.
Vanmorgen had ik opeens een. blauw scherm
. toen ik mijn iPod aan het updaten was. Even ter vergelijking he. Toen ik mijn iPod aan mijn iBook hing en de boel moest installeren kon ik binnen een kwartier er liedjes opzetten en liep ik tien minuten later fluitend buiten met mijn iPod. Vanmorgen ben ik meer dan een uur bezig geweest om mijn pc en iPod een beetje bezig te krijgen. En toen was ik bijna klaar, en toen kwam dus dat blauwe scherm.
Vergeet het maar, Bill. Dit is de druppel. Hoer allemaal maar op met je spyware, met je Internet Explorer, met je honderdduizend popupschermen en wat al niet meer, ik ben het nu gewoon godverdomme zat..
.
. Apple.
.
.
Is je windows ding een laptop of een normale pc? Als het een laptop is kom ik em wel voor je ophalen. Ben je er ook van je kopzorgen afquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een hometrainer kopen, en dan je notebook op het stuur installeren en via spraakherkenning gaan internetten.
Het is een ouwe Dell.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is je windows ding een laptop of een normale pc? Als het een laptop is kom ik em wel voor je ophalen. Ben je er ook van je kopzorgen af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |