Dat is wel héél erg naar links... vlak bij de nét gesloten ingang voor het voorvak?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:34 schreef CherryLips het volgende:
ik stond aan de linkerkant, ter 'hoogte' van het scherm
ongeveer wel ja. ongeveer tien meter daar vandaan. ik ebdacht me later ook dat we beter naar de rechterkant hadden kunnen gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat is wel héél erg naar links... vlak bij de nét gesloten ingang voor het voorvak?
Hoe dat zo? Links of rechts maakt dan niet veel meer uit denk ik...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:39 schreef CherryLips het volgende:
ongeveer wel ja. ongeveer tien meter daar vandaan. ik ebdacht me later ook dat we beter naar de rechterkant hadden kunnen gaan.
richting the catwalk was misschien handiger geweest, hij is maar 2 of 3 keer naar links gegaan, verder leek alles tussen de catwalk en de rechterkant van het podium af te spelen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Links of rechts maakt dan niet veel meer uit denk ik...
van welke dag?quote:
Omlaag?! Eerder omhoog. Nu zat ik ook in vak 427 (dankzij een paar domme vriendinnen) maar ik had niet echt het idee dat het geluid nou zo hard stond. Al werkt de akoestiek van de ArenA niet echt mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:58 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik vond dat de volume wel omlaag mocht.Niet goed voor je oren.
Ik stond bij het hek van de middenring. Tijdens het concert werd het steeds krapper om me heen.
![]()
![]()
Je kunt beter gewoon naar de Arena gaan. Donderdagavond werden er voor de ingang genoeg kaarten aangeboden, varierend van 30 tot 60 euro.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:24 schreef linebear het volgende:
had gehoopt voor weinig zaterdag of zondag nog naar RObbie te kunnen. Maar op marktplaats staan alleen kaartje van 100 euro en zovind ik ietwat te veel
met toppers stond het podium in t midden, misschien dat dat er iets mee te maken heeft..?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:43 schreef ROG het volgende:
De akoestiek ís verbeterd voor aanvang van Toppers in Concert, maar of alle maatregelen ook konden blijven hangen bij Robbie is mij niet bekend. Met de hoogte van het podium, de vuurwerkshows kan ik me voorstellen dat er wat in de weg hing.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:55 schreef Ma-Maatje het volgende:
sorry, even tussen het lopende gesprek door
Zwanee en detulp050, hartstikke bedankt voor het plaatsen van jullie foto´s, echt super!![]()
Als je dichtbij staat dan knappen je oren zowat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:40 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Omlaag?! Eerder omhoog. Nu zat ik ook in vak 427 (dankzij een paar domme vriendinnen) maar ik had niet echt het idee dat het geluid nou zo hard stond. Al werkt de akoestiek van de ArenA niet echt mee.
Is ook een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met toppers stond het podium in t midden, misschien dat dat er iets mee te maken heeft..?
Er zijn woensdag en donderdag geluidopname's gemaakt, alleen worden die voorlopig nog niet openbaar gemaakt. Zondag zullen er ook opname's gemaakt worden...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:00 schreef Eagor het volgende:
Is er misschien iemand die (het mooiste zou zijn van woensdag 21 juni) geluid of/en beeld materiaal heeft weten te maken (wel redelijke kwaliteit) van het complete concert van Robbie Williams?
Ik zou namelijk enorm geinteresseerd zijn, aangezien mijn eigen geluidsopname tamelijk mislukt is...![]()
vet, ik zou de show wel op dvd willen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn woensdag en donderdag geluidopname's gemaakt, alleen worden die voorlopig nog niet openbaar gemaakt. Zondag zullen er ook opname's gemaakt worden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |