OPHOEREN KUTKIND!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:58 schreef ikke_ook het volgende:
is het oldbies forum gesloten dat jullie hier tegenwoordig allemaal zitten
Bestaat TRV niet meer?quote:
Neukie doe ik wel weer als de zomer voorbij is jarno, ik wil geen februari kind.quote:
Ha, jij bent zelfs nog nieuwer dan ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Voor de 300ste keer, nee maar ik mag daar niet in , vandaar deze reeks.
Roonaaldinjoo staat er gewoon bij te kijken ouwe.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Egwel. Straks kunnen gabbers als Robben er weer gewoon in en dan weet je helemaal niet meer wat je ziet.
Dat ken !quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Ha, jij bent zelfs nog nieuwer dan ik.
Met de Big Mac in z'n hand.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Roonaaldinjoo staat er gewoon bij te kijken ouwe.
ijm wit arma!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:01 schreef Armageddon het volgende:
yvonne als die kutnoobs niet oprotten dan gaat ik nog een keer uit me dak hoor. Echt dat je zegt aan de Oxazepam enzo. Meek tem disapeer men.
Oxazepamquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:01 schreef Armageddon het volgende:
yvonne als die kutnoobs niet oprotten dan gaat ik nog een keer uit me dak hoor. Echt dat je zegt aan de Oxazepam enzo. Meek tem disapeer men.
Ja zeker Q. ik ook hoor. zo lekker naast mn liefje liggen !quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef Q. het volgende:
Slaaptijd. Godsamme, ik word echt een ouwe lul.
Echt, als je het je kunt veroorloven om tegen Argentinie zo te spelen en toch de nul te houden, tsja, dan ben je gewoon nummer 1. sLogisch.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef Armageddon het volgende:
Maar het is zeker duidelijk dat we wereldkampioen worden. Welk team wil daar nou wat tegen uithalen. Ik lach me de lul uit de broek men.
Sandraquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oxazepam
Die missen we nog!
Oh, en verder,
ksst,, weg, vort.
Zal wel helpen toch?
Mijn laptop ligt ook naast mn bed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja zeker Q. ik ook hoor. zo lekker naast mn liefje liggen !
hendig sjiek !quote:
Je lijk krijf wel men. Sjoe roel du shit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, als je het je kunt veroorloven om tegen Argentinie zo te spelen en toch de nul te houden, tsja, dan ben je gewoon nummer 1. sLogisch.
Je klinkt als johan , jarno .quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, als je het je kunt veroorloven om tegen Argentinie zo te spelen en toch de nul te houden, tsja, dan ben je gewoon nummer 1. sLogisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |