jij ging een meet organiseren en dan voor iedereen bier betalenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:53 schreef Stofje het volgende:
Waar hadden we het over?
Ah, in dat geval tvpquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij ging een meet organiseren en dan voor iedereen bier betalen
voorbijgangers ook ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij ging een meet organiseren en dan voor iedereen bier betalen
Wij zouden binnenkort toch meeten, opdat wij in mijn kamer pilseners drinken en elkaar onze penis laten zien?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:56 schreef Litso het volgende:
Slotje, fipo, tvp.
Ik moet iets heel ergs bekennenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wij zouden binnenkort toch meeten, opdat wij in mijn kamer pilseners drinken en elkaar onze penis laten zien?
Nee, ze ging koffie drinken met Tal en Hanspanspans, maar ze is wel erg lang wegquote:
Ja jij dan, een beetje slotjes op yvonnetopics gooienquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je maakt misbruik van je modrechten. Dat vonden ze bij MMarSu ook niet leuk.
was niet nodig geweestquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, ik hád contact maar gebrekkig. Dus ik afmelden om opnieuw aan te melden. Lukt het niet.
Dan maar meteen upgraden naar Live messenger.
Die was terecht!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja jij dan, een beetje slotjes op yvonnetopics gooien
vond iemand mmarsu wel leuk dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je maakt misbruik van je modrechten. Dat vonden ze bij MMarSu ook niet leuk.
Half-half.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi jongens, dus msn doet het echt niet of?
hier doet ie het wel weer (versie 7.5)quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi jongens, dus msn doet het echt niet of?
Nieuwste versie MSN, heet geen MSN meer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:02 schreef Litso het volgende:
Wat is dat Live messenger dan?
Het was een puike mod, sociaal erg sterk en hij begreep zowel hints, als letterlijke kritiek.quote:
mijn live messenger doet het nu ook nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:01 schreef Dagonet het volgende:
Niet dat ik online kom met Live messenger maar ik ben in ieder geval up to date offline.
Zit trouwens een taalfout in "nieuwe account maken".
Oh. Wat nu weer?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nieuwste versie MSN, heet geen MSN meer.
versie 8, maar MS heeft er nu een soort van platform van gemaakt met virusscanner, malware en spywarescanner, firewall, msn, online storage enz, allemaal onder de naam Livequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:02 schreef Litso het volgende:
Wat is dat Live messenger dan?
Waar ben je nou? Iedereen komt terug behalve jij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, ik hád contact maar gebrekkig. Dus ik afmelden om opnieuw aan te melden. Lukt het niet.
Dan maar meteen upgraden naar Live messenger.
Onze computers moeten nóg verder gekaapt worden door microsoft!quote:
Service niet beschikbaar probeer het over enkele momenten nog eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar ben je nou? Iedereen komt terug behalve jij.!
msn is sowieso alleen maar platform naam, Microsoft Service Network, en daar vielen de search hotmail en MSN messenger onderquote:
ik blijf ook weg!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Service niet beschikbaar probeer het over enkele momenten nog eens
nerdquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
msn is sowieso alleen maar platform naam, Microsoft Service Network, en daar vielen de search hotmail en MSN messenger onder
leg uitquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef Litso het volgende:
Oh god, mensen die dingen zeggen als
"Slaat natuurlijk nergens op, die regel is vast bedacht door iemand die niet van het spelletje houdt"
moeten dood.
Het probleem is, straks heb je alleen nog maar "platforms" waarbij je van ieder platform 1 service gebruikt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:05 schreef Litso het volgende:
Oh gadver. Ik haar van die platforms die je hele pc over willen nemen.
Nero is ook al zo'n wanproduct tegenwoordig
Niet fucken met ten napel, hmm.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef Litso het volgende:
"Slaat natuurlijk nergens op, die regel is vast bedacht door iemand die niet van het spelletje houdt"
moeten dood.
Je speelde weer eens strippoker met je buurjongentje ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef Litso het volgende:
moeten dood.
Welke regel/.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef Litso het volgende:
moeten dood.
Keep trying.quote:
Ik luister voetbal.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je speelde weer eens strippoker met je buurjongentje ?
Die dingen worden om de 5 uur geupdatequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Status service
Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.
.NET Messenger Service Alle systemen zijn stabiel en draaien.
<h1>LIEG NIET!!!!!</h1>
Humor hebben ze wel...quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Status service
Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.
.NET Messenger Service Alle systemen zijn stabiel en draaien.
opzich is een platform best handig aangezien alles dan op elkaar afgestemt isquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het probleem is, straks heb je alleen nog maar "platforms" waarbij je van ieder platform 1 service gebruikt.
Weetje dat deze zin heel dom klinktquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik luister voetbal.
Wat een kurpresentator
waarom luister je dan ook voetbalquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik luister voetbal.
Wat een kurpresentator
Hmm ja ok, maar als ik Nero installeer met de gedachte dat ik alleen even een programmatje wil om mee te branden en het nestelt zich in alle menus en submenu's en configuratiescherm enzo doe ik het weer weg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
opzich is een platform best handig aangezien alles dan op elkaar afgestemt is
Doet u toch maar die andere.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"mag ik u deze kur even presenteren?"
Ja, maar je gaat mij niet vertellen, dat er óóit een platform uit gaat komen, waarvan álle services beter zijn dan die van de concurrent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
opzich is een platform best handig aangezien alles dan op elkaar afgestemt is
nero valt dan ook onder de catagorie kankersoftware, letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm ja ok, maar als ik Nero installeer met de gedachte dat ik alleen even een programmatje wil om mee te branden en het nestelt zich in alle menus en submenu's en configuratiescherm enzo doe ik het weer weg.
De tv staat aan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom luister je dan ook voetbal
ik heb 4 legale serials waar ik momenteel niks mee doequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm ja ok, maar als ik Nero installeer met de gedachte dat ik alleen even een programmatje wil om mee te branden en het nestelt zich in alle menus en submenu's en configuratiescherm enzo doe ik het weer weg.
ik had het dan ook over platformen in het algemeen, en niet speciaal die van microsoftquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat mij niet vertellen, dat er óóit een platform uit gaat komen, waarvan álle services beter zijn dan die van de concurrent.
Ooit was het het enige goede brandprogramma.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
nero valt dan ook onder de catagorie kankersoftware, letterlijk en figuurlijk
Talpa!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat mij niet vertellen, dat er óóit een platform uit gaat komen, waarvan álle services beter zijn dan die van de concurrent.
Dat was in het begin van 2000 inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ooit was het het enige goede brandprogramma.
jup, maar ICQ was ooit ook een goede IM clientquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ooit was het het enige goede brandprogramma.
Zoiets.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat was in het begin van 2000 inderdaad.
Nero is best puick. Mits niet laten integreren in de shell, en onbenullige extra randprogrammatjes waar je niet om vraagt niet installeren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Nostalgischquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup, maar ICQ was ooit ook een goede IM client
Nu al?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:13 schreef Stofje het volgende:
Ik heb nu al zin om te slapen. Dat ga ik denk ik ook doen.
DVD's zijn de bom.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Apocalypse Now Redux![]()
Binnenkort op Veronica!
Ik ook!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:13 schreef Stofje het volgende:
ik ga schoon ondergoed aantrekken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:13 schreef Stofje het volgende:
Dinsdag ben ik om 5 uur 's morgens opgestaan. Gisteren naar Tivoli geweest (KRS One), laat thuis, vanmorgen weer vroeg op, ik ben moequote:
Maar je hebt geen MSN Messenger nodigquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik om 5 uur 's morgens opgestaan. Gisteren naar Tivoli geweest (KRS One), laat thuis, vanmorgen weer vroeg op, ik ben moe.
Ah, zo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik om 5 uur 's morgens opgestaan. Gisteren naar Tivoli geweest (KRS One), laat thuis, vanmorgen weer vroeg op, ik ben moe.
Precies. Ik heb mijn fantastische, geweldige, briljante en vooral toch ook superhippe Sony Ericsson w810i immers al.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar je hebt geen MSN Messenger nodig
mag ook wel na 3 wekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ga schoon ondergoed aantrekken.
heb een N70 en die bevalt me goedquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Precies. Ik heb mijn fantastische, geweldige, briljante en vooral toch ook superhippe Sony Ericsson w810i immers al.
Sony Ericsson w810i. Onthoudt die naam.![]()
Ohja. Ik ging nog op zoek naar leuke spelletjes voor op mijn telefoonquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Precies. Ik heb mijn fantastische, geweldige, briljante en vooral toch ook superhippe Sony Ericsson w810i immers al.
Sony Ericsson w810i. Onthoudt die naam.![]()
Welke heb je ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ohja. Ik ging nog op zoek naar leuke spelletjes voor op mijn telefoon
Roy is momenteel afwezig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef Renesite het volgende:
Hoy
Die is al een tijdje bezig hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:17 schreef Misstique het volgende:
Ik ga maar ff de 2e helft kijken dan. Ofzo.
He owns me wan miljon dollar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Roy is momenteel afwezig.
Kan ik een bericht opnemen ?
Yo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef Renesite het volgende:
Hoy
000001 dollar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met een aantal nullen.
Like this '1,000000 Dollar' ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met een aantal nullen.
Ah...quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:25 schreef Sebasser het volgende:
Sorry mister Renesite,
My boss is 'Kakken' i dont know what he mean's..
but i think its the same as chatten.
kthxbai.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah...
I'm srry 4 that.
I will send him an "You owns me" card.
Kind regards from me.
je klinkt als een nigeriaanse scammerquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah...
I'm srry 4 that.
I will send him an "You owns me" card.
Kind regards from me.
sssssssssst.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
je klinkt als een nigeriaanse scammer
the farm is getting shotquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:27 schreef Litso het volgende:
De boerderij krijgt een spuitje.
wie welquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
sssssssssst.
Straks wil Litso niet met een neger samenwerken
Negersquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
sssssssssst.
Straks wil Litso niet met een neger samenwerken
wat is een san dan ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wist al wat een LAN was, dus het was geen moeilijk gok.
What means 'Kontneuken' ?quote:
it means that he is having an intimit meeting with his employeesquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
What means 'Kontneuken' ?
My boss is saying that he is doing that on some funny meeting's
From the company fok! i think..
Kusje dr op ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Mijn vinger is ontstoken.
dan moet je hem maar niet in c_c der kont stoppenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Mijn vinger is ontstoken.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan moet je hem maar niet in c_c der kont stoppen
quote:
Hello dear mister Killswitch.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
je klinkt als een nigeriaanse scammer
Plak hem maar op googlequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
goedzo, brave jongen, nu mag je een sticker uitzoeken voor in je schriftje
je vergeet de "sinsere kind regards to your personal self"quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hello dear mister Killswitch.
I am the boss of a school in the south east of downtown north west New york.
We have some money found in some locker's..
We can share it..
but we need some money for the proces!
If u will help us! we will give u 60 % !
Dont u think thats a fine deal!
My wife is saying that se will leave me if i dont have the money within the next 3 weeks.
so PLEASE mister Killswitch, Help me and my wife!
Volgens mij is deze tekst beter dan 99% van die kut spammer'squote:Op woensdag 21 juni 2006 22:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
je vergeet de "sinsere kind regards to your personal self"
niet ontkennen dat ie het vies vind, ofterwel hij moet toegeven dat ie het vies vind?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jongen, ga nu niet ontkennen dat je dat vies vind.
je kent jezelf beter dan dat!
Stop nu een vinger in je reet en doe er vervolgens een kusje opquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jongen, ga nu niet ontkennen dat je dat vies vind.
je kent jezelf beter dan dat!
vind dat engels in die dingen altijd wel tofquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij is deze tekst beter dan 99% van die kut spammer's
Volgens zijn baas vind hij het lekker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet ontkennen dat ie het vies vind, ofterwel hij moet toegeven dat ie het vies vind?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens zijn baas vind hij het lekker.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:36 schreef Litso het volgende:
Nu verveel ik me weer.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stop nu een vinger in je reet en doe er vervolgens een kusje op
dan ga je toch de kroeg in om jezelf lam te zuipen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:36 schreef Litso het volgende:
Nu verveel ik me weer.
Neuh.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan ga je toch de kroeg in om jezelf lam te zuipen?
ga ik zo ook doen
Heelo master %name_reject%quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
vind dat engels in die dingen altijd wel tof
wer 2 hot lesbians teen who wants to have lots of hard cocksex whit yous.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heelo master %name_reject%
do u wan'a bu'y some fi ne V14g\r4 ?
ple'as e v isit w.ww. b'utys-me-viag-cheap.com
Het is dan ook nepquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
wer 2 hot lesbians teen who wants to have lots of hard cocksex whit yous.
lesbische vrouwen die sex met mannen willen, ik heb het nooit gesnapt
WHAHAHAHAH N00bSPAMMER!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
wer 2 hot lesbians teen who wants to have lots of hard cocksex whit yous.
lesbische vrouwen die sex met mannen willen, ik heb het nooit gesnapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb ze een keer geprobeerd te bellen maar ik kreeg een man aan de lijnquote:
ow was jij dat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja ik heb ze een keer geprobeerd te bellen maar ik kreeg een man aan de lijn
Was je ook 10 euro kwijt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja ik heb ze een keer geprobeerd te bellen maar ik kreeg een man aan de lijn
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn dus al die mails, en al dat geld dat ik gestuurd heb was voor niets
quote:Datum: Thu, 04 May 2006 14:17:22 -0500
Van: "Waxiness E. Brakeman" <ovidiu@gloriabrame.com>
Aan: *8** <jajablablaoehlala>
Onderwerp: The Ultimate Online Pharmaceuticals
Vlitagra - $3.3
Levitkra - $3.3
Cialmis - $3.7
Imitraex - $16.4
Fklomax - $2.2
Ultrram - $0.78
Viooxx - $4.75
Amfblem - $2.2
VaIirum - $0.97
Xannax - $1.09
Soema - $3
Meripdia - $2.2
visit our website
Best regards,
Online Pharmaceuticals
ghfgdrtpu WVdfRHVQQkNRWUJdV1UbX1dH
Rome was not built in a day.
A word to the wise is enough.
First come, first served.
quote:First impressions are the most lasting.
Every picture tells a story.
Boys will be boys.
Die teksten er onder aanquote:Soon learnt soon forgotten.
A mother's love is best of all.
The grass is always greener on the other side.
kon jou niet missenquote:
It started with a kiss, in the back row of the classroomquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
It started with a kiss....
Shit, nu heb ik dat nummer in het hoofd!
braafquote:
Stomme oppermodsquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Je komt net op tijd, ik verveel me te pletter.
dat voelde ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Je komt net op tijd, ik verveel me te pletter.
Ik verveel me nu niet meer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat voelde ik
* fraubitch -in-lak-leren-pakje, voor al uw nood![]()
die naam is al vergeven aan Toepsquote:
Ben ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik verveel me nu niet meer.
Ik bedoel, eng
met zweep?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat voelde ik
* fraubitch -in-lak-leren-pakje, voor al uw nood![]()
als iedereen gaat dan ga ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:01 schreef Litso het volgende:
Secks. Enzo.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:01 schreef Litso het volgende:
Secks. Enzo.
met wie?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als iedereen gaat dan ga ik ook
houdoe![]()
Ik ga niet. Ik kom.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als iedereen gaat dan ga ik ook
houdoe![]()
zie je zoquote:
tót vandaag, mên! tót vandaag!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Litso het volgende:
Het is trouwens eindelijk donker.
Het lijkt wel of de dagen steeds langer worden...
strakquote:
NSB'erquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef Sebasser het volgende:
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
KGB'er!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef Sebasser het volgende:
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
Waarom een topicreport??quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef Sebasser het volgende:
Ik breek zijn vingers wel evenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lits, wil je even tegen je broertje zeggen dat ie me niet meer smst??
Dat heb je al heel vaak gezegd, en ik ga toch niet zeggen dat ik naast je wil liggen, of onder je, of op je!quote:
jij negert mequote:
jij welquote:
blankequote:
Snel, pak de hooivork!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Help, ik hoor Friese boeren die uit hun dak gaan!
*noteertquote:
* fraubitch fototoestel zoektquote:
Van je natte krullen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Litso het volgende:
Ik heb gister een foto gemaakt toen ik uit de douche kwam.
ik was je voorquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Je was toch in de mood.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Litso het volgende:
Van jezelf? Of had je de lens een andere kant op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Litso het volgende:
en toch was ik je voorquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat merkte ik al eerder op dan jij nu opmerkt.
Zeg ik nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Van jezelf? Of had je de lens een andere kant op?
AAAHHHHHquote:
Er word wel eens gezegt dat de een wat later is.quote:
Kom ik te vroeg, is het niet goed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er word wel eens gezegt dat de een wat later is.
Maar dit slaat alles *proest*
zonder jou had ik deze uitzonderlijke prestatie niet neer kunnen zettenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er word wel eens gezegt dat de een wat later is.
Maar dit slaat alles *proest*
Ik wil je wel troosten hoor, maar dan doe ik Fraubitch te kort.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom ik te vroeg, is het niet goed.
Ben ik wat later, is het nog niet goed
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil je wel troosten hoor, maar dan doe ik Fraubitch te kort.
Sorry![]()
Jij doet alle meisjes "te kort"quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil je wel troosten hoor, maar dan doe ik Fraubitch te kort.
Sorry![]()
quote:
Voor Litsoquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
En ik ga even koffie zetten.
*gulp dichtdoet en opstaat*
ik heb een vraag gesteldquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Voor Litso
Voor als ie er over praten wil!
Bizzhoer!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:47 schreef Bizznitch het volgende:
GODVERDEE!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb een vraag gesteld
voor litso
hij komt pas online als ie beantwoord isquote:
Welluk taalgebluick?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:50 schreef Litso het volgende:
Dat taalgebruik daar is trouwens echt bedroevend.
Gaafquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
Oh, dat Bizzhoer was overigens lief bedoeld
Hoe was de koffiemeet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |