Ik vind dat jij op hetzelfde niveau zat zo te lezen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef Koenz0r het volgende:
De gemeente hier had dus een gigantisch groot scherm geregeld en dus stonden we met 3000 man op een plein de wedstrijd te kijken. Heel erg leuk (Behalve de wedstrijd zelf) beginnen mensen met lege bierflesjes te schoppen. Krijg dus meerdere malen een bierflesje tegen mijn schenen geschopt en schop ze dus naar achtere.
Komt er een oud rimpelachtig fossiel aangewaggeld met lang zwart haar en knijpt mij ineens in mijn schouder.
"HE!1 WAT MOT DAT NOU MET DAT GEKLOOI MET DIE FLESSUH?"
"Blijf eens met je handen van me af, oud fossiel! Dus ik sla haar hand van mijn schouder af" je kan ook normaal praten
"HEE, WAAROM SCHUP JE ME NOU, VUILUH KLOOTZAK! MOT IK JE SOMS OP JE BEK SLAAN"
"Moet je vooral doen, kommaar sla me maar ik ben echt niet onder de indruk van je vies viswijf die je er bent"
"HOE NOEMDUH JE MIJ?!"
"Vies viswijf en nou oprotten voordat ik boos word"
"NOU IS ES HELEMAAL MOOI GEWORDUH IK ..."
Wordt ze weggetrokken door haar man "Theo" omdat "Theo" ook wel inzag dat dit behoorlijk nutteloos is.
Samenvatting: Vis kampertuig valt mij lastig tijdens voetbalwedstrijd en mij wilt slaan.
Klacht: Oprotten moet dat klein mormel van 1.50M.
Talpa
Ik ben 2.01 Mquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:56 schreef 2609 het volgende:
opzich was je wel bang
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
En eerst ging je met je broer marokkanen slaan!
Neequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef I_dunno het volgende:
Wow, jij bent stoer!
Mag ik je aanraken....?
Aaaaah please? Toe nou..... Alsjebliiiiiiiiiiiiiiiiieft....!!!!
hoe kon ze dan in je schouder knijpenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:59 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik ben 2.01 M![]()
Bang voor een vies-uit-de-kut-getrokken-misvormde-dwerg van 1.50 ?![]()
Lees de OP triangel jostiquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Je gaat toch niet met lege flessen voetballen kansloze mongool.
Omdat ze vol op haar tenen ging staan met haar zondagse kloffie en haar sloffenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoe kon ze dan in je schouder knijpen
Jij snapt hem!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
En toen ging je op Fok! een topic openen om te vertellen hoe stoer je een oude vrouw hebt uitgescholden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |