Ga snotver studeren man, kijk naar iamredleader!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Feauteaubouques zijn gay, net als de kapsels die ik sommige mensen per abuis aanmeet in mijn kapperszaakje!
Zit wat in, mevrouw Yvonne.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:54 schreef yvonne het volgende:
Ga snotver studeren man, kijk naar iamredleader!
Getrouwd EN een diploma, ha!
Ja, maar heb je de foto in m'n fotoboek gezien met geblondeerd (gebleekt) haar?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:54 schreef yvonne het volgende:
Ga snotver studeren man, kijk naar iamredleader!
Getrouwd EN een diploma, ha!
Moet jij je kamer niet gaan opruimen ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:56 schreef boem-dikkie het volgende:
wel lief zo'n dood konijn
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, maar heb je de foto in m'n fotoboek gezien met geblondeerd (gebleekt) haar?
Oh lachenquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:55 schreef iamredleader het volgende:
Bedoel je puberruil? Dat was m'n jongste broer, hier ook bekend als DiabloSam, die heeft jaren geleden meegedaan aan een wedstrijd voor een of andere omroep, en die had hij gewonnen. Het ging erom wat bij jonge pubers eigenlijk speelde. Zijn klacht was dat een beugel je wordt opgelegd, en niet gevraagd.
Enfin, zo kom je in de kaartenbak van een paar regisseurs en programmamakers, en ze hadden voor puberruil iemand als hij nodig. En ja, de hele familie als het kon. Dus voor de gein meegedaan, ook m'n vrouw is kort in beeld geweest, het was erg leuk, maar wel een hele aanslag op je leven, 5 dagen bijna non-stop camera's in huis.
Gister al gedaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet jij je kamer niet gaan opruimen ofzo?
Nee, maar ik kwam ergens tegen dat ie getrouwd was, dus ging ik in z'n fobo glurenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verveel je je, y?
Wat ben je toch attent.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:32 schreef yvonne het volgende:
Nee, maar ik kwam ergens tegen dat ie getrouwd was, dus ging ik in z'n fobo gluren
En nu heeft ie een naamtopic
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar ik kwam ergens tegen dat ie getrouwd was, dus ging ik in z'n fobo gluren
En nu heeft ie een naamtopic
sssstquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:39 schreef MUUS het volgende:
Maar.... maar... maar...
.... trouwen is stom..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |