Zie vorige post.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:57 schreef Litso het volgende:
En vertel Biz, waar hebben jullie het over gehad, wat vond je van c_c, en bovenal: hebben jullie geile knuffelsecks gehad?
Waar je Douwe Egberts drinkt!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef Neenetje het volgende:
Zo.. ook weer thuis.
Fout! overal waar je Douwe Egberts drinkt ben je thuisquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waar je Douwe Egberts drinkt!
Nou..quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waar je Douwe Egberts drinkt!
Hé big, je let nieteens op mn postsquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
Gezelligheid alom.
Hier is 'ie wel mooiquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:56 schreef Litso het volgende:
Live Messenger is vies.
*snel weer MSN 7.5 installeert
That would be me.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:07 schreef Urticaria het volgende:
Ik wil ook een meet met sex en koffie.
Nee. Ik vind het stom.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hier is 'ie wel mooi
[afbeelding]
Jezus! Wat roze!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hier is 'ie wel mooi
[afbeelding]
Ik vind 'm lelijk. Hou het wel bij 7.5.quote:
Ja, en ik steeds de AT refreshen en steeds over die BEF heen kijken en denken dat je het niet door hadquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
HAHA NERD IK HAD DE LAPO!!!!!1111eins!!!1
Alles bij de handquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:08 schreef Litso het volgende:
Die quicklaunch van jou trouwens.
Truste J..quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:13 schreef Neenetje het volgende:
Welterusten.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Wees niet getreurd, ik ben er weer!
Koffiemeet was. Tal is schattig
. En verlegen
. Hans is nog altijd
. 's Avonds een verjaardag gehad, was ook erg leuk.
Nu ben ik moe. En thuis. Logisch.
Zie je wel!quote:
Ik weet niet meer wat ik moet geloven.quote:
Heb ik ooit tegen je gelogen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet geloven.
Goed punt Mer.quote:
Dat verzin je er maar bij. Omdat we allang door hebben dat je wel leuk bentquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat verzin je er maar bij. Omdat we allang door hebben dat je wel leuk bent.
.
Wat wat watquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
SHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHIT
Niet huilen. Nergens voor nodig.quote:
What else is new?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben mezelf weer eens in de nesten aan het werken
In mijquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is Ecco?
Hier zitten er twee, op mijn monitorquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
JAAAAAAAAAAA MEEEEEEEEEEEEEET EEEEEEEEEEEEEEEEEN
WUPPIE WUPPIE WUPPIE!
quote:
En zíj míj.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
De hoer. Hij had míj al seks beloofd.
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De hoer. Hij had míj al seks beloofd.
Hihiquote:
Ik wil er wel wat adopteren, heb ik het ook weer eens leuk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan iemand die rupsen even uit mijn buik halen?
Moet je wel heel snel zijn, ze zijn aan het poppen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat adopteren, heb ik het ook weer eens leuk.
Spinnen.quote:
Meet? Welke meet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:33 schreef rompompom het volgende:
Is dit het after-meet topic?
Ik ook maar eens over 10 minüten.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:56 schreef Devrim_ het volgende:
Alleen de über-1337 mensen zijn er nog
hottentottentettententoonstellingstereineindfeestorganisateuradministratiemedewerkerinopleiding.quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:03 schreef cerror het volgende:
Hottentottentetten!
Ik lust alleen tetten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hottentottentettententoonstellingstereineindfeestorganisateuradministratiemedewerkerinopleiding.
Doet me denken aan rwanda.quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:09 schreef Litso het volgende:
Ik alleen hotten.
Tutsi's!quote:
Hate is (het aardse) verlate!quote:
Lijken te koop per miljoen. (of per 1000 kilo).quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:20 schreef Litso het volgende:
Daar waren die hutu's en tutsi's wel goed in ja
'Drink er dên geen melk bei Sipke!'quote:
Sip'k dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:25 schreef Litso het volgende:
Tutsi's heten geen sipke. Die heten M'Batu en N'Doko enzo.
Kijk ik ben drummer.quote:
Of zulks als Jau'kéquote:Op donderdag 22 juni 2006 04:32 schreef Litso het volgende:
Nice save.
Ik ben gitarist, ik volg het ritme van de drummer, wanneer ga je slapen ??quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Kijk ik ben drummer.
Ik bepaal mijn eigen ritme.
Wanneer ik zin heb slaaf.quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben gitarist, ik volg het ritme van de drummer, wanneer ga je slapen ??
Ik kan het nog een beetje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:44 schreef Litso het volgende:
Drummen is okay.
Nooit écht begonnenquote:Op donderdag 22 juni 2006 04:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan het nog een beetje.
Al jaren niet meer actief.
Je bent wel beter dan Marco, die moet het nog lerenquote:Op donderdag 22 juni 2006 04:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan het nog een beetje.
Al jaren niet meer actief.
De ochtend komt op, weesch voorzichtig ander struikeld die nochtans.quote:Op donderdag 22 juni 2006 05:01 schreef Litso het volgende:
Het is alweer vroeg.
De ochtendstond, ging op zijn bek, stond weer op en heeft goud in de mond.quote:Op donderdag 22 juni 2006 05:07 schreef cerror het volgende:
[..]
De ochtend komt op, weesch voorzichtig ander struikeld die nochtans.
Nee hoor, ik verveel me ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 05:18 schreef Litso het volgende:
Kwartet!!1!een!!einzeinzroflcopter!!111caust!
Nu ben je een kutmodquote:Op donderdag 22 juni 2006 05:18 schreef Litso het volgende:
Beetje mijn kwartet verpesten he guitarist.
Dacht 't niet.
Ik wil ook een kutmod wordenquote:Op donderdag 22 juni 2006 05:21 schreef Litso het volgende:
Ik was al een kutmod brian.
Blijkbaar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 05:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben nog te newbie om mod te worden
*burp*POMELOOOOquote:Op donderdag 22 juni 2006 05:30 schreef Litso het volgende:
Fanta lemon.
foeiquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:51 schreef Misstique het volgende:
TVP.
Pics! Vidz!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:04 schreef ehqo het volgende:
Hoewel het best tof was toen daarnet een stagair de art director naar de keel vloog.
Hehe, onvervalste frustratie, leuk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:04 schreef ehqo het volgende:
Hoewel het best tof was toen daarnet een stagair de art director naar de keel vloog.
Ach die Art-Director is ook een PDD-NOS'er die meteen uit zijn slof schiet als iets ook maar een beetje niet naar zijn wens gaat. Daarnaast heeft hij verstand van geen enkel software pakket en weet daarom soms niet half wat hij van iemand verwacht, en ja, dat geeft wel eens frictie.quote:
leukquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach die Art-Director is ook een PDD-NOS'er die meteen uit zijn slof schiet als iets ook maar een beetje niet naar zijn wens gaat. Daarnaast heeft hij verstand van geen enkel software pakket en weet daarom soms niet half wat hij van iemand verwacht, en ja, dat geeft wel eens frictie.
die a4tjes kapot scheuren voor zijn ogen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:19 schreef ehqo het volgende:
Eén keer kwam er kruimels op lege a4'tjes die hij had klaargelegd om te schetsen.
"WAT DOE JE! DAT IS MIJN ARTWORK, DAAR MOET JE MET RESPECT MEE OMGAAN!"
Man, ik ging kapot van het lachen.
Neh, gewoon een kopje koffie erbovenop zetten zodat het een kringetje achterlaat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
die a4tjes kapot scheuren voor zijn ogen!
subtielquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, gewoon een kopje koffie erbovenop zetten zodat het een kringetje achterlaat.
Het beste was nog dat degene van wie de kruimels kwamen heel laconiek met een smeuïge laag sarcasme zei: "Sorry dat ik uw prachtige 'Artwork' heb bevuild."quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
die a4tjes kapot scheuren voor zijn ogen!
wtfquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:32 schreef ehqo het volgende:
Ah, ik hoor zojuist hoe het écht gegaan is.
De stagair en de Art-Director waren het oneens met elkaar omdat de Art-Director iets van hem vroeg wat in dit software pakket onmogelijk was. Ditgeen resulteerde in een "Fuck you." van de stagair, waarop de Art-Director hem een flinke por gaf. Hierop gaf de stagair een por met zijn elleboog terug die daarop onmiddelijk gevloerd werd door de Art-Director en een van zijn werknemers, knie op de ribbenkast gezet. Vervolgens is hij de deur uit gebonjourd.
Die zal geen voldoende krijgen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:32 schreef ehqo het volgende:
Ah, ik hoor zojuist hoe het écht gegaan is.
De stagair en de Art-Director waren het oneens met elkaar omdat de Art-Director iets van hem vroeg wat in dit software pakket onmogelijk was. Ditgeen resulteerde in een "Fuck you." van de stagair, waarop de Art-Director hem een flinke por gaf. Hierop gaf de stagair een por met zijn elleboog terug die daarop onmiddelijk gevloerd werd door de Art-Director en een van zijn werknemers, knie op de ribbenkast gezet. Vervolgens is hij de deur uit gebonjourd.
De betreffende stagair staat verderop in de straat, hij zal waarschijnlijk aangifte gaan doen van mishandeling. Heden, dit wordt nog een leuke dag.quote:
Idd, bij mij was het altijd oersaai op stage, behalve de nachtdienstenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo maak je nog wat mee op stage.
U riep mij, gisternacht, toen ik mij reeds naar mijn bed had begeven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo maak je nog wat mee op stage.
Ohja. Ik zou 's avonds terugkomen op bepaalde afspraken die wij zouden maken, en ik ben een meisje van mijn woord. Zodoende.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
U riep mij, gisternacht, toen ik mij reeds naar mijn bed had begeven.
Awel, dan nu.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja. Ik zou 's avonds terugkomen op bepaalde afspraken die wij zouden maken, en ik ben een meisje van mijn woord. Zodoende.
Iets met copulatie ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, vertel, wat had u zoal in gedachte?
Het is dat ik ze niet heb, anders zou ik mijn tieten laten zienquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:11 schreef Stofje het volgende:
tvp zonder pi, ik ben namelijk chagrijnig en het is jullie taak me op te vrolijken.
Laat je niet zo meesleuren in mineurstemmende elementen, slapjanus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:11 schreef Stofje het volgende:
tvp zonder pi, ik ben namelijk chagrijnig en het is jullie taak me op te vrolijken.
U had mij gisteren aangesproken op dat ene medium, ik was er alleen niet. Kan het hier besproken worden? Was het belangrijk? Is er iemand overleden? Ga jíj eindelijk die massage geven waar ik naar smacht, en wilde je dat melden? Zal ik online komen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:11 schreef Stofje het volgende:
Dat was wel een héle doorzichtige hintquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Het is dat ik ze niet heb, anders zou ik mijn tieten laten zien
Roept u maar een datum.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aha. Dat is wel te doen, dacht ik zo.
Dat kan er wat mij betreft ook nog wel bij, voorafgaande aan de copulatie, en erna.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
U had mij gisteren aangesproken op dat ene medium, ik was er alleen niet. Kan het hier besproken worden? Was het belangrijk? Is er iemand overleden? Ga jíj eindelijk die massage geven waar ik naar smacht, en wilde je dat melden? Zal ik online komen?
Oh, in dat geval:quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat kan er wat mij betreft ook nog wel bij, voorafgaande aan de copulatie, en erna.
Zo snel als u beschikbaar bent.quote:
Góhquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was wel een héle doorzichtige hint.
Ik boek wel een hotelkamer, en dan hoor je het vanzelf.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, in dat geval:
[..]
Zo snel als u beschikbaar bent.
Dat zou nou een leuk verjaardagscadeau zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:22 schreef Stofje het volgende:
Ik masseer je in juli aan een verlaten strandje bij een verlaten meer. Ik neem de olie mee.
Jep, zodra dequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:08 schreef Misstique het volgende:
Het gaat weer over seks?
Dat lucht op?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef JDude het volgende:
Zo.
immer aanwezig in mijn buurt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef ehqo het volgende:
De geneugten van simpelweg 'h2o'.
Bier ook.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:50 schreef rompompom het volgende:
Auto's zijn overrated.
Juist.quote:
Is er dan niemand die even bij jou onder het bureau wil kruipen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Jep, zodra devrouwen
weer weg zijn kunnen we weer over leuke dingen praten maar nu zit onze piemel in de weg.
Alles eigenlijk. Het leven ook.quote:
Maar jullie zijn allemaal schatten, natuurlijk.quote:
Zo voel ik me vandaag ook!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar jullie zijn allemaal schatten, natuurlijk.
nee, te veel bekabeling daarquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is er dan niemand die even bij jou onder het bureau wil kruipen?
nee, dit is een beschrijving van mijn bureau, dat als gemiddeld mag worden gezien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je hebt de boel al even verkend onder Jogy's bureau??
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar jullie zijn allemaal schatten, natuurlijk.
ze is al bezetquote:
Zo blijkens het is.quote:
Liefquote:
ok, dan is het gewoon een lik-in-bij-mod-actiequote:
Neen. Ik heb er niet voor geboden op Marktplaats, ik heb er niet extra voor geshopt.quote:
Dat vind ik al lang, nog voordat ze mod werd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
ok, dan is het gewoon een lik-in-bij-mod-actie
Ze kunnen niet geboren worden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen. Ik heb er niet voor geboden op Marktplaats, ik heb er niet extra voor geshopt.
Ik heb ze gewoon gekregen bij mijn dagelijkse boodschappen. En ze zitten daar gewoon. Wuppies te zijn. Kunnen zíj wat aan die hype doen? Hm? Hm?
Wat schrok je het meest van:quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
O. M. G.
Ik heb net gedroomd over Stofje.
Snel, krab je hersenkwab kapot.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
O. M. G.
Ik heb net gedroomd over Stofje.
Toch wel van het eerste. Ik ging in bed liggen en ik droom erg snel, dus het tweede verbaast me niet heel veel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat schrok je het meest van:
1) het feit dat het over Stofje ging
2) dat je midden op de dag gaat dromen?
ik verbaas me over het feit dat een meid in d'r bloei van haar leven midden op de dag op bed gaat liggen om te slapenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toch wel van het eerste. Ik ging in bed liggen en ik droom erg snel, dus het tweede verbaast me niet heel veel.
Pubers hebben evenveel slaap nodig als zuigelingen, las ik laatst.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik verbaas me over het feit dat een meid in d'r bloei van haar leven midden op de dag op bed gaat liggen om te slapen
c_c is het allebei, trouwens.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Pubers hebben evenveel slaap nodig als zuigelingen, las ik laatst.
PUbers met een heel, heel slecht slaapritme zijn nóg erger.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Pubers hebben evenveel slaap nodig als zuigelingen, las ik laatst.
quote:
hotelkamers zijn voor mensen die nog bij hun ouders wonen. Snel, ontvlucht ze ipv naar een v/d valk te gaan!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas als je die hotelkamer hebt geregeld.
Ik kijk al in folders.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas als je die hotelkamer hebt geregeld.
Onbewust wil je hemquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu niet afdwalen, het ging over mijn droom! Ik bedoel, hoe kom ik erbij!
Heb je al sex gehad met mij in je droom?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Even in mijn verdediging: Ik betrek mensen snel, héél snel in dromen. Iédereen die ik ken/zie/spreek komt in mijn dromen voor. De een wat raarder dan de ander, maar toch.
wtf?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:35 schreef jogy het volgende:
Ach, ik heb nog een keer een aanzoek gedaan aan ehqo in mijn droom, mijn dromen zijn way more fucked up dan de jouwe.
Ik herinner me ineens delen die ik net zo snel weer wil vergetenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:35 schreef jogy het volgende:
Ach, ik heb nog een keer een aanzoek gedaan aan ehqo in mijn droom, mijn dromen zijn way more fucked up dan de jouwe.
Neh, misschien kan ik dat vanavond even proberen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je al sex gehad met mij in je droom?
Ah, ik kom er niet in voor. Ik wilde net zeggen, ik bel nooit langquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Even in mijn verdediging: Ik betrek mensen snel, héél snel in dromen. Iédereen die ik ken/zie/spreek komt in mijn dromen voor. De een wat raarder dan de ander, maar toch.
Gewoon mjin fotoboekfoto als achtergrond instellen, naast elkaar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, misschien kan ik dat vanavond even proberen.
Wat bedoel je daar nou weer mee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens delen die ik net zo snel weer wil vergeten.
Je staat in mn sig.quote:
Dat is eenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:40 schreef JDude het volgende:
sunshine, been keeping me up for days
there is no night time, it's only a passing phase
and i feel pretty, pretty enough for you
i felt so ugly before, i didn't know what to do.
In dat park, zaten we te drinken. Bier, zeg maar. Fúck, wat een rare droomquote:
Oh, ik dacht dat gedeelte over mij. Ik voel me weer beter.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In dat park, zaten we te drinken. Bier, zeg maar. Fúck, wat een rare droom.
Mallerd. Dan zou ik het overladen met hartjes.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat gedeelte over mij. Ik voel me weer beter.
..kie en de chocoladefabriekquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef Chowi het volgende:
Sja.
Sjoow!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef Chowi het volgende:
Sja.
WeZ.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:50 schreef ehqo het volgende:
Wj.Z
Excel zou dit afkeuren, zijnde een kruisverwijzing.quote:
Meer een cirkel eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef JDude het volgende:
Excel zou dit afkeuren, zijnde een kruisverwijzing.
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
Ik voel me geliefd.
Wat dan?quote:
Hihi.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
Ik voel me geliefd.
Chowibaby is overrated.quote:
Nou...quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:14 schreef Sebasser het volgende:
Goeiemorgen..
Waarom lukt het mij nooit om tegen 5 uur te gaan slapen en dan tegen half 8 wakker te worden..
quote:
Ik zou maar even naar de huisarts gaan, alle klassieke voorbodes dat je vroegtijdig sterft in je slaap hopen zich op en je lichaam probeert dit te verhinderen door het schema in de war te brengen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:14 schreef Sebasser het volgende:
Goeiemorgen..
Waarom lukt het mij nooit om tegen 5 uur te gaan slapen en dan tegen half 8 wakker te worden..
Oh, Dan is er geen enkel probleem dus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou maar even naar de huisarts gaan, alle klassieke voorbodes dat je vroegtijdig sterft in je slaap hopen zich op en je lichaam probeert dit te verhinderen door het schema in de war te brengen.
Naast het feit dat je wuppie-fantopics opent niet nee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, Dan is er geen enkel probleem dus.
Niet echt. Wel even een tip trouwens, de kans dat je inwendige bloedingen krijgt is best groot. Leg even wat plastic onder je beddelaken zodat wanneer je uit je lichaamsopeningen begint te bloeden het matras niet smerig raakt. Dat zou zonde zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, Dan is er geen enkel probleem dus.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:22 schreef ehqo het volgende:
Naast het feit dat je wuppie-fantopics opent niet nee.
Hun onschuld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:27 schreef ehqo het volgende:
Het zijn gewoon watjes met plastikjes erop. Hoe kan zoiets nou gebeuren?
De potentie tot die eigenschap bevat ieder voorwerp. Als ik ogen op een blikje plak is het toch ook niet ineens hype-waardig?quote:
Het is 'hip' geworden in de ogen van de massa. Dan gaat alle logica het raam uit en sterven de hersencellen sneller dan een bacterie in Alcohol.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:27 schreef ehqo het volgende:
Het zijn gewoon watjes met plastikjes erop. Hoe kan zoiets nou gebeuren?
oach, als je je in de wat latere uurtjes van de nacht verveeld en je hebt wat op,quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Naast het feit dat je wuppie-fantopics opent niet nee.
Met jou kan ik praten, zie ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is 'hip' geworden in de ogen van de massa. Dan gaat alle logica het raam uit en sterven de hersencellen sneller dan een bacterie in Alcohol.
Volgens mij kan je net zo goed de flesjes bier anders kleuren, of de bitterballen oranje maken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is 'hip' geworden in de ogen van de massa. Dan gaat alle logica het raam uit en sterven de hersencellen sneller dan een bacterie in Alcohol.
Daar moet maar eens een biertje op gedronken worden, vind ik.quote:
Als ik 2 weken onafgebroken niet zou hebben geslapen, onder de invloed zou zijn van amfetaminen, verscheidene opiaten, LSD, paddo's en 20 soorten pillen, zou het nog niet in me opkomen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oach, als je je in de wat latere uurtjes van de nacht verveeld en je hebt wat op,
Dan is het best vunzig om met een wuppie foto's te maken.
En dan nog, ik had in deel 1 post 300 gemaakt.. Dus ik moest wel
Je bedoelt 'De schoonmaker heeft ontdekt dat er een WC niet meer van het slot wou' ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef jogy het volgende:
Anyway, de gevangenisbewaarder heeft net mijn deurtje weer van het slot gehaald. Ik mag naar huis.
Zullen we het eens proberen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als ik 2 weken onafgebroken niet zou hebben geslapen, onder de invloed zou zijn van amfetaminen, verscheidene opiaten, LSD, paddo's en 20 soorten pillen, zou het nog niet in me opkomen.
De patentaanvraag is de deur uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
De potentie tot die eigenschap bevat ieder voorwerp. Als ik ogen op een blikje plak is het toch ook niet ineens hype-waardig?
Ik ben een groot fan van knuffelbeesten en zulks. Alles wat ook maar enigszins knuffelwaardig is, vind ik cute.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die normaal kan redeneren en relativeren?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |