abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46291801
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:16 schreef kikka het volgende:

[..]

Heeeee, meissie, we maken er een goei weekend van
. .
Geluk is gelul met een K.
pi_46368488
ze kunnen niet eens een eigen motto verzinnen daaro!
kutgat!
'Yes my son, the raven has landed, it is truely a magnificent creature.' - Arend Glas
pi_46368922
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:48 schreef MischaDeGrote het volgende:
ze kunnen niet eens een eigen motto verzinnen daaro!
kutgat!
Wat lul jij nou weer slap?

Iemand trouwens wagentjes gekeken? Ik kon helaas niet
pi_46369755
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:03 schreef Spekk het volgende:

[..]

Ik ook niet, vorig jaar wel geweest... was erg gezellig. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_46373768
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:03 schreef Spekk het volgende:

[..]

jullie hebben het motto van vorig jaar van NIEUW VOSSEMEER !!! en das al de zoveelste keer. maar maakt niet uit hoor
'Yes my son, the raven has landed, it is truely a magnificent creature.' - Arend Glas
pi_46373960
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:39 schreef MischaDeGrote het volgende:

[..]

jullie hebben het motto van vorig jaar van NIEUW VOSSEMEER !!! en das al de zoveelste keer. maar maakt niet uit hoor
We maoke dur un sprookje van?

Ja misschien niet netjes ok. Maar ja who cares about Nieuw-Vossemeer? .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_46374464
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:45 schreef teknomist het volgende:

[..]

We maoke dur un sprookje van?

Ja misschien niet netjes ok. Maar ja who cares about Nieuw-Vossemeer? .
en we bloaze hoog van de toren.

nieuw vossemeer is de meester in carnaval
pi_46375227
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:02 schreef MischaDeGrote het volgende:

[..]

en we bloaze hoog van de toren.

nieuw vossemeer is de meester in carnaval
Ik ken een heleboel mensen die daar in de buurt wonen. Bovenstaande opmerking mag je met een schep zout nemen
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_46375269
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef teknomist het volgende:
Het was weer vet dit weekend. .
Ben je er vanavond al?
Ik ga tegen mijn principes in vanavond in ieder geval al. Officieel regeert de leut pas zaterdag namelijk
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_46375497
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ik ken een heleboel mensen die daar in de buurt wonen. Bovenstaande opmerking mag je met een schep zout nemen
mehwhwhw verdomme
pi_46377071
Nieuw-Vossemeer.............

Inderdaad misschien niet netjes, maar daar gaat het toch niet om. Volgens mij ben je "meester in carnaval" als het er het gezelligst is. Waar mensen na jaren van afwezigheid weer terug kunnen komen en weer thuis kunnen voelen :D. Niet wie een motto kan verzinnen
Bergen op Zoom
pi_46377269
Het gaat ook niet om het motto an sich, maar ook dat je kan verwachten dat er creatief mee geknutseld kan worden. Daar leent dit zich uitermate goed voor. Overigens zou de keuze nogal beperkt zijn, als je nagaat dat alle dorpen in de buurt al minimaal 44 motto's hebben gehad.
Lelijke @@p!
pi_46377572
Ej, lekkere dweil 'oe ist?

Zondag kan ik er pas heen, maar heb er wel weer zin in!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46377704
Door allerlei beslommeringen is het vanavond ook pas mijn eerste avond. Met de 11-11 zat ik er direct in. Ben benieuwd of dat vanavond ook gaat lukken. M'n bullen liggen al uitgekozen en nog fris op m'n bed
Lelijke @@p!
pi_46378432
zondag avond ben ik er... int hemeltje.

wie ook ? keihard meetne!
pi_46378734
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef MischaDeGrote het volgende:
zondag avond ben ik er... int hemeltje.

wie ook ? keihard meetne!
't Hemeltje?

Ik heb ooit eens gehoord dat het er bovenin ruig aan toe gaat. Maar het zegt me verder niets, ben nog nooit verder geweest dan beneden bij de bar.

Ik ga me optuigen en richting de stad
Lelijke @@p!
pi_46379235
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

't Hemeltje?

Ik heb ooit eens gehoord dat het er bovenin ruig aan toe gaat. Maar het zegt me verder niets, ben nog nooit verder geweest dan beneden bij de bar.

Ik ga me optuigen en richting de stad
Veel plezier!! Ik ga morgen pas
pi_46393579
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef Spekk het volgende:

[..]

Veel plezier!! Ik ga morgen pas
Ik was anders wel bob afgelopen avond

Zowaar 4 7-upjes gedronken. Maar wel van de sfeer kunnen proeven

Vanavond ga ik los
Lelijke @@p!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:38:23 #219
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_46408274
De prins is weer binnen:

AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_46419792
Die nieuwe leeft al flink op grote voet
Lelijke @@p!
  zondag 18 februari 2007 @ 19:28:45 #221
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_46435223
Mooi he. Ik heb ook nog plaatjes van Altere, maar dat zal ik maar niet laten zien hier
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_46452189
quote:
Op zondag 18 februari 2007 19:28 schreef Spookje81 het volgende:
Mooi he. Ik heb ook nog plaatjes van Altere, maar dat zal ik maar niet laten zien hier
De wagens van de Waterstraot en 't Vagevuur zien we toch ook wel bij de optocht? Die zijn altijd wel de moeite waard.
Lelijke @@p!
pi_46452221
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:04 schreef Carotte het volgende:

[..]

. .
Carotte

Heb je het nog naar je zin gehad gisteren?
Lelijke @@p!
pi_46452318

Dit keer niet gevolgd door een kots-smilie
Lelijke @@p!
pi_46452429
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Carotte

Heb je het nog naar je zin gehad gisteren?
. . Hee Chris, ja super! Uiteindelijk pas om 8 uur de trein genomen i.p.v. 6 á 7 uur. Ik vond het bij de Ierse pub geweldig: we hadden lekker de ruimte om 'hossen' . En jij? Ga je foto's maken met de optocht?
pi_46452746
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:25 schreef Carotte het volgende:

[..]

. . Hee Chris, ja super! Uiteindelijk pas om 8 uur de trein genomen i.p.v. 6 á 7 uur. Ik vond het bij de Ierse pub geweldig: we hadden lekker de ruimte om 'hossen' . En jij? Ga je foto's maken met de optocht?
Moet even m'n digicam regelen. Ligt nog bij m'n vriendin.
Je hebt trouwens nog het nodige gemist 's avonds. We hebben teknomist in een autoband gewrongen en door de Provoost geduwd

De Bergse Vastenavend is dus wel voor herhaling vatbaar vermoed ik?
Lelijke @@p!
pi_46452834
Berrege is gwn cewl !

Ik ga lkkr de optocht volgen vanuit mijn werk
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_46453057
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Moet even m'n digicam regelen. Ligt nog bij m'n vriendin.
Je hebt trouwens nog het nodige gemist 's avonds. We hebben teknomist in een autoband gewrongen en door de Provoost geduwd

De Bergse Vastenavend is dus wel voor herhaling vatbaar vermoed ik?
Ja, vastenavend is zeker voor herhaling vatbaar. Grappig dat Joost dat doet: zoiets doet 'ie bij mij nou nooit.. Wat is er allemaal nog meer gebeurd?
  maandag 19 februari 2007 @ 11:50:48 #229
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_46453081
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:40 schreef Chinless het volgende:
Berrege is gwn cewl !

Ik ga lkkr de optocht volgen vanuit mijn werk
kun je hem online volgen?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_46453107
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef Carotte het volgende:

[..]

Ja, vastenavend is zeker voor herhaling vatbaar. Grappig dat Joost dat doet: zoiets doet 'ie bij mij nou nooit.. Wat is er allemaal nog meer gebeurd?
Hij deed het ook niet. Wij deden het

Ik ben om twaalf uur naar huis gegaan, de rest is nog doorgegaan. Wij hebben wat gegeten en nog langs een paar kroegen gedweild. Gewoon the usual stuff, wat al mooi genoeg is natuurlijk.
Lelijke @@p!
pi_46453203
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Hij deed het ook niet. Wij deden het

Ik ben om twaalf uur naar huis gegaan, de rest is nog doorgegaan. Wij hebben wat gegeten en nog langs een paar kroegen gedweild. Gewoon the usual stuff, wat al mooi genoeg is natuurlijk.
Maffe gasten zijn jullie toch ook. Als ik mijn camera terugheb donderdag zal ik wel een paar foto's posten .
pi_46462394
.
pi_46467959

Mensenmassa's zijn zo mooi
Lelijke @@p!
pi_46468408
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[afbeelding]

Mensenmassa's zijn zo mooi
Hoe laat ben jij in de stad? .
pi_46468960
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef teknomist het volgende:

[..]

Hoe laat ben jij in de stad? .
Morgen, iets na enen, in de Fortuinstraat

Vandaag houd ik rust. Zoals aangekondigd. Ik heb gisteren ongetraind zo'n enorm eind gefietst, dat heel m'n lijf zeer doet. Waarschijnlijk in combinatie met het halve medische woordenboek dat je oploopt deze dagen. Ik ga lekker chillen nu, morgenochtendvroeg haal ik m'n vriendin van de trein.

Jij vindt je weg wel vermoed ik?
Lelijke @@p!
pi_46469107
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Morgen, iets na enen, in de Fortuinstraat

Vandaag houd ik rust. Zoals aangekondigd. Ik heb gisteren ongetraind zo'n enorm eind gefietst, dat heel m'n lijf zeer doet. Waarschijnlijk in combinatie met het halve medische woordenboek dat je oploopt deze dagen. Ik ga lekker chillen nu, morgenochtendvroeg haal ik m'n vriendin van de trein.

Jij vindt je weg wel vermoed ik?
Ja, ik wilde ook rust nemen maar het gaat toch kriebelen. .
Jammer dat ik je gisteren niet meer heb gezien na de Provoost. Maar jullie bleven ook zo lang weg. Uiteindelijk naar het slik geweest waar 2 winnaars van het Dweilbandfestival een optraden gaven en vervolgens het nog eens dunnetjes (zelfs beter) overdeden bij 't Zwijnshoofd. . . .

Maar ik zie je morgen om 1 uur bij Kapper Bob. .
pi_46469253
Het is trouwens de Steenbergsestraat en niet de Fortuynstraat. .
pi_46469551
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:24 schreef teknomist het volgende:
Het is trouwens de Steenbergsestraat en niet de Fortuynstraat. .
Ik twijfel nog tussen Kapper Bob/Markiezenhof of de muziekwinkel (Fortuinstraat). We komen sowieso tegelijk aan met een hele club, dus we kiezen dan wel. Ik zie je sowieso wel daar staan.

Die kriebels zijn prima! Avonden zoals gisteravond, daar doe je het voor
Lelijke @@p!
pi_46469842
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ik twijfel nog tussen Kapper Bob/Markiezenhof of de muziekwinkel (Fortuinstraat). We komen sowieso tegelijk aan met een hele club, dus we kiezen dan wel. Ik zie je sowieso wel daar staan.

Die kriebels zijn prima! Avonden zoals gisteravond, daar doe je het voor
Check, zie je morgen dan wel. . Ik weet ook niet 100% zeker of ik er sta. Had voor Carotte beloofd foto's te maken en op de Auvergnestraat heb ik ws beter zicht. Ligt er ook een beetje aan waar de rest gaat staan.
pi_46469985
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Check, zie je morgen dan wel. . Ik weet ook niet 100% zeker of ik er sta. Had voor Carotte beloofd foto's te maken en op de Auvergnestraat heb ik ws beter zicht. Ligt er ook een beetje aan waar de rest gaat staan.
Daar heb je zeker een beter zicht. Ik heb een keer foto's proberen te nemen vanaf het Markiezenhof omhoog richting 't Slik. Het resultaat was waardeloos. Ik heb m'n digicam helaas niet in de buurt dit jaar. Ik ga gewoon staan en genieten
Lelijke @@p!
pi_46470086
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Daar heb je zeker een beter zicht. Ik heb een keer foto's proberen te nemen vanaf het Markiezenhof omhoog richting 't Slik. Het resultaat was waardeloos. Ik heb m'n digicam helaas niet in de buurt dit jaar. Ik ga gewoon staan en genieten
Ja, dat doe ik ook liever daar, maar heb wat beloofd dus ja. .

Ik ga de stad in nu! .
pi_46470160
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik ook liever daar, maar heb wat beloofd dus ja. .

Ik ga de stad in nu! .
Mocht je foto's gaan nemen, dan bellen we wel later om iets af te spreken.

Veel leut!
Lelijke @@p!
pi_46470479
Bellen. .
  maandag 19 februari 2007 @ 21:00:06 #244
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_46471026
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:39 schreef MischaDeGrote het volgende:

[..]

haha zo erg dat de bergenaren niet zelf eens een thema kunnen verzinnen

lol
miss_schaapje
pi_46471160
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:50 schreef avotar het volgende:

[..]

kun je hem online volgen?
Wel op TV, via de lokale omroep, ik werk vlak bij plein 13 daar waar de optocht langskomt, dus ik kijk tijdens het werken gewoon naar buiten
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  maandag 19 februari 2007 @ 21:05:50 #246
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_46471330
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:02 schreef Chinless het volgende:

[..]

Wel op TV, via de lokale omroep, ik werk vlak bij plein 13 daar waar de optocht langskomt, dus ik kijk tijdens het werken gewoon naar buiten
en moet jij niet gewoon gaan werken?
i.p.v. de optocht volgen??
miss_schaapje
pi_46481000
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef miss_schaapje het volgende:

[..]

haha zo erg dat de bergenaren niet zelf eens een thema kunnen verzinnen

lol
best wel erg ja.
pi_46481001
maar meej een bietje passen en meetuh kan het best
pi_46481896
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:48 schreef teknomist het volgende:
Bellen. .
Oh ja, ik was vergeten dat je je mobiel kwijt was
Lelijke @@p!
pi_46517888
Het zit er weer op.

Laten we gezamenlijk treuren.

Lelijke @@p!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')