Poncho's heb ik nog genoeg na het mooie weer op Lowlands, en drinken neem ik inderdaad niet mee. Ze hebben ook een bar, dus leek me vanzelfsprekend dat ze niet willen dat mensen zelf drinken meenemen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja, aangezien ik donkere wolken zie staan voor donderdag eventueel aan een poncho denken.![]()
En geen eten of drinken mee anders mag je dat bij de poort weer inleveren maar dat staat ook op de site.
Ik heb toevallig gisterenavond nog afgesproken dat ik van het station wordt opgehaald, dat leek ons het makkelijkste. Mocht die vriend te laat zijn, dan alsnog wandelen. Ik wil er rond 19:30 a 19:45 zijn, lekker op tijd, ze begint om 20:30.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker een leuke wandeling! En Wende is 'het waard'Onderweg gewoon af en toe checken of je goed loopt, iedereen weet wel waar het is.
Veel plezier!!
Ja, dat is altijd in juli.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:05 schreef Adelante het volgende:
Is Bloemendaal Jazz al geweest eig'k?
Is het doenlijk om van de Bokkedoorns te wandelen naar NH hotel Zandvoort (volgens mij is dat het dichtstbij gelegen hotel)?quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
En is er gastronomisch van alles te beleven met de sterrenrestaurants De Bokkedoorns,
http://www.lekkerwijntje.nl/horeca/restau/home18.htm]Restaurant Chapeau en Het Brouwerskolkje.
Hoe goed kan je lopen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Is het doenlijk om van de Bokkedoorns te wandelen naar NH hotel Zandvoort (volgens mij is dat het dichtstbij gelegen hotel)?
3,7 km lopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef k_man het volgende:
Is het doenlijk om van de Bokkedoorns te wandelen naar NH hotel Zandvoort (volgens mij is dat het dichtstbij gelegen hotel)?
Stuk duinweg en stuk boulevard.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef k_man het volgende:
Ja, de afstand kan een routeplanner me wel vertellen, maar is het een weg waar je je 's nachts als voetganger wilt begeven?
Fietsend prima te doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef k_man het volgende:
Eén keer per uur op zondag(avond).
Het hotel verhuurt ook fietsen, geloof ik. En anders wordt het de auto.
Ga je a.s. zondag daar eten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef k_man het volgende:
Eén keer per uur op zondag(avond).
Het hotel verhuurt ook fietsen, geloof ik. En anders wordt het de auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |