En juist die niet-tmf-artiestjes die een stuk minder marktpotentieel hebben, hebben de hulp die jij levert door hun cd's te kopen JUIST nodig, dus ik vind dat jouw redenering niet bepaald hout snijdtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:59 schreef Daniel.J het volgende:
Alsof Ayreon geen muziek meer zou maken als ik hun cdtjes niet kocht, vooral hun muzick komt uit hun ziel, muziek maak je als je het echt maakt, wat die tmf 'artiestjes' doen is dan ook geen muziek maken maar geld maken, Ik ben fan van de muziek ja, niet van de buisiness.
nee, daarvoor zaten ze bij Transmissionquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:13 schreef Relayer het volgende:
Ayreon uitgebuit door de platenmaatschappij? Excusez-moi, maar InsideOut is toch een van de weinigen, zo niet de enige, die weet waar het om gaat: De muziek.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:35 schreef Relayer het volgende:
Heb nu "The human equation" opstaan. Dat "Rise up and show the world"-gedeelte in het laatste nummer is nog altijd goed voor kippevel!
wow hij is ook al uit sop gegaan !quote:Op maandag 5 maart 2007 18:44 schreef Kopdans het volgende:
Arjen zit in de studio voor Ayreon en is uit PoS gegaan
http://www.ayreon.com/ayreon/ay_interview_13.html
Gaat denk ik nog wel even duren voordat er iets van uit gaat komen, maar het begin is er
ze schijnen verder te gaan zonder arjenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:53 schreef Xcalibur het volgende:
dat hij bij SoP zou vertrekken was wel te verwachten... dat OF SoP zou ophouden te bestaan / voor onbepaalde tijd stil worden gelegd. Net als Star One zeg maar
En te kortquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:35 schreef Relayer het volgende:
Heb nu "The human equation" opstaan. Dat "Rise up and show the world"-gedeelte in het laatste nummer is nog altijd goed voor kippevel!
daar had ik de lyrics van op m'n Engelse boekenlijst staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:58 schreef Daniel.J het volgende:
Computer eyes blijft het beste nummer vind ik.
en ook gitariste Lori en die mexikaan achter de piano zijn weg.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef JMurc het volgende:
Ik ben benieuwd of SoP op eigen benen hetzelfde succes kan boeken, ben er eerlijk gezegd bang voor. De 'mastermind' achter de band is weg...![]()
Tja van Lori had ik het ook wel verwacht, zij is die-hard Ayreon fan. Dit zal wel meteen het einde zijn van SoP, eerlijk gezegd schiet het toch niet op als je band verspreid over de wereld woont...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
en ook gitariste Lori en die mexikaan achter de piano zijn weg.
Loriquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
en ook gitariste Lori en die mexikaan achter de piano zijn weg.
Volgens de SoP site nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:22 schreef JMurc het volgende:
Dit zal wel meteen het einde zijn van SoP, eerlijk gezegd schiet het toch niet op als je band verspreid over de wereld woont...
Volgens de site niet nee, maar ben er bang voor dat het uit eindelijk toch uit elkaar valt...quote:
is dat zo bijzonder?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:34 schreef Perfect_Survivor het volgende:
JMurc en zijn gesigneerde singles en DVD's van Arjen
Tof, en weer een dubbel cd met verschillende zangers en zangeressen.quote:
quote:[B. PLANET Y]
We're diving through the nebulae and arrive on planet Y
A hundred thousand hollow eyes are gazing at the sky
There seems to be no motion, no pleasure and no pain
No symptoms of emotion, no loss and no gain
Solar screens and cold machines are covering up the ground
Crystal covered fields of green and oceans underground
Countless different entities but they all look the same
But then one of the entities is crying out its name:
Forever...
Remember Forever...
quote:Items besteld door D.J, KOSTER:
AYREON - 01011001 - PAL VERSION - LTD. EDITION 2 CD + DVD (BOXSET) 1x EUR 29.50
spectaculairquote:Op woensdag 28 november 2007 14:54 schreef Aryon het volgende:
Nieuwe trailer is online!
http://nl.youtube.com/watch?v=3p7gwpOecbk
Ik ook wel denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:59 schreef Relayer het volgende:
Ik ben ook zeker van plan te gaan...
goed idee. houd ik in het achterhoofd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:17 schreef Panthera1984 het volgende:
Wie gaan er naar de pre-release in Utrecht? Ik ga iig, ben met THE ook geweest.
Wat kunnen we verwachten trouwens?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:17 schreef Panthera1984 het volgende:
Wie gaan er naar de pre-release in Utrecht? Ik ga iig, ben met THE ook geweest.
Nou. Ik weet nog niet waar ik vandaan ga. Of vanaf Veenendaal of vanaf Groningen. Maar terug ga ik sowieso met de trein, dus ik moet nog even kijken als het zover is.quote:Op zondag 2 december 2007 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met de trein? Heb je meereiskorting?Geen zin mn auto in centrum utrecht te kwakken namelijk
De vorige keer (weet niet of het hetzelfde zal zijn) hadden ze een klein podiumpje, ze lieten op groot scherm zien wat er staat op het DVD gedeelte van THE. En speelde alvast wat liedjes, maar ze zongen ook Castle Hall bijv. Irene, Arjen en Heather zingen. Arjen had toen nog zijn vrouw bij zich, die kon ook zingen, maar ze zijn nu gescheiden dus ik denk niet dat ze er weer zal zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Wat kunnen we verwachten trouwens?![]()
Alexxxxx hierquote:Op maandag 3 december 2007 09:44 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
De vorige keer (weet niet of het hetzelfde zal zijn) hadden ze een klein podiumpje, ze lieten op groot scherm zien wat er staat op het DVD gedeelte van THE. En speelde alvast wat liedjes, maar ze zongen ook Castle Hall bijv. Irene, Arjen en Heather zingen. Arjen had toen nog zijn vrouw bij zich, die kon ook zingen, maar ze zijn nu gescheiden dus ik denk niet dat ze er weer zal zijn.
edit: Als er iemand met de trein uit Enschede, Almelo, Hengelo, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort gaat, laat het dan even weten, ik stap in Apeldoorn in
niks versterkt?quote:Op maandag 3 december 2007 09:44 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
De vorige keer (weet niet of het hetzelfde zal zijn) hadden ze een klein podiumpje, ze lieten op groot scherm zien wat er staat op het DVD gedeelte van THE. En speelde alvast wat liedjes, maar ze zongen ook Castle Hall bijv. Irene, Arjen en Heather zingen. Arjen had toen nog zijn vrouw bij zich, die kon ook zingen, maar ze zijn nu gescheiden dus ik denk niet dat ze er weer zal zijn.
edit: Als er iemand met de trein uit Enschede, Almelo, Hengelo, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort gaat, laat het dan even weten, ik stap in Apeldoorn in
Oeh ik kan niet wachten...quote:Op maandag 3 december 2007 22:43 schreef Kopdans het volgende:
Eerste fragmenten (2x 5 minuten) staan op de myspace site.
http://www.myspace.com/ayreonauts
Ik denk dat ik in meppel of zo op de trein stap. (eerste stuk auto, later stuk trein) Dus dan zien we elkaar wel in Amersfoort denk ik?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:36 schreef Panthera1984 het volgende:
27 januari komt al dichterbij. Ik kan niet wachten!
Verder nog mensen die hebben bedacht dat ze met de trein gaan?
Mijn eerste indruk is positief en ik heb al een gesigneerd exemplaar met dvd op de ayreon site besteld.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:30 schreef Soli het volgende:
Ik ben de cd nu aan het luisteren, word er nog niet echt vrolijk van moet ik zeggen...
Kijk dat zijn nog eens interviews. Lekker de diepte in.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:23 schreef Tokus het volgende:
hier nog m'n interview wat ik onlangs met Arjen deed:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=606
TOP! Bedankt!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:23 schreef Tokus het volgende:
hier nog m'n interview wat ik onlangs met Arjen deed:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=606
Tot vanavond.quote:
Ik koop 'm vanavond denk ik en laat 'm ter plekke signeren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef thedeedster het volgende:
[..]
TOP! Bedankt!![]()
Heeft iemand trouwens al zijn gesigneerde exemplaar binnen? Ik ben positief over de cd, maar ben nu wel benieuwd naar het totale verhaal.
quote:...Ik denk dat ik zo'n tien tot vijftien gastmuzikanten meeneem. We spelen drie kwartier acoustisch. Een beetje ongedwongen, we gaan er ook niet voor repeteren. En ik ga nog naar Velvet Breda en Velvet Delft voor wat handtekeningen te zetten, en er komen er nog een paar bij. En ik doe dan nog wat acoustisch met Marjan. Ze zingt mee op E=MC2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |