quote:Volgens mij was ie ook als tweede geeindigd in de Fok!-album top100?
Op zondag 18 november 2001 18:15 schreef _pluis_ het volgende:
Ik moet dit toch echt ff kwijt....Moon Safarie van AIR is ECHT EEN SUPER CD!!!!!! zo FIJN!!
quote:
Op zondag 18 november 2001 18:17 schreef the_undertaker het volgende:
vooral dat nummer All I Need
dat nummer is echt
quote:die is zoo relaxed
Op zondag 18 november 2001 18:17 schreef the_undertaker het volgende:
vooral dat nummer All I Need
Is er een nieuwe clip van of is de single ge-re-released?
Ik vind All I need lekker zweverig, maar La Femme d'Argent eigenlijk het beste nummer van de cd.
Ik vind ook mooi dat je op het eind van het 1-na-laatste nummer zo'n schoolplein met kinderen hoort, heel erg apart, maar wel vrolijk. Op zich vind ik elk nummer van de CD erg goed trouwens, dit is dan ook 1 van mijn meest gedraaide CD's... (en dat is veel bij mij )
Premiers Symptomes vind ik ook erg mooi, en de nieuwe CD valt wat tegen ja maar de soundtrack van The Virgin Suicides daarentegen is ook zo sfeervol (Playground Love!!!)
Ook leuke clips trouwens (Sexy Boy). Zeker een van de betere bands van de afgelopen jaren...
quote:Dat viel mij ook op jah. Opzich helemaal niet erg, want het is een verschrikkelijk goede plaat, alleen krijg ik er altij zo'n waarom-heb-ik-geen-vriendin-gevoel van. Maar dat is het wel waard.
Op zondag 18 november 2001 21:46 schreef Keroppi het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat de laatste tijd de clip van All I need best wel vaak langskomt.Is er een nieuwe clip van of is de single ge-re-released?
Vooral die eerste 2 zijn echt super relaxed. Heerlijk zweverige muziek... en ook echt muziek waar ik áltijd wel naar kan luisteren.
quote:* Citroentje kan het niet beter verwoorden
Op zondag 30 december 2001 14:52 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Air gewèldig. Vooral La Femme d'Argent, Le Soleil est Pres des Moi, All I Need en Playground Love.Vooral die eerste 2 zijn echt super relaxed. Heerlijk zweverige muziek... en ook echt muziek waar ik áltijd wel naar kan luisteren.
Heb nou 10000Hz Legends erop staan...
(PS voor alle religieuzen onder ons: super skunk is een jiddische kruidenthee)
[Dit bericht is gewijzigd door 100% Tukker op 30-12-2001 22:36]
quote:Air is echt top super relaxed vooral met een jointje of paddootje op. Kan iemand me een goeie review geven van 10000Htz (dat nieuwe album van Air)
Op zondag 30 december 2001 23:01 schreef ROEN het volgende:
Ik vind het nummer All I Need echt zo'n relaxt zomer(vakantie)nummer...
Greetz Freaky
dat nieuwe nr vond ik ook wel okee trouwens, maffe clip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |