Die kwamen inderdaad niet uit de verf. Van de mooiste wagens hebben ze zo ongeveer de lelijkst mogelijke foto geplaatst. Ze verdienden meer eer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:43 schreef Spekk het volgende:
In ieder geval weer een fantastisch jaar. Kan trouwens iemand de foto's van de optocht uploaden? Vond die in de krant redelijk slecht!
Ik heb een hele rits, die zal ik vrijdagavond eens uploaden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:43 schreef Spekk het volgende:
In ieder geval weer een fantastisch jaar. Kan trouwens iemand de foto's van de optocht uploaden? Vond die in de krant redelijk slecht!
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb een hele rits, die zal ik vrijdagavond eens uploaden.
Donequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:21 schreef Spookje81 het volgende:
Ik heb foto's maar ik zet mn link niet hier. Dus pb of mail me maar
Plus een paar foto's uit de bouwkeetquote:Op maandag 26 februari 2007 23:43 schreef teknomist het volgende:
Check mijn foto's van de optocht hier:
http://www.flickr.com/photos/31085352@N00/
Dagge bedankt zijt da witte!quote:De rest komt niet hier..
.
Thanks Teknoquote:Op maandag 26 februari 2007 23:43 schreef teknomist het volgende:
Check mijn foto's van de optocht hier:
http://www.flickr.com/photos/31085352@N00/
Eerste deel in Oosterwaal staat de vriendin van een goede vriend van me opquote:En een compilatie gemaakt door een maat van mij:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2242469920311151795&q=vastenavend
Vanaf 6m40 de sapperdejosieja op het Beurspleintje..
Gelukkig was ik net op tijd weg vanochtendquote:Grote politieactie in Bergen op Zoom
Uitgegeven: 27 februari 2007 09:33
Laatst gewijzigd: 27 februari 2007 10:01
BERGEN OP ZOOM - De politie is dinsdagochtend in het centrum van Bergen op Zoom een grootschalige actie begonnen, waarbij ook invallen in panden worden gedaan. De actie richt zich op een professionele groepering, die zich zou bezighouden met georganiseerde zware criminaliteit. Dat heeft de politie gemeld.
Bij de operatie zijn driehonderd agenten betrokken. Verscheidene personen zijn aangehouden, meer arrestaties worden niet uitgesloten.
Witwassen
De politie verdenkt de opgepakte mensen ervan lid te zijn van een criminele organisatie. Die zouden onder meer geld witwassen en handelen in verdovende middelen. Drugsoverlast voor bewoners in het centrum is een van de redenen voor de actie.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:37 schreef Tokus het volgende:
http://www.nu.nl/news/990(...)_Bergen_op_Zoom.html
[..]
Gelukkig was ik net op tijd weg vanochtend
Duh, zit tussen de Antwerpse en Rotterdamse haven in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:36 schreef Spekk het volgende:
[..]Altijd al geweten dat BoZ gewoon een maffia bolwerk is
kan kloppen; heeft zich in de ochtend afgespeeld, 26 man gearresteerd. was dus nodig, goed dat we er ons niet van bewust zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef Fredo24 het volgende:
Er staan ook 5 foto's op http://www.regioactueel.nl/page.php?page=message.php&id=47354
Kom net van Bergen vandaan,eigenlijk geen politie gezien.
Zal toch wel lukken?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:24 schreef Staafje het volgende:
vastenavend was goed te doen!
na die invallen van van de week hoop ik dat ik morgen nog ergens een jonko kan scoren hehehe![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:12 schreef Spookje81 het volgende:
A.s. zondag is het weer koopzondag.
En 12 april gaat de MM open
sinds de vastenavend al niet meer binnen geweestquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef Spookje81 het volgende:
al die cafes zijn toch niks
Goh, daar heb ik 9 jaar geleden voor het laatst lidmaatschapsgeld voor betaald. Pasje heb ik nog liggen trouwens.quote:Op zondag 1 april 2007 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie van jullie komt wel es in de bieb van Bergen? Daar loop ik nl. stage
Ik was er vorige week nog. Maar wtf doe je voor opleiding als je bij de bieb stage loopt?? Wat voor stage opdracht heb je dan? Boeken terugzetten ofzo?quote:Op zondag 1 april 2007 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie van jullie komt wel es in de bieb van Bergen? Daar loop ik nl. stage
Niet particulier kerelquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:13 schreef Staafje het volgende:
Aja ik heb ff op internet gekeken. Maar tis een particuliere opleiding zo te zien? Wel grappig, wist niet dat daar een opleiding voor was.
Maar je woont in Hulst zie ik? Das wel een eindje rijden dan, iedere dag via Antwerpen.
Gaat lekker in Steenbergen, pa komt er net vandaan, 7 politieauto's en ze houden mensen aan.quote:AMSTERDAM - In een videotheek in het Brabantse Steenbergen is woensdagmiddag een dode gevonden. Het gaat om de eigenaar, meldt een woordvoerder van de politie. De politie onderzoekt of de man door een misdrijf om het leven is gekomen.
De GGD kreeg rond 15.15 uur een melding binnen dat er een lijk was gevonden in de videotheek aan de Kaaistraat.
Medisch personeel ter plaatse kon geen verklaring van een natuurlijke dood ondertekenen, waarna de politie werd ingeschakeld. Die is een sporenonderzoek begonnen. Ook wordt er sectie op het lichaam verricht.
wie wil er dan ook maar iets doen in Steenbergen..quote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Gaat lekker in Steenbergen, pa komt er net vandaan, 7 politieauto's en ze houden mensen aan.
Niemand waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 07:43 schreef avotar het volgende:
[..]
wie wil er dan ook maar iets doen in Steenbergen..
Stelletje criminele kampers daaro.. allemaal..![]()
Goh, daar heb ik ook nog gewoondquote:Op donderdag 19 april 2007 07:43 schreef avotar het volgende:
[..]
wie wil er dan ook maar iets doen in Steenbergen..
Stelletje criminele kampers daaro.. allemaal..![]()
En in Juni de Jumboquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:12 schreef Spookje81 het volgende:
Valt toch wel mee.
A.s. zondag is het weer koopzondag.
En 12 april gaat de MM open
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Goh, daar heb ik ook nog gewoond![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel.
Sorry. Die hebben we nietquote:
daar zitten wel wat cafe's, maar ook in de zijstraten zitten er toch diverse. Of in de Lieve Vrouwenstraat (maar dat schijnt vooral leuk te zijn als je nog geen 18 bent), en terrasjes genoeg bij het Markiezenhof.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:46 schreef Arabic het volgende:
Ik wil wetennnnnnnn waar is het leuk om uit te gaan, gewoon een gezellig cafe, zitten die allemaal op de grote markt?
nee.quote:Is er ook een leuke discotheek in Bergen op Zoom te vinden?
De C1000 vind je als je vanaf de snelweg rijdt richting stad, en dan rechtdoor gaat ipv rechtsaf naar het postkantoor.quote:En waar vind je de Jumbo of C1000 of iets dergelijks, ik ben ze nog niet tegengekomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |