Dat is nou consolegaming, kabouter!quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:38 schreef Retuobak het volgende:
Helemaal niet better
Ik vind de prijzen van X360 titels al obsceen.
...dan wil ik niet ook nog eens 65 euro betalen per game.
Ja, lekker is datquote:
Ik noem dat consolegamers die genaaid worden door Nederlandse winkeliersquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat is nou consolegaming, kabouter!
Die heb je juist wel nodig op je console aangezien zij meestal met vernieuwende titels. Hoe duurder de ontwikkelkosten, hoe minder risico's ontwikkelaars durven te nemen. Vandaar dat nu vooral vervolgen op de PS3 worden aangekondigd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:09 schreef SocialDisorder het volgende:
een kleine, onafhankelijke ontwikkelaar. Kan ik me wel voorstellen dat ze niet te veel risico durven te nemen.
Ik wil Heavenly Sword, Resistance Fall of Man, Motorstorm, het naamloze Naughty Dog project en Assassin's Creed niet echt vervolgen noemen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die heb je juist wel nodig op je console aangezien zij meestal met vernieuwende titels. Hoe duurder de ontwikkelkosten, hoe minder risico's ontwikkelaars durven te nemen. Vandaar dat nu vooral vervolgen op de PS3 worden aangekondigd.
Oh wow, 5 games waarvan er 1 wsl MP wordt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wil Heavenly Sword, Resistance Fall of Man, Motorstorm, het naamloze Naughty Dog project en Assassin's Creed niet echt vervolgen noemen.
Met een prijs van 600 euro/dollar is de kans op een kleine userbase bij launch gewoon gigantisch groot. En met een kleine userbase is de kans op verkopen verschrikkelijk klein. Naughty Dog en Ubisoft hebben wat dat betreft mee dat ze bekend staan om kwalitatief hoogstaande games, en dus sowieso hun games wel kunnen slijten. Hoewel dat bij Beyond Good & Evil toch tegen bleek te vallen, qua slijten dan, kwalitatief is het één van de beste games die ik onder m'n duimen heb gehad.
Ik verwacht wel een port ergens volgend jaar van Theseis als de PS3 eenmaal een beetje loopt.
Nee Microsoft had zoveel exclusieve toptitels bij de launchquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh wow, 5 games waarvan er 1 wsl MP wordt..
Dat is met elke console toch in het begin? 80% van de games die het eerste jaar uitgegven worden zijn games van bekende franchises.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die heb je juist wel nodig op je console aangezien zij meestal met vernieuwende titels. Hoe duurder de ontwikkelkosten, hoe minder risico's ontwikkelaars durven te nemen. Vandaar dat nu vooral vervolgen op de PS3 worden aangekondigd.
De games die hij noemt zijn geen eens launchgames.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:15 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Nee Microsoft had zoveel exclusieve toptitels bij de launch![]()
wat zijn ze ook? geen launch titels?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:20 schreef SToRM81 het volgende:
Motorstorm, Resistance en Heavenly Sword misschien ook![]()
Gamefront stinkt danquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hotllinken mag niet van Gamefront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |