Ja, je kan hem ook in een kleitablet hakken met een vuistbijl.quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:48 schreef Devrim_ het volgende:
een dagboek kan je ook gewoon schrijven met een pen
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 22 juni 2006 03:55 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
Ja, je kan hem ook in een kleitablet hakken met een vuistbijl.
Wat wil je nou zeikerd..veel opties of niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:00 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
Maar dan mis ik NOG meer features. Het scheelt wel in overbodige opties, dat wel.
De opties die ik nodig heb, en verder geen knopjes die me in de war brengen. Dit topic was trouwens een verkapte vraag of de dingen in de OP kunnen met Word.quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeikerd..veel opties of niet?
Meld je problemen bij Microsoftquote:Op donderdag 22 juni 2006 04:02 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
De opties die ik nodig heb, en verder geen knopjes die me in de war brengen.
quote:Dit topic was trouwens een verkapte vraag of de dingen in de OP kunnen met Word.
Die optie bestaat wél. Je kan namelijk op eender welke plaats in je document "bladwijzers" ("bookmarks")invoegen (zoals je dat bij een boek zou doen dat je aan het lezen bent).quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:35 schreef Tuinkers het volgende:
Ik mis sowieso de optie: een-bestand-openen-en-meteen-zijn-op-het-punt-waar-je gebleven-was. Of op een punt dat je met een bookmark aan hebt gegeven. Ik wil niet eerst een vijf minuten scrollen, als ik in grote bestanden werk.
Of ligt het aan mij, en kunnen deze dingen wel?
Ik excuseer mij alvast van tevoren voor mijn lompheid, maar kan (a) TS niet zelf bedenken dat zoiets een bookmark heet? We hebben niet voor niets de F1 toets en anders het menu Help in de toolbars.quote:Op donderdag 22 juni 2006 05:27 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Die optie bestaat wél. Je kan namelijk op eender welke plaats in je document "bladwijzers" ("bookmarks")invoegen (zoals je dat bij een boek zou doen dat je aan het lezen bent).
Zie bij "Invoegen --> Bladwijzer" (als je een nederlandstalige versie van Word hebt). Lees eerst de help misschien over hoe je het precies doet.
Omdat je in principe oneindig veel bookmarks kan zetten, is het natuurlijk niet zo dat je automatisch bij het openen van je document naar de laatste bookmark wordt verwezen. Je kan je lijst met bookmarks echter wel sorteren op tijd, zodat de meest recente bovenaan te vinden is (denk ik, of anders onderaan).
Oke, maar er zitten wel allerlei uitgebreide grafische functies in. Je kunt er extravagante folders mee maken, maar als persoonlijk blogje of notitieboek, vind ik het onhandig werken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 05:44 schreef Alf het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn dit echt vragen die je bij een programmeur neer moet leggen, want de functie van een tekstverwerkingsprogramma is nog steeds niet die van een dagboek. Bij de melkboer geef je toch ook niet verontwaardigd aan dat hij nog steeds geen "fucking brie" maakt?
Dat was een van de dingen die ik deed toen ik daarstraks gefrustreerd raakte, samen met dit topic openenquote:Op donderdag 22 juni 2006 06:28 schreef briana_muirinn het volgende:
of je tikt op google de woorden 'dagboek programma' in en voila:
http://home.wanadoo.nl/ajberg/nl.html Digital diary versie 1.1 3 mb groot.
speciaal voor de beginnende computergebruikers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |