Ja, ik was naar hetzelfde concert en nee, ik was niet stoned of dronken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:24 schreef melke het volgende:
Ben jij wel naar hetzelfde concert geweest? Zo ja, had je dan te veel gedronken of was je stoned?Ik stond ook op het veld. Zo'n 50 meter van het podium. Geen galm gehoord, nergens last van gehad. Je kunt ook opzoek gaan naar minpunten en volgens mij heb jij dat uit je verveling ook gedaan. Ik vond het geluid prima, de show was leuk en absoluut geen aftreksel van ene Gorden of Gerard. Hij zong ook goed, hij zong sommige stukjes niet mee zodat je het publiek hoorde zingen. Niet echt storend naar mijn mening.
Lama = Laat maarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:42 schreef Hapertje het volgende:
Lama? Ik spuug toch niet op jou?
Ik geloof niet dat er valse kaarten in omloop zijn, maar je weet maar nooit. Wanneer ga je, zondag?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:37 schreef IMQT het volgende:
Hallo ik ben hier nieuw. Ik hang vandaag bij de brievenbus want als het goed is krijg ik twee kaartjes voor Robbie binnen. Weet iemand hoe en waar ik aan kan zien dat ze echt zijn? ik heb het nog nooit gedaan via markplaats kopen en vind het eigenlijk dood eng Help!!![]()
![]()
Toch niet weer Sabine schipperquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef loezzie het volgende:
Ik vond het geweldig!! het geluid was goed (ok niet te vergelijken met bon jovi in het goffertpark, maaar veeel beter dan ooit!)
Jammer van dat zoenen met het meisje.. zag er nou niet echt smakeliijk uit...
Ik stond zo ongeveer vooraan ter hoogte van het rechtse scherm.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:39 schreef jack4ya het volgende:
Ik zal wat plaatsen... Niet mekkeren over kwaliteit he.
[afbeelding]
23.00 uur is het afquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef Typmuts het volgende:
Ik ga morgen naar Robbie![]()
Effe een vraagje: hoe laat is het afgelopen (ivm de terugreis...trein...)?
Reken er maar op dat je alleen met de trein terug kunt. Metro's reden niet... Concert is om 22:50 uur afgelopen, met een beetje doorlopen sta je om 23:00 uur buiten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef Typmuts het volgende:
Ik ga morgen naar Robbie![]()
Effe een vraagje: hoe laat is het afgelopen (ivm de terugreis...trein...)?
Vanaf Bijlmer en Strandvliet Arena reden woensdagavond wel gewoon metro's hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:36 schreef Eagor het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je alleen met de trein terug kunt. Metro's reden niet... Concert is om 22:50 uur afgelopen, met een beetje doorlopen sta je om 23:00 uur buiten.
Hebt ie weer gezoend met een meisje????quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef loezzie het volgende:
Jammer van dat zoenen met het meisje.. zag er nou niet echt smakeliijk uit...
weet je hoeveel mensen iets groens aanhadden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef Thisbe het volgende:
Ik had heel goede plaatsen.Op chipafstand. Het was erg leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |