is dat nog steeds zo'n kansloze tent...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:06 schreef Spekk het volgende:
Damn staan ze niet meer bij het zwijnshoofd? Zal veel te vinden zijn in 't Slik denk ik. En Inderdaad de uni hoeft 3 dagen niet op mijn aanwezigheid te rekenen
Inderdaad, prima tent om op zaterdagavond in te drinken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:44 schreef teknomist het volgende:
't Slik is wel grappig. Lekker beetje dronken karaokeën..
Komt miss omdat je altijd bij zo een bepaalde kroeg blijft, terwijl anderen tijdens neuzenbal voor de gezelligheid een rondje cafe's doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik kom eigenlijk nooit in 't slik weet ook niet waarom heb al van veel meer mensen gehoord dat het daar goed vertoeven is.. miss toch maar een keer proberen
Misschien omdat het uit de route ligt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik kom eigenlijk nooit in 't slik weet ook niet waarom heb al van veel meer mensen gehoord dat het daar goed vertoeven is.. miss toch maar een keer proberen
Klopt, je hebt meestal wel een aantal cafe's waar je langsloopt. Je vaste route.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:05 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Komt miss omdat je altijd bij zo een bepaalde kroeg blijft, terwijl anderen tijdens neuzenbal voor de gezelligheid een rondje cafe's doen![]()
![]()
Plaats dan ook ff een plaatjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
hebben jullie allemaal het nuuwe veldteke al gezien ?![]()
![]()
ziet er goed uit
jah.. het neuzenbal.. zelfde als de hemel boven en zo he..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:55 schreef Spekk het volgende:
Neuzenbal in de stoelemat zelf is toch vooral voor kinderen vind ik
´t Slik ligt zwaar uit mijn route. Gek genoeg is het Dobbertje dan weer nooit te ver wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Misschien omdat het uit de route ligt?
Hehe klopt, maar dat ligt weer redelijk dicht bij de mortierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
´t Slik ligt zwaar uit mijn route. Gek genoeg is het Dobbertje dan weer nooit te ver weg![]()
Mortier sla ik vaak over, dan loop ik gelijk door naar Krijnen. Even 10 minuten buiten staan wachten voordat je erbij past, maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:33 schreef Spekk het volgende:
[..]
Hehe klopt, maar dat ligt weer redelijk dicht bij de mortier
En indrinken met je collega's. Ga voor het 4de jaar met mijn baas een biertje doen. Begint min of meer traditie te worden, maar het is altijd super gezellig !. En tsja die vrouwen oppikken is echt niet specifiek de stoelemat hoor, midden op straat kan het ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:50 schreef avotar het volgende:
[..]
jah.. het neuzenbal.. zelfde als de hemel boven en zo he..
makkelijk als je 16 en makkelijk meisjes wil oppikken..
Ga ik zeker doen. Bedankt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:17 schreef Spookje81 het volgende:
Ja die bestaat zeker nog. Als je ff googled kom je vanzelf op de website
Haha inderdaad. Carnaval is een prima gelegenheid. Ken uit mijn omgeving al 3 stellen die elkaar hebben ontmoet met carnaval of 11/11.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:21 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
En indrinken met je collega's. Ga voor het 4de jaar met mijn baas een biertje doen. Begint min of meer traditie te worden, maar het is altijd super gezellig !. En tsja die vrouwen oppikken is echt niet specifiek de stoelemat hoor, midden op straat kan het ook![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:37 schreef avotar het volgende:
na het neuzenbal kun je voor je tom tom het peperbus schema downen
http://www.bndestem.nl/bergenopzoom/article1039153.ece
geweldig!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:37 schreef avotar het volgende:
na het neuzenbal kun je voor je tom tom het peperbus schema downen
http://www.bndestem.nl/bergenopzoom/article1039153.ece
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |