Ja, want als-ie de hele tijd zit te kijken, komt-ie niet meer aan posten toe.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:38 schreef SCH het volgende:
Hier kijkt Tong80 dus de hele dag op uit. Vind je het gek dat iemand zoveel post als hij de hele dag hier op mag uitkijken.
Mis ik hier 't grapje, trouwens? Woon jij in Alphen a/d Rijn?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mis ik hier 't grapje, trouwens? Woon jij in Alphen a/d Rijn?
Check je OP, man.quote:
[afbeelding]quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:20 schreef SCH het volgende:
En dan?
Ja, maar vanwaar die link naar dat Alphen a/d Rijn-topic in je OP?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
Ik woon in Utrecht.
Zie je Tong al iets uit z'n AT slopen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
tong heeft STA niet in zijn AT
Heldinquote:
eigenlijk niet neequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zie je Tong al iets uit z'n AT slopen?
Ah, dat tong uit je mond laten hangen is iets plaatselijks? Mijn zusje woont er sinds kort ook...quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:38 schreef Cruoninga het volgende:
Ah, dat tong uit je mond laten hangen is iets plaatselijks?
Ik blijf wakkerquote:Op zondag 9 juli 2006 01:42 schreef tong80 het volgende:
Nederland zingt en helpt
Om 9.30 uur morgen ochtend een kerkdienst uit Zaltbommel op Ned-2.
In de Sint Maartenskerk verzorgt Ds. A. van der Veer een korte meditatie.
En verder een massale - koor-en samenzang.
Ik sta vroeg op.
En jullie ?
Misschien ken ik je welquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:09 schreef Loeri het volgende:
Ik ben er geboren(en heb er gewoond tot ik 2 jaartjes oud was
)
Je snapt toch wel dat ik nu 10x je foto heb bestudeerd om te kijken of ik je zie om vervolgens te controleren of je dan ook echt hoi zegt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:18 schreef tong80 het volgende:
Ik zeg ook altijd hoi op straat
Lul me suf aan de kassa
iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:04 schreef tong80 het volgende:
Dat is een kennis van me. Rein van Willigen. Is 50 jaar, twee meter lang, maar slaapt onder een Mickey Mouse dekbed.
Ik stuur je wel even een PM.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:16 schreef tong80 het volgende:
Helaas doen m'n mail en MSN het niet anders had ik je namen gegeven van mensen uit Bommel die zich bezighouden met de geschiedenis ervan. Kan het niet maken om die zonder toestemming op een openbaar forum te zetten.
Ben wel benieuwd naar je achternaam of naar de naam war je vanaf stamt.
Leuk om de hele tekst te lezen, ik kon alleen nog maar het eerste stuk herrinerenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:14 schreef tong80 het volgende:
Wie kent dit nou niet ?
In die grote stad Zaltbommel, bommel
Heerste grote watersnood,
En zo menig arme drommel, drommel
Die niet zwemmen kon ging dood
Refrein:
En temidden van die rommel, rommel
Dreef de torenspits van bi-ba-bommel
En temidden van die rommel, rommel
Dreef de torenspits in 't rond
Op een vlot van houten planken, planken
Zat een grote herdershond
Heel erbarmelijk te janken, janken
Omdat hij zijn baas niet vond
Refrein
Een matroos met kromme benen, benen
En een rode zwembroek aan
Zat als een klein kind te wenen, wenen
Want zijn schip dat was vergaan
Refrein
In een mand met verse broodjes, broodjes
Dreef des bakkers jongste kind
Spart'lend met z'n blote pootjes, pootjes
Stonk ie uren in de wind
Refrein
Op een vloer met houten planken, planken
Dreef de doopsgezinde school
Jongens hingen uit de banken, banken
Lapten 't leren aan hun zool
Refrein
In een Ford met lekke banden, banden
Zat een rijke kruidenier
Tussen zijn verkleumde handen, handen
Klemde hij een groot vat bier
Refrein
Een Chinees met lange haren, haren
Op zijn rug een linnen zak
Viste met machine garen, garen
Sinaasappels en tabak
Refrein
't Was afgrijs'lijk te aanschouwen, schouwen
Hoe beroofd van haar korset
Een boerin uit Henegouwen, gouwen
Aan kwam drijven op haar vet
Refrein
Schitterend idd. Stond een artikel over in het BB.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:29 schreef KD-fotografie het volgende:
heb je overigens de nieuwe kunstwerken gezien in het water, ik vind het er wel heel leuk uitzien.
Vind je?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:29 schreef KD-fotografie het volgende:
heb je overigens de nieuwe kunstwerken gezien in het water, ik vind het er wel heel leuk uitzien.
Ik vind het wel wat hebben ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:12 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind alleen die tafel hip. Major kick btw
Nee even op laagwaterquote:
En toch was je altijd bang dat je de laatste trein naar Amsterdam niet zou halenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:58 schreef shmoopy het volgende:
Ik mis Bommel.
Zelfs die klotefontein die het nooit deed.
es goed posten dat is erger dan Marokanen verkeerd schrijvenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef Ole het volgende:
schrijf Marokkanen nou es goed!
en repareer je msn
Mijn schoonmoeder is een jaar geleden van haar fiets getrapt door een 14 jarig marokkaantje en sindsdien durft ze ook niet meer alleen de stad in als het al wat donkerder is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef tong80 het volgende:
Gisteren ging ik om half twaalf een shoarma kopen er stonden nog steeds 20 Marokanen buiten die stoer deden en gevechtsbewegingen imiteerden.
Was geen veilig gevoel.
Ons cultureelcentrum staat er naast. Ik kan me voorstellen dat je je onveilig voelt
Ik heb daar tien jaar gewoond in de Vogelenzang.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is een jaar geleden van haar fiets getrapt door een 14 jarig marokkaantje en sindsdien durft ze ook niet meer alleen de stad in als het al wat donkerder is.
toch eigenlijk triest dat het zo moet.
Weet jij eigenlijk wat er met al die mensen gebeuren die in de marokkanenwijk wonen ( daar bij het bejaardehuis) aangezien die flatjes enzo weggaan en er een hele nieuwe en duurdere wijk komt.
De vorige buitenwijk is ook al mislukt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:31 schreef snakelady het volgende:
yep, dat is helemaal waar!!
En die nieuwe wijk "de vlinder" ziet er niet uit, zijn net een stel bunkers bij elkaar...
Bommel is een echte stad aan het worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef snakelady het volgende:
nou nou, en dadelijk al de camera's in de stad, komt misschien nog allemaal goed.
Mooi stadje hè ?quote:Op maandag 23 november 2009 00:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zaltbommel is leuk, ons nieuwe hoofdkantoor zit daar sinds kort en dus ben ik er 1 a 2 dagen in de week te vinden.
helaas wel elke keer een pokke stuk rijden Leeuwarden - Zaltbommel
Idd, als je de brug over komt rijden met mooi weer zie je het prachtig liggen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi stadje hè ?
Leeuwarden Bommel is wel een eind zeg.
Zo jammer van de geluidswal die er staat. Haalt 90 % weg.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Idd, als je de brug over komt rijden met mooi weer zie je het prachtig liggen!![]()
Bijna 400 km op en neer
Ik vond het al zo vreemd dat Knuf uit zichzelf bewoog.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:17 schreef shmoopy het volgende:
Ik rij er soms nog langs, en dan zwaai ik stiekem.
Knuf!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat Knuf uit zichzelf bewoog.
Hij ligt in mijn boekenkast in de slaapkamer. Ik leg hem nadat de werkster is geweest steeds weer rechtop zodat ie alles kan horen en zien. Ik laat sinds jou de slaapkamer deur open zodat ie weet dat ie altijd weg mag als ie wilt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Knuf!
Zeg je af en toe iets liefs tegen 'm, laat je het licht aan als je 's avonds weg bent?
(hij is een beetje bang in het donker)
Ik mis 'm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |