Air is zeker okeyquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
er is al een air topic in muz, maar kan m niet vinden..
air is ok
All I Need is toch ook wel een van de bekenste nummers..quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Air is zeker okey
Lekker weg-spacen
Ik kon ook niet zo snel een topic vinden erover
Air heb ik pas ontdekt, hoewel dat ene nummer al langer bekend was hier. "How does it make you feel".
Kloptquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:49 schreef lnino het volgende:
heerlijk, vooral als achtergrondmuziek (als je aan het lezen bent ofzo)
Echter, ik vind het typisch iets waarvan je niet teveel achter elkaar moet luisteren aangezien het dan wat eentonig wordt
Dan kan deze op slot in principe. Dubbele topics is niet okey of wel somsquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:50 schreef Grobbel het volgende:
Topic is heel makkelijk terug te vinden als je gebruik maakt van MUZ Bands & Artiesten , welke als een sticky bovenaan in het MUZ topic-overzicht te vinden is.
Al lopende Air-topic: Air!!
Thank you for the tipquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:53 schreef -skippybal- het volgende:
Vette chillmuziek![]()
Heerlijk ook in de auto. Voel je je soms net alsof je in een reclame zit![]()
Nummer My Friend van Groove Armada zal je wel bekend in de oren klinken..quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thank you for the tip
Straks even op papier opschrijven. Groove Armada. Ik kom te weinig in muziek, hier kan ik gericht vinden en straks zoeken naar muziek die bij me past
Misschien dat ik even lime-wire doe aanslingerenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:05 schreef denka het volgende:
[..]
Nummer My Friend van Groove Armada zal je wel bekend in de oren klinken..![]()
Het is een beetje autoreclame muziek naar mijn smaakquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In een reclame
Leg eens uit![]()
Ik voel me met deze muziek ook even anders, illusie achtig. Alsof het leven een grote illusie is. Ik ben vaker bezig over illusie en dat het leven een illusie is. Maar dan met de juiste muziek lijkt alles op te lossen
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is een beetje autoreclame muziek naar mijn smaakNet als Moby enzo zou maar zeggen.
Soms zie je van die hippe autoreclames langskomen (dus niet die kutte van Citroën) met dit soort muziek![]()
Heb het net gemeld in het Feedbacktopic, dit topic zal waarschijnlijk worden gesloten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan kan deze op slot in principe. Dubbele topics is niet okey of wel soms
Ik voel me helemaal air nu
Die muziek maakt plaats vrij in mijn hoofd
Ik zal verder gaan in het topic dat jij aankaart
Thank you for searching
Okeyquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb het net gemeld in het Feedbacktopic, dit topic zal waarschijnlijk worden gesloten.
Dus we kunnen deze discussie het beste voortzetten in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |