Truus heeft zitten soppen voor de buis?!quote:
Houd je gore mond dichtquote:
Betrapt!quote:Op zondag 25 juni 2006 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Houd je gore mond dichtEn ik heb vanochtend op video gekeken.
Bob van Op....Jullie moeten ruzie zoeken met mij.
![]()
Heus welquote:
Kut dat red ik nietquote:
Pf laat. Nouja met al die adrenaline kan ik toch nog niet slapenquote:
thx zo ff de video verstellenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:46 schreef Ambrosius het volgende:
Voor degene die het opnemen, let even op de tijden, het wordt minimaal een kwartier later voordat het begint.
Hoezo dat dan???quote:Op maandag 26 juni 2006 02:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
het eind ( met figo waas ) was wel weer grappig , had ik maar iemand om van te houden .......
het intervieuwe met amhali en de rest was ook wel leuk om te zien , helaas moet ik vila bvd nu ff missen voor een klein weekje
nee was dat zo, nee ik vetrek zo richting duitsland om het duel adriano vs amoah morgen te zienquote:Op maandag 26 juni 2006 03:19 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Hoezo dat dan???
Hebbie de dochter van Aad ingepalmd?
Die is volgens mij op zijn 25ste gestopt met voetballen en is toen een lui leventje gaan leven.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:03 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar wat is er eigenlijk van Dani geworden? Daar had ik het toevallig gisteren nog met iemand over.
in het engels vooral ja...quote:Op maandag 26 juni 2006 02:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Nu dus.. Dani.. Hij maakt zich beter verstaanbaar dan die Kalou..
Maar hij is al wel 8 jaar weg ofso. Dan spreek je het echt niet zo goed meer hoor...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:09 schreef Nyrem het volgende:
[..]
in het engels vooral ja...
en heeft nok nog 1.5 jaar langer in Nederland gezeten volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |