abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juni 2006 @ 01:31:11 #201
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_39136465
jammer dat ie mr bojangles niet zingt, maar tracklist ziet er goed uit
heb er zeker zin in zondag
wordt super
veldkaarten
lekker met mams weg (L)
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_39136780
Iedere dag heeft zijn bijzonderheden. Gister was het met de taart en de punthoed. Vandaag betere interactie en welke landen er allemaal aanwezig zijn. Ik stond woensdag overigens net achter het eerste vak en vond de interactie top. De praatjes dat NL en het publiek het beste, het leukste en het mooiste is is gewoon om het publiek op te geilen. Hoe je het ook went of keert, gaan is gewoon leuk, welke dag boeit niet.
Onderschriftloos
  vrijdag 23 juni 2006 @ 03:53:17 #203
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_39137837
Was leuk vandaag! Inderdaad, die praatjes van het beste publiek dat zegt iedere artiest natuurlijk iedere avond. Het geluid vond ik echt matig, maar hij maakt er toch wel echt een show van hoor! Mooi om te zien hoe 'ie t doet. En ohja, I did blow Robbie Williams..
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  vrijdag 23 juni 2006 @ 08:31:05 #204
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_39138692
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:24 schreef melke het volgende:

Ben jij wel naar hetzelfde concert geweest? Zo ja, had je dan te veel gedronken of was je stoned?Ik stond ook op het veld. Zo'n 50 meter van het podium. Geen galm gehoord, nergens last van gehad. Je kunt ook opzoek gaan naar minpunten en volgens mij heb jij dat uit je verveling ook gedaan. Ik vond het geluid prima, de show was leuk en absoluut geen aftreksel van ene Gorden of Gerard. Hij zong ook goed, hij zong sommige stukjes niet mee zodat je het publiek hoorde zingen. Niet echt storend naar mijn mening.
Ja, ik was naar hetzelfde concert en nee, ik was niet stoned of dronken.
Ik heb een objectieve reaktie geschreven, zoals ik e.e.a. beleefd heb. Zoals eerder toegegeven, ik ben geen die-hard RW fan, maar een liefhebber van live optredens en dit was zeker niet één van mijn hoogtepunten op dat gebied.Ik stond overigens wel wat verder dan 'net achter het eerste vak' zoals jij in je bericht hierboven meldt...

Als jij een grandioze avond hebt gehad, prima. Ik zal in ieder geval niet zeggen dat jij alleen maar de pluspunten wilt zien...

[ Bericht 4% gewijzigd door MadMaster op 23-06-2006 08:39:04 ]
pi_39138733
Ik hoef het niet eens te zien dit keer. Ben vorige keer geweest en ik deel je mening MadMaster!
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 08:38:14 #206
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_39138822
Lama? Ik spuug toch niet op jou?
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 08:46:35 #208
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_39138868
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 08:42 schreef Hapertje het volgende:
Lama? Ik spuug toch niet op jou?
Lama = Laat maar
In plaats van mijn eerdere posting aan te passen (was iets vergeten te melden daar), quote ik die per ongeluk en dat was dus niet de bedoeling. Vandaar: Lama (had ook iets anders kunnen neerzetten) ter vervanging van de gequote posting...
pi_39139777
Hallo ik ben hier nieuw. Ik hang vandaag bij de brievenbus want als het goed is krijg ik twee kaartjes voor Robbie binnen. Weet iemand hoe en waar ik aan kan zien dat ze echt zijn? ik heb het nog nooit gedaan via markplaats kopen en vind het eigenlijk dood eng Help!!
Breath in live breath out
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:44:14 #210
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_39139898
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:37 schreef IMQT het volgende:
Hallo ik ben hier nieuw. Ik hang vandaag bij de brievenbus want als het goed is krijg ik twee kaartjes voor Robbie binnen. Weet iemand hoe en waar ik aan kan zien dat ze echt zijn? ik heb het nog nooit gedaan via markplaats kopen en vind het eigenlijk dood eng Help!!
Ik geloof niet dat er valse kaarten in omloop zijn, maar je weet maar nooit. Wanneer ga je, zondag?
Er staan ivm voetbal zondag echt heel veel kaarten voor de zondag op marktplaats!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  ESF Reporter vrijdag 23 juni 2006 @ 09:54:02 #211
87554 Cee
Welluk?
pi_39140115
Ik was er gisteren ook weer, deze keer waren m'n plaatsen beter. Ik zat aan de andere kant van de tribune, en was qua 2e ring een vak dichter bij het podium. Wat een verschil met het geluid was dat meteen!

Naar mijn gevoel was hij de 21e het publiek nog wat aan het aftasten (ooooh, was 't maar zo ), en ging gisteren alles wat losser. Met wat extra korte liedjes tussendoor (Could it be magic, Don't worry (every little thing is gonna be alright), en natuurlijk het Roet Hoelit-lied ("ROET ROET ROET ROET he's says he's a footballer..." ik heb er een clipje van zal het eens een keer uploaden).
Dat met die Canadese meisjes was erg schattig.
Ook zijn verbroederings-verhaaltje over Nederland vs Engeland als we beiden de kwartfinale halen. En het gejuich toen werd aangekondigd dat Japan 1-0 voor stond tegen Brazilië. Z'n v. Nistelrooy-shirt. Z'n experiment om 50.000 mensen hem te 'blowen' om te kijken wat er gebeurt (resultaat: niks).
't Was een mooi concert, nu hopen dat de volgende tour niet al te lang op zich laat wachten!

Wat betreft camera trouwens: m'n tas werd weer grondig gecontroleerd, security-gastje haalde mijn camera (digitaal, 10x optische zoom) uit z'n tasje, vroeg "Is dit een digitale camera?" en op mijn "Ja" zei hij "Oké, dat mag" en liet me doorlopen. Wel 2e ring natuurlijk, dus misschien is het anders voor veld of 1e ring.

*gaat wat Basement Jaxx liedjes downloaden*
pi_39140259
Ik vond het geweldig!! het geluid was goed (ok niet te vergelijken met bon jovi in het goffertpark, maaar veeel beter dan ooit!)
Het dak ging er bijna af met rock dj en aan het eind ...
Jammer van dat zoenen met het meisje.. zag er nou niet echt smakeliijk uit...
Kortom..ik zou zo weer gaan! wat een sfeer, wat een show, wat een entertainer!!
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_39140537
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef loezzie het volgende:
Ik vond het geweldig!! het geluid was goed (ok niet te vergelijken met bon jovi in het goffertpark, maaar veeel beter dan ooit!)

Toch niet weer Sabine schipper

linkje 1

nummer 2

nummer 3 (met filmpjes)
pi_39141000
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 00:39 schreef jack4ya het volgende:
Ik zal wat plaatsen... Niet mekkeren over kwaliteit he.
[afbeelding]
Ik stond zo ongeveer vooraan ter hoogte van het rechtse scherm.
pi_39141968
ik had best kutplaatsen, stond blijkbaar te laat in de rij ofzo, tweede vak tegen het hek aan.
maargoed.
verder was het vet
ik ben nog steeds kapot.
Tap tap tap
pi_39142742
Ik ga morgen naar Robbie

Effe een vraagje: hoe laat is het afgelopen (ivm de terugreis...trein...)?
pi_39142823
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef Typmuts het volgende:
Ik ga morgen naar Robbie

23.00 uur is het af
amokaapjeeh O+
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:35:55 #218
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_39143233
Ik wil weer..............................
Op marktplaats zijn die kaarten nog veel te duur.
Mocht iemand nog weten waar ik aan een of twee kaartje(s) kan komen voor a.s. zondag (voor max. 60 euro per kaart), geef me dan please please please ff een seintje. Mail staat in mijn profiel.
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_39143240
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef Typmuts het volgende:
Ik ga morgen naar Robbie

Reken er maar op dat je alleen met de trein terug kunt. Metro's reden niet... Concert is om 22:50 uur afgelopen, met een beetje doorlopen sta je om 23:00 uur buiten.
pi_39143271
vanaf strandvliet/arena reed de metro wel, geloof ik.
Tap tap tap
pi_39143361
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:36 schreef Eagor het volgende:

[..]

Reken er maar op dat je alleen met de trein terug kunt. Metro's reden niet... Concert is om 22:50 uur afgelopen, met een beetje doorlopen sta je om 23:00 uur buiten.
Vanaf Bijlmer en Strandvliet Arena reden woensdagavond wel gewoon metro's hoor.
amokaapjeeh O+
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:40:44 #222
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39143413
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef loezzie het volgende:

Hebt ie weer gezoend met een meisje????
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_39143455
Ben nog steeds benieuwd naar de mening van iemand die in vak 117 heeft gezeten.....Niemand hier??
pi_39144353
Ik had heel goede plaatsen. Op chipafstand. Het was erg leuk!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_39144430
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef Thisbe het volgende:
Ik had heel goede plaatsen. Op chipafstand. Het was erg leuk!
weet je hoeveel mensen iets groens aanhadden?
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')