ik heb de grap weer gemistquote:
Jan Mulder wordt elke avond beterquote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:09 schreef Perico het volgende:
Toch bracht Barbara Barend vandaag het nieuws veel harder op RTL 7 in hun dagelijkse marathonuitzending, over de hesjes die Bouhlarouz en van Bommel niet kregen. Mooie discussie ook tussen Johan Derksen, Keje Molenaar en Gerald Vanenburg (meer nieuwswaarde dan Foeke en Pi-Air).
Maar ik geniet nog altijd erg van Jan Mulder.
Portugees en oud-Ajacied Dani, Pierre van Hooydonck en Barry van Galen.quote:
quote:
Als je villabvd.tv intikt, kom je trouwens op een totaal andere site kwam ik achterquote:Een dag voor de belangrijke wedstrijd van het Nederlands elftal zit de Portugees en oud-Ajacied Dani aan tafel bij Villa BvD. Hij wordt geflankeerd door de Feyenoord-spits Pierre van Hooijdonk en oud-AZ'er Barry van Galen.
Dat wordt weer een betere uitzending dan Studio Sportzomer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:45 schreef golfer het volgende:
Portugees en oud-Ajacied Dani, Pierre van Hooydonck en Barry van Galen.
Weerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wordt weer een betere uitzending dan Studio Sportzomer.![]()
Marilleke moest weer eens nieuwsgierig wezenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:46 schreef Bravebart het volgende:
Als je villabvd.tv intikt, kom je trouwens op een totaal andere site kwam ik achter![]()
Daar is op dit moment niet veel voor nodig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wordt weer een betere uitzending dan Studio Sportzomer.![]()
* Haaibaaike ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:53 schreef maril het volgende:
[..]
Marilleke moest weer eens nieuwsgierig wezen![]()
Heeft net een nieuwe vriendin ofzo, wat ik begrijp uit zijn coluns in De Telegraaf. Die het lezen overigens vaak wel waard zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:48 schreef clauwheee het volgende:
Genee was afgelopen jaar toch gescheiden?
'nite'quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
Genee, je kunt je nite aan iemand irriteren.
Niet alleen de herhaling, de gewone aflevering ook.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:05 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, gewoon 40 min later dan gepland begint de herhaling.
Komt door de verlenging, tochquote:Op zondag 25 juni 2006 02:05 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, gewoon 40 min later dan gepland begint de herhaling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |