Ja, zoiets dacht ik ook al. Vandaar mijn ietwat dubieuze PI.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:40 schreef rena het volgende:
Ja, en straks trapt hij je weer keihard in je rug, Erikje![]()
Verkapte aardigheid![]()
Kun je misschien ook ophouden met die stomme beledigingen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:40 schreef rena het volgende:
Ja, en straks trapt hij je weer keihard in je rug, Erikje![]()
Verkapte aardigheid![]()
Emilie dan?quote:
Pfff. Nu breekt mijn klomp.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook al. Vandaar mijn ietwat dubieuze PI.
Jawel, dat is wel nodig. Het is mijn hobbyquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je misschien ook ophouden met die stomme beledigingen?Dat is toch nergens voor nodig?
Precies.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff. Nu breekt mijn klomp.
Het is ook nooit goed, hè. Die alom gerespecteerde jeugd van tegenwoordig! Nooit eens een keer luisteren naar de welgemeende woorden van een verwaand en verwend persoon als ik.
Ik nietquote:
Maar misschien, hè...misschien worden andere mensen niet zo blij van jouw stomme beledigingen. Heb je dáár wel eens over nagedacht? Of doet dat je niks?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef rena het volgende:
[..]
Jawel, dat is wel nodig. Het is mijn hobby![]()
![]()
![]()
Ik en denken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar misschien, hè...misschien worden andere mensen niet zo blij van jouw stomme beledigingen. Heb je dáár wel eens over nagedacht? Of doet dat je niks?
Ben je er al voor naar de dokter geweest?quote:
DaMaardbeien.quote:
Ja dag, dan gaat hij ze opeten, mafketel!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je er al voor naar de dokter geweest?
He, meeloper.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ook aardbeien trouwens.
Fijn voor je.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Ook zelf gekweekt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ze al héél lang, hoor.quote:
Dank je. Dat vond ik ook al.quote:
Geef een feest en vier hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |