Dat is balen idd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:36 schreef LeroyBrown het volgende:
De 20 minuten die ik er van heb kunnen genieten waren erg gaaf, toen moest ik de trein naar Utrecht halen.![]()
Echt belachelijk dat zo'n show pas om 22.15 uur begint!![]()
Ja, die gast in dat turkooise overhemd inderdaad. Ik was het meisje met het lange bruine haar en het Morrissey-tshirt. En ja, ik stond direct naast je.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:16 schreef boskov het volgende:
[..]
Volgens mij stond je dan naast me. Was het die kerel in die overhemd, die ging me een partij uit zijn dak, die kende alle nummers en alle moves
Ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:02 schreef snopprinses het volgende:
oh het was geweldigen het had nog veel langer mogen duren vind ik, maar ik heb nu wel de setlist
ga je nog wat online zetten?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:50 schreef Wombcat het volgende:
Deze keer heb ik ook een paar filmpjes gemaakt. Wel de eerste keer dat ik dat met mijn camera gedaan heb, dus ik benieuwd hoe dat gelukt is.
ik vond dat echt geweldigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:01 schreef PimD het volgende:
Was leuk, maar wel belachelijk dat ze pas zo laat begonnen. Dat eerste voorprogramma was trouwens echt verschrikkelijk, die kerel met z'n loopjes![]()
Wat voor kleur was mijn shirt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 05:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, die gast in dat turkooise overhemd inderdaad. Ik was het meisje met het lange bruine haar en het Morrissey-tshirt. En ja, ik stond direct naast je.!
Ik vond je wel leuk trouwens. En ik probeerde de hele tijd te lezen wat er nou op je shirt stond, maar daar ben ik uiteindelijk niet achter gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |