volgens mij niet.. TS leeft in een droomwereldquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:47 schreef Biancavia het volgende:
Hebben alleen homo's een penispomp?
Ah, dank!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
http://www.sexwoordenboek.nl/penispomp.html
Ehmm.. Homo schrijf je andersquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik net zo langs bij een vriend van me. Zie ik in de woonkamer uit een geopende doos een of ander attribuut staan. Dus ik zo vragen aan hem wat dat was. Wou hij er niet op antwoorden, met zijn rode kop.
Dus ik pak dat ding. Staat er penispomp op.
WTF. Hij is dus heaumeaux. Meteen het contact verbroken met die smeerlap![]()
Ja wat denk je.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:57 schreef Mainport het volgende:
En dat heb je hem ook recht in zijn gezicht gezegd?
Zegt de kindervriendquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:59 schreef Kindervriend het volgende:
Schitterend hulpstuk.
Ik zou er ook wel eens eentje willen gebruiken.
Zo hoor je met je vrienden om te gaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja wat denk je.
Die pomp door de kamer gegooid, deur dichtgesmeten, weggelopen, net gesmst dattie een flikker is.
Niks meer gehoord![]()
Die jongen heeft gewoon erectieproblemen waar hij zich voor schaamt en dan maak jij hem ook nog eens voor flikker uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja wat denk je.
Die pomp door de kamer gegooid, deur dichtgesmeten, weggelopen, net gesmst dattie een flikker is.
Niks meer gehoord![]()
Heb je verder nog veel vrienden?quote:Staat er penispomp op.
WTF. Hij is dus heaumeaux. Meteen het contact verbroken met die smeerlap
Kijk, dat zijn nou ECHTE vrienden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik net zo langs bij een vriend van me. Zie ik in de woonkamer uit een geopende doos een of ander attribuut staan. Dus ik zo vragen aan hem wat dat was. Wou hij er niet op antwoorden, met zijn rode kop.
val ons er niet mee lastig...quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hij is verliefdquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja wat denk je.
Niks meer gehoord![]()
TS is zelf homo, maar zit nog in de ontkennede fasequote:dus t gaat niet om de penispomp, maar om t feit dat ie homo is.... lekkere vriend ben jij.....
honestly,quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:06 schreef Gripper het volgende:
"Obviously, it's not mine"
[afbeelding]
Dus jij kan je vriend al 18 jaar zonder pomp verwennen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
En ik kon hem al 18 jaar.de gedachte he
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
En ik konT hem al 18 jaar.de gedachte he
Het is homo, geen heaumeaux.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Was het soms jouw penispomp?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF. Meteen het contact verbroken met die smeerlap![]()
Tuurlijk niet, hij is vast hooggeschoold. Echter wel zo homofoob dat hij het woord niet durft te schrijven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is homo, geen heaumeaux.
Zeker van het VMBO![]()
Als ik het goed lees is het dus nu je EX vriendje en dat alleen maar omdat ie een penis-pomp had gekocht?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |