Je hebt wat nodig voor bij het slapen?quote:
Neem nou eens een plaatje zovty. Ik wor een beetje kotsmisselijk van dat afwijkende gedrag van je.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef zovty het volgende:
Ik durf er m'n wuppie verzameling onder te verwedden dat Maxima Blauw/Witte lingerie droeg.
owquote:
Je vind jezelf nog een jonge god?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Was jij niet die milf die ervan houdt jonge goden te ontmaagden?![]()
Ouwe lurkerquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik weet de url van m'n plaatje niet meer, en ik heb alle gegevens om in te loggen op die server niet meer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neem nou eens een plaatje zovty. Ik wor een beetje kotsmisselijk van dat afwijkende gedrag van je.
Dee al suk men. Wie roel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Jarno het volgende:
Wat een zeikwijven in dat WK forum.
"Ja jantje controleerde 4 van de 5 ballen niet goed en hij is dus kut"
"Klaasje heeft wel 3 keer buitenspel gestaan wat een teringspeler"
Boehoehoe.
Dat doe je snel !, ken je dat mij ook fff lernen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga even mijn vrouw bevredigen. Ben binnen 5 minuten terug.
vluggertjequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga even mijn vrouw bevredigen. Ben binnen 5 minuten terug.
We worden kampioen, slotje op het forum en klaar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Jarno het volgende:
Boehoehoe.
Tja ze vergeten dat Angentinië ook wel aardig kan voetballenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Jarno het volgende:
Boehoehoe.
Je bent een het nog niet eens waard dat Yvonne je grote teen likt...quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeker, maar of yvonne me in ONZ mag ontmaagden is vraag twee...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |