quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:58 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Dan ben je ongeveer m'n achterbuurman.

Mij ook niet(inmiddels wel, maar das valsspelen....)quote:

Ja, opzich zal dat wel fijner zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:01 schreef pierce het volgende:
[..]
Mij ook niet(inmiddels wel, maar das valsspelen....)
Zullen we het bij straten houden, en niet bij gebouwen?
Zo staat het in de TT immers.

Daar hebben ze net vd week dat krakerspand op de hoek gesloopt. Best kaal ineens...quote:

Hint: Routenet.nlquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:13 schreef pierce het volgende:
[..]
Daar hebben ze net vd week dat krakerspand op de hoek gesloopt. Best kaal ineens...
Ff opzoeken in het stratenboek...![]()

Geeft niet, heb er nog een!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:17 schreef Ringo het volgende:
Ubbo Emmiusstraat is goed.
En nou zijn mijn foto's op.

Oranjebuurt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:18 schreef pierce het volgende:
[..]
Geeft niet, heb er nog een!![]()
[afbeelding]

Juiste buurt, verkeerde straatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Schildersbuurt, ik gok Jozef Israelsstraat

I knew it!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:51 schreef detulp050 het volgende:
Nee
Het is in het gebied tussen de Kraneweg, A-Weg, Westersingel en de Friesestraatweg

Charizma, wil je nu even ophouden te kloten in dit topic. Doe ff normaal ja. Alledrie je bijdragen hier sloegen echt helemaal nergens opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:51 schreef Charizma het volgende:
Heeej das mn opa !

Ja, de Boteringesingel, ik kom er net achter. Ik zei het al eens, ik ben slecht in straatnamen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:13 schreef Andromache het volgende:
Nee, wel een singel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |