Werkzequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef boem-dikkie het volgende:gel in me haar dan , ben toch de enigste die t gebruikt dus boeiee whehe
kgaa werken doeeg
doeiiii werkzequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef boem-dikkie het volgende:gel in me haar dan , ben toch de enigste die t gebruikt dus boeiee whehe
kgaa werken doeeg
echt hequote:
Mooi op tijd mênquote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:13 schreef boem-dikkie het volgende:
ik kom net terug uit de stad, en moet morgen HER toets makenop schoo, dus ik ga maar eens slapen!
daaag
Let's see..quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wel goed hoor.
Bijna vakantie en met u?.
Ooow dat schiet ook al mooi op!.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:49 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik zit nog heerlijk op school aan project te werken en stage te zoeken voor volgend jaar. Volgende week heerlijk een tentamen weekje gevolgd door een herkansingsweekje. Oja, en dan ook nog vakantie!
![]()
goed gedaan zeg! ik kijk ook erg uit naar mijn vakantie, 2,5 week dominicaanse republiek all-inclusive!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ooow dat schiet ook al mooi op!.
Ik ga volgende week vrijdag op vakantievan de week spullen op school ingeleverd en eindstage afgerond met een 9,2
Ik ben er al helemaal klar voor dus
Dan doe je het toch net iets beter dan ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:51 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
goed gedaan zeg! ik kijk ook erg uit naar mijn vakantie, 2,5 week dominicaanse republiek all-inclusive!![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan doe je het toch net iets beter dan ik.
Ja van hetzelfdequote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:54 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
![]()
achja, alvast fijne vakantie dan voor jou!
Eindelijk bedoel jequote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:58 schreef boem-dikkie het volgende:
goedesmorgens! dat ik nu alweer wakker ben zeg
whehe mn computer stond nog aan vannacht dus ik dacht laat ik nog ff hallo zeggen tegen de lieve mensjesquote:
Ik in het bijzonder natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe mn computer stond nog aan vannacht dus ik dacht laat ik nog ff hallo zeggen tegen de lieve mensjes![]()
quote:
Geslapenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vannacht was wel dik whehe!, jij nog wat gedaan vannacht
whehequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben nu eenmaal een beetje artistiek.
Nee maar ik vind mn petje wel mooi, dus dan ben ik trots om m te laten zienquote:
Nou nee het hoeft niet meteen gay te wordenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee maar ik vind mn petje wel mooi, dus dan ben ik trots om m te laten zienwhehe en ik ben niet zo makkelijk, anders ging je me zeker aaien en shit wheheh
yeaa ik vind dat leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou nee het hoeft niet meteen gay te worden.
Maar gister ook meteen een rap maken enzo.
check mn fobo, lijkt btw rood op die foto, terwijl t zwart isquote:
quote:
* Checktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
check mn fobo, lijkt btw rood op die foto, terwijl t zwart is
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dank je c0nnie.
[..]
Goodmorning Jo0lz, wat een vrolijkheid vandaag!
In bed liggen is zo zonde van de tijdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch liev dat je ons op deze heugdelijke dag nog even verlicht met een bezoekje.
En niet de hele dag met Stofje in bed blijft liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |