quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:26 schreef teknomist het volgende:
Ik vind het nieuwe lied met heel veel drank op heel veel lijken op een ander nr.
Ik vroeg me al af hoe je als olifant bij Krijnen of de Grote Slok binnen zou komenquote:
Mama!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:24 schreef kikka het volgende:
ha, je noemde vooral de Hofstraat,
wist je dat het toeval wil, dat jou overgrootvader in de Hofstraat heeft gewoond.
mooi gerenoveerd pandje
Is zeker failliet gegaan toen door de homoemancipatie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:55 schreef kikka het volgende:
jouw grootvader had daar een zadelmakerij![]()
Waar in dat straatje dan precies? Is niet echt een straat om een winkel te vestigen ofzo...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:57 schreef kikka het volgende:
neehoor, hij is van daaruit begraven en heeft altijd tot het laatste toe zijn bedrijfje gehad
Dat was ter gelegenheid van het jubileum van Wa Motte 'r Van Komme...quote:Op maandag 12 februari 2007 11:25 schreef Spekk het volgende:
Het was inderdaad weer briljant. Ook een stuk drukker al dan voorgaande weekenden! Beloofd veel goeds voor volgende week. De uitbreiding van Oosterwaal was ook
![]()
Ah oke! Het was er sowieso heel gezelligquote:Op maandag 12 februari 2007 13:07 schreef teknomist het volgende:
Dat was ter gelegenheid van het jubileum van Wa Motte 'r Van Komme...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Mama teknomist!
tot volgend weekend in de Oosterwaal![]()
Heeeee, meissie, we maken er een goei weekend vanquote:Op maandag 12 februari 2007 10:11 schreef Carotte het volgende:
HEEEE MAMA VAN JOOST! Hier Robin, volgende week present om hardcore carnaval te vieren! Gelukkig ben ik dit weekend ziek geweest en niet aankomend.
Van de vismarkt afkomend is het aan de rechterkant. Het huisje met de deur in het midden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waar in dat straatje dan precies? Is niet echt een straat om een winkel te vestigen ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |