quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:16 schreef kikka het volgende:
[..]
Heeeee, meissie, we maken er een goei weekend van![]()
Wat lul jij nou weer slap?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:48 schreef MischaDeGrote het volgende:
ze kunnen niet eens een eigen motto verzinnen daaro!
kutgat!
Ik ook niet, vorig jaar wel geweest... was erg gezellig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:03 schreef Spekk het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer slap?
Iemand trouwens wagentjes gekeken? Ik kon helaas niet
jullie hebben het motto van vorig jaar van NIEUW VOSSEMEER !!! en das al de zoveelste keer. maar maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:03 schreef Spekk het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer slap?
Iemand trouwens wagentjes gekeken? Ik kon helaas niet
We maoke dur un sprookje van?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:39 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
jullie hebben het motto van vorig jaar van NIEUW VOSSEMEER !!! en das al de zoveelste keer. maar maakt niet uit hoor
en we bloaze hoog van de toren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
We maoke dur un sprookje van?
Ja misschien niet netjes ok. Maar ja who cares about Nieuw-Vossemeer?.
Ik ken een heleboel mensen die daar in de buurt wonen. Bovenstaande opmerking mag je met een schep zout nemenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:02 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
en we bloaze hoog van de toren.nieuw vossemeer is de meester in carnaval
Ben je er vanavond al?quote:
mehwhwhw verdommequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik ken een heleboel mensen die daar in de buurt wonen. Bovenstaande opmerking mag je met een schep zout nemen![]()
't Hemeltje?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef MischaDeGrote het volgende:
zondag avond ben ik er... int hemeltje.
wie ook? keihard meetne!
Veel plezier!! Ik ga morgen pasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
't Hemeltje?
Ik heb ooit eens gehoord dat het er bovenin ruig aan toe gaat. Maar het zegt me verder niets, ben nog nooit verder geweest dan beneden bij de bar.
Ik ga me optuigen en richting de stad![]()
Ik was anders wel bob afgelopen avondquote:
De wagens van de Waterstraot en 't Vagevuur zien we toch ook wel bij de optocht? Die zijn altijd wel de moeite waard.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:28 schreef Spookje81 het volgende:
Mooi he. Ik heb ook nog plaatjes van Altere, maar dat zal ik maar niet laten zien hier
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Carotte
Heb je het nog naar je zin gehad gisteren?
Moet even m'n digicam regelen. Ligt nog bij m'n vriendin.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:25 schreef Carotte het volgende:
[..]
.
. Hee Chris, ja super! Uiteindelijk pas om 8 uur de trein genomen i.p.v. 6 á 7 uur. Ik vond het bij de Ierse pub geweldig: we hadden lekker de ruimte om 'hossen'
. En jij? Ga je foto's maken met de optocht?
Ja, vastenavend is zeker voor herhaling vatbaar. Grappig dat Joost dat doet: zoiets doet 'ie bij mij nou nooit.. Wat is er allemaal nog meer gebeurd?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Moet even m'n digicam regelen. Ligt nog bij m'n vriendin.
Je hebt trouwens nog het nodige gemist 's avonds. We hebben teknomist in een autoband gewrongen en door de Provoost geduwd![]()
De Bergse Vastenavend is dus wel voor herhaling vatbaar vermoed ik?![]()
kun je hem online volgen?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:40 schreef Chinless het volgende:
Berrege is gwn cewl !
Ik ga lkkr de optocht volgen vanuit mijn werk
Hij deed het ook niet. Wij deden hetquote:Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef Carotte het volgende:
[..]
Ja, vastenavend is zeker voor herhaling vatbaar. Grappig dat Joost dat doet: zoiets doet 'ie bij mij nou nooit.. Wat is er allemaal nog meer gebeurd?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hij deed het ook niet. Wij deden het![]()
Ik ben om twaalf uur naar huis gegaan, de rest is nog doorgegaan. Wij hebben wat gegeten en nog langs een paar kroegen gedweild. Gewoon the usual stuff, wat al mooi genoeg is natuurlijk.![]()
Hoe laat ben jij in de stad?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[afbeelding]
Mensenmassa's zijn zo mooi![]()
Morgen, iets na enen, in de Fortuinstraatquote:
Ja, ik wilde ook rust nemen maar het gaat toch kriebelen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Morgen, iets na enen, in de Fortuinstraat
Vandaag houd ik rust. Zoals aangekondigd. Ik heb gisteren ongetraind zo'n enorm eind gefietst, dat heel m'n lijf zeer doet. Waarschijnlijk in combinatie met het halve medische woordenboek dat je oploopt deze dagen. Ik ga lekker chillen nu, morgenochtendvroeg haal ik m'n vriendin van de trein.
Jij vindt je weg wel vermoed ik?![]()
Ik twijfel nog tussen Kapper Bob/Markiezenhof of de muziekwinkel (Fortuinstraat). We komen sowieso tegelijk aan met een hele club, dus we kiezen dan wel. Ik zie je sowieso wel daar staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:24 schreef teknomist het volgende:
Het is trouwens de Steenbergsestraat en niet de Fortuynstraat..
Check, zie je morgen dan wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen Kapper Bob/Markiezenhof of de muziekwinkel (Fortuinstraat). We komen sowieso tegelijk aan met een hele club, dus we kiezen dan wel. Ik zie je sowieso wel daar staan.
Die kriebels zijn prima! Avonden zoals gisteravond, daar doe je het voor![]()
Daar heb je zeker een beter zicht. Ik heb een keer foto's proberen te nemen vanaf het Markiezenhof omhoog richting 't Slik. Het resultaat was waardeloos. Ik heb m'n digicam helaas niet in de buurt dit jaar. Ik ga gewoon staan en genietenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Check, zie je morgen dan wel.. Ik weet ook niet 100% zeker of ik er sta. Had voor Carotte beloofd foto's te maken en op de Auvergnestraat heb ik ws beter zicht. Ligt er ook een beetje aan waar de rest gaat staan.
Ja, dat doe ik ook liever daar, maar heb wat beloofd dus ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een beter zicht. Ik heb een keer foto's proberen te nemen vanaf het Markiezenhof omhoog richting 't Slik. Het resultaat was waardeloos. Ik heb m'n digicam helaas niet in de buurt dit jaar. Ik ga gewoon staan en genieten![]()
Mocht je foto's gaan nemen, dan bellen we wel later om iets af te spreken.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook liever daar, maar heb wat beloofd dus ja..
Ik ga de stad in nu!.
haha zo erg dat de bergenaren niet zelf eens een thema kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:39 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
jullie hebben het motto van vorig jaar van NIEUW VOSSEMEER !!! en das al de zoveelste keer. maar maakt niet uit hoor
Wel op TV, via de lokale omroep, ik werk vlak bij plein 13 daar waar de optocht langskomt, dus ik kijk tijdens het werken gewoon naar buitenquote:
en moet jij niet gewoon gaan werken?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wel op TV, via de lokale omroep, ik werk vlak bij plein 13 daar waar de optocht langskomt, dus ik kijk tijdens het werken gewoon naar buiten
best wel erg ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
haha zo erg dat de bergenaren niet zelf eens een thema kunnen verzinnen
lol
![]()
Oh ja, ik was vergeten dat je je mobiel kwijt wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |