Ik durf mn schoenen niet meer aan te doen met al dat zand, gelukkig heb ik nog genoeg anderequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:18 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik krijg het niet uit me schoenen
Het is onder me stalen neus gaan zitten, elke stap hoorde ik dagenlang alsof ik met steentjes in me zoolprofiel over plavuizen liep.
Tandenknarsend irritant.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
Nou, ik heb geen hysterische aanval hoeven faken, die kreeg ik bijna echt. Er zat een onbestendig ding in het kraampakket dat ik niet kon matchen met de waslijst die we moeten kopen. Dus ik vroeg wat het was. Bleek een onderbroek te zijn.![]()
![]()
![]()
Maatje De Waard IJsvogel?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
Nou, ik heb geen hysterische aanval hoeven faken, die kreeg ik bijna echt. Er zat een onbestendig ding in het kraampakket dat ik niet kon matchen met de waslijst die we moeten kopen. Dus ik vroeg wat het was. Bleek een onderbroek te zijn.![]()
![]()
![]()
Whehehe.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
![]()
![]()
die luxe heb ik helaas niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik durf mn schoenen niet meer aan te doen met al dat zand, gelukkig heb ik nog genoeg andere
Mn neus had ik zondag al leegehaald, nu mn oor ook weer schoon, dus ben eindelijk klaar met Defqonquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef HighLander het volgende:
[..]
die luxe heb ik helaas niet.
Maar deze waren toch al aan vervanging toe.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
![]()
![]()
Je kunt altijd nog voor de keizersnee gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:31 schreef YPPY het volgende:
Nu moeten jullie me niet uitlachen he? Kan ik hormonaal niet aan.Ik geloof dat ik maar wat tenten in ga slaan. Kraamverband had ik ook al te weinig gekocht. Kan ik nog terug?
![]()
Dan komt er ook nog een lading bloed en smurrie uit. Alleen dan wat minder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog voor de keizersnee gaan.
Hoe gaat het trouwens met je nichtje, karboenkeltje?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hooivork.
Dan een tijdmachine bouwen, terug gaan en niet zwanger worden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:35 schreef YPPY het volgende:
Heeft geen zin meer, dan moet ik nog bevallen met bloed en troep.
Goed, hooivorken zullen de komende tien jaar of zo niet nodig zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je nichtje, karboenkeltje?
Goed om te horen. Misschien kan je haar wel alvast met een desert vorkje prikken om in te komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Goed, hooivorken zullen de komende tien jaar of zo niet nodig zijn.
Uitermate verstandig en wijs.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:40 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zal ik zo maar s op de fiets naar t dorp gaan ipv met de auto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |