Je hebt bijvoorbeeld de eyetv 610quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb EyeTV2... Dat zat bij die EyeTV Micro. Wat zou ik dan verder moeten doen? Want ik kijk nu dus gewoon via de analoge kabel...
Eh. Dat kost 299 dollar. Die box van UPC is gratis en digiTV is maar twee euro nogwat per maand. Dan weet ik het wel. Dan koop ik wel zo'n kabeltje van 19 euro.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:53 schreef overhyped het volgende:
[..]
Je hebt bijvoorbeeld de eyetv 610
http://www.elgato.com/index.php?file=products_eyetv610
Dan kan je rechtstreeks via firewire tv kijken, opnemen, etc via de mac. De besturing etc. loopt ook via de mac dan, en niet meer via een upc doos ergens.
Klopt, maar je hebt geen anologie koppeling tussen 't digitale decodertje en 't digitale scherm.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eh. Dat kost 299 dollar. Die box van UPC is gratis en digiTV is maar twee euro nogwat per maand. Dan weet ik het wel. Dan koop ik wel zo'n kabeltje van 19 euro.
Daar kun je zeker dingen mee, maar er iets op aansluiten en dan verwachten dat je het beeld ervan op je Mac binnenkrijgt is er niet eentje van.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:35 schreef Isegrim het volgende:
Die derde inuitgang is dus een mini-DVI-inuitgang. Ik neem aan dat ik daar iets mee moet.
De Thomson kastjes van UPC zijn dan de 10 % zonder. Deze hebben slechts een RGB Scart uitgang.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:54 schreef FredvZ het volgende:
Digitale tv wordt in 90% van de gevallen met een composiet-aansluiting geleverd.
Opnemen vind ik niet zo boeiend.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:50 schreef overhyped het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt geen anologie koppeling tussen 't digitale decodertje en 't digitale scherm.En opnemen gaat stuken beter!
Om te zorgen dat ik de verbinding met de TVmicro kan maken. Althans, volgens de heren van UPC en de heren van de Apple Store.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef het_fokschaap het volgende:
waar heb je die modulator naar coax voor nodig ?
Niet voor een andere TV dus.quote:voor een andere televisie ? zit er daarvoor niet gewoon een tv out op de tv kaart ? en anders zit die op de mediabox, kan je daar gewoon een andere tv aanhangen.
Hm.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef True_Force het volgende:
Conclusie: je hebt 40 euro in de sloot getieft.
Nee, een coax-ingang. En daarom moest ik volgens de experts die modulator hebben.quote:e tvmicro heeft geen s-video/compisiet ingang.
Ook in die van UPC? Wat is een RF-modulator?quote:Dus je moet de rf-modulator gebruiken die in ongeveer elke digi-tv decoder zit.
In die TVmicro zit alleen een coax-ingang. Of gaat die RF-modulator via een coax?quote:die plug je dan in je tvmicro, vervolgens stem je met je iMac af op het kanaal wat je ingesteld hebt in je decoder (meestal 38 ofzo).
Wat is composiet? Zijn dat die tulpjes?quote:en verder zap je dan met je decoder. Ik heb de eyetv ez gekocht (die dus wel s-video en composiet ingang heeft...). en die via composiet op mn scart-tulpblokje achterin mn decoder aangesloten.. dit geeft kutbeeld natuurlijk... composiet heeft geen beste kwaliteit. Daarom ga ik binnenkort maar een decoder halen met s-video uitgang. Ik had dus beter meer geld uit kunnen geven en een eyetv met CAM slot gekocht. Ik heb verder nog geen tijd gehad er echt mee te werken, maar mocht je nog hulp nodig hebben dan zeg je t maar. T werkt zo iig wel perfect op mnmacbook pro 17"
![]()
Het is dus niet een gewone TV-kaart. Het is dit dingetje:quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef het_fokschaap het volgende:
waar heb je die modulator naar coax voor nodig ? voor een andere televisie ? zit er daarvoor niet gewoon een tv out op de tv kaart ? en anders zit die op de mediabox, kan je daar gewoon een andere tv aanhangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |