Mazzel sjarno !quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:14 schreef Jarno het volgende:
Okay ik ben echt weg, ciao!
Trustenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:14 schreef Jarno het volgende:
Neuk ze Luig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:14 schreef Jarno het volgende:
Wat ben jij aandoenlijk als je jaloers bent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bent een het nog niet eens waard dat Yvonne je grote teen likt...
Mijn teen mag je nog geeneens naar kijkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat ben jij aandoenlijk als je jaloers bent.![]()
Klaar men. Ik heb gewoon een enorme genotsknots. Slip hem er zo in.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat doe je snel !, ken je dat mij ook fff lernen!
Ik dacht al, wat is dat nou hier voor het raam....quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klaar men. Ik heb gewoon een enorme genotsknots. Slip hem er zo in.
Oe! Playing hard to get...quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn teen mag je nog geeneens naar kijken![]()
Ik zou dat hele WK forum gewoon sluiten ja. Het lijkt mij duidelijk nu.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
We worden kampioen, slotje op het forum en klaar.
Ga jij eens even in LIT een topic openen dat er te weinig aan kunst wordt gedaan, is al weer een tijdje geleden en ben je even zoet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:18 schreef k_man het volgende:
Ik zou dat hele WK gewoon sluiten.
het vorige wk heb ik 2 polls gewonnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga in dat hele WK forum geen eens kijken. Ja en dit en dat en zus en zo en die gaat het helemaal worden en dat is niks meer in 2005. Krijg de pleuris. Nederland de gekste.
Maaruh Amarantha. JIj hebt het nu al twee keer goed. Wil jij mijn toto formulier invullen de volgende keer? Als we dan een miljoen winnen dan gaan we naar de Malediven met ze twee.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij eens even in LIT een topic openen dat er te weinig aan kunst wordt gedaan, is al weer een tijdje geleden en ben je even zoet.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij eens even in LIT een topic openen dat er te weinig aan kunst wordt gedaan, is al weer een tijdje geleden en ben je even zoet.
Ze zijn van Mutsers uit 95. Enig idee?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens 2 kunstwerken hangen hier. Misschien dat hij dat weet in te schatten op waarde?
Vechtzwaarden?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens 2 kunstwerken hangen hier. Misschien dat hij dat weet in te schatten op waarde?
JIj vult mijn volgende toto in aight?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
het vorige wk heb ik 2 polls gewonnen
en ik heb niet eens verstand van voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |