jij ging een meet organiseren en dan voor iedereen bier betalenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:53 schreef Stofje het volgende:
Waar hadden we het over?
Ah, in dat geval tvpquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij ging een meet organiseren en dan voor iedereen bier betalen
voorbijgangers ook ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij ging een meet organiseren en dan voor iedereen bier betalen
Wij zouden binnenkort toch meeten, opdat wij in mijn kamer pilseners drinken en elkaar onze penis laten zien?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:56 schreef Litso het volgende:
Slotje, fipo, tvp.
Ik moet iets heel ergs bekennenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wij zouden binnenkort toch meeten, opdat wij in mijn kamer pilseners drinken en elkaar onze penis laten zien?
Nee, ze ging koffie drinken met Tal en Hanspanspans, maar ze is wel erg lang wegquote:
Ja jij dan, een beetje slotjes op yvonnetopics gooienquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je maakt misbruik van je modrechten. Dat vonden ze bij MMarSu ook niet leuk.
was niet nodig geweestquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, ik hád contact maar gebrekkig. Dus ik afmelden om opnieuw aan te melden. Lukt het niet.
Dan maar meteen upgraden naar Live messenger.
Die was terecht!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja jij dan, een beetje slotjes op yvonnetopics gooien
vond iemand mmarsu wel leuk dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je maakt misbruik van je modrechten. Dat vonden ze bij MMarSu ook niet leuk.
Half-half.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi jongens, dus msn doet het echt niet of?
hier doet ie het wel weer (versie 7.5)quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi jongens, dus msn doet het echt niet of?
Nieuwste versie MSN, heet geen MSN meer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:02 schreef Litso het volgende:
Wat is dat Live messenger dan?
Het was een puike mod, sociaal erg sterk en hij begreep zowel hints, als letterlijke kritiek.quote:
mijn live messenger doet het nu ook nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:01 schreef Dagonet het volgende:
Niet dat ik online kom met Live messenger maar ik ben in ieder geval up to date offline.
Zit trouwens een taalfout in "nieuwe account maken".
Oh. Wat nu weer?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nieuwste versie MSN, heet geen MSN meer.
versie 8, maar MS heeft er nu een soort van platform van gemaakt met virusscanner, malware en spywarescanner, firewall, msn, online storage enz, allemaal onder de naam Livequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:02 schreef Litso het volgende:
Wat is dat Live messenger dan?
Waar ben je nou? Iedereen komt terug behalve jij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, ik hád contact maar gebrekkig. Dus ik afmelden om opnieuw aan te melden. Lukt het niet.
Dan maar meteen upgraden naar Live messenger.
Onze computers moeten nóg verder gekaapt worden door microsoft!quote:
Service niet beschikbaar probeer het over enkele momenten nog eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar ben je nou? Iedereen komt terug behalve jij.!
msn is sowieso alleen maar platform naam, Microsoft Service Network, en daar vielen de search hotmail en MSN messenger onderquote:
ik blijf ook weg!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Service niet beschikbaar probeer het over enkele momenten nog eens
nerdquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
msn is sowieso alleen maar platform naam, Microsoft Service Network, en daar vielen de search hotmail en MSN messenger onder
leg uitquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef Litso het volgende:
Oh god, mensen die dingen zeggen als
"Slaat natuurlijk nergens op, die regel is vast bedacht door iemand die niet van het spelletje houdt"
moeten dood.
Het probleem is, straks heb je alleen nog maar "platforms" waarbij je van ieder platform 1 service gebruikt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:05 schreef Litso het volgende:
Oh gadver. Ik haar van die platforms die je hele pc over willen nemen.
Nero is ook al zo'n wanproduct tegenwoordig
Niet fucken met ten napel, hmm.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef Litso het volgende:
"Slaat natuurlijk nergens op, die regel is vast bedacht door iemand die niet van het spelletje houdt"
moeten dood.
Je speelde weer eens strippoker met je buurjongentje ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef Litso het volgende:
moeten dood.
Welke regel/.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef Litso het volgende:
moeten dood.
Keep trying.quote:
Ik luister voetbal.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je speelde weer eens strippoker met je buurjongentje ?
Die dingen worden om de 5 uur geupdatequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Status service
Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.
.NET Messenger Service Alle systemen zijn stabiel en draaien.
<h1>LIEG NIET!!!!!</h1>
Humor hebben ze wel...quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Status service
Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.
.NET Messenger Service Alle systemen zijn stabiel en draaien.
opzich is een platform best handig aangezien alles dan op elkaar afgestemt isquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het probleem is, straks heb je alleen nog maar "platforms" waarbij je van ieder platform 1 service gebruikt.
Weetje dat deze zin heel dom klinktquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik luister voetbal.
Wat een kurpresentator
waarom luister je dan ook voetbalquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik luister voetbal.
Wat een kurpresentator
Hmm ja ok, maar als ik Nero installeer met de gedachte dat ik alleen even een programmatje wil om mee te branden en het nestelt zich in alle menus en submenu's en configuratiescherm enzo doe ik het weer weg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
opzich is een platform best handig aangezien alles dan op elkaar afgestemt is
Doet u toch maar die andere.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"mag ik u deze kur even presenteren?"
Ja, maar je gaat mij niet vertellen, dat er óóit een platform uit gaat komen, waarvan álle services beter zijn dan die van de concurrent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
opzich is een platform best handig aangezien alles dan op elkaar afgestemt is
nero valt dan ook onder de catagorie kankersoftware, letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm ja ok, maar als ik Nero installeer met de gedachte dat ik alleen even een programmatje wil om mee te branden en het nestelt zich in alle menus en submenu's en configuratiescherm enzo doe ik het weer weg.
De tv staat aan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom luister je dan ook voetbal
ik heb 4 legale serials waar ik momenteel niks mee doequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm ja ok, maar als ik Nero installeer met de gedachte dat ik alleen even een programmatje wil om mee te branden en het nestelt zich in alle menus en submenu's en configuratiescherm enzo doe ik het weer weg.
ik had het dan ook over platformen in het algemeen, en niet speciaal die van microsoftquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat mij niet vertellen, dat er óóit een platform uit gaat komen, waarvan álle services beter zijn dan die van de concurrent.
Ooit was het het enige goede brandprogramma.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
nero valt dan ook onder de catagorie kankersoftware, letterlijk en figuurlijk
Talpa!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat mij niet vertellen, dat er óóit een platform uit gaat komen, waarvan álle services beter zijn dan die van de concurrent.
Dat was in het begin van 2000 inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ooit was het het enige goede brandprogramma.
jup, maar ICQ was ooit ook een goede IM clientquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ooit was het het enige goede brandprogramma.
Zoiets.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat was in het begin van 2000 inderdaad.
Nero is best puick. Mits niet laten integreren in de shell, en onbenullige extra randprogrammatjes waar je niet om vraagt niet installeren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Nostalgischquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup, maar ICQ was ooit ook een goede IM client
Nu al?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:13 schreef Stofje het volgende:
Ik heb nu al zin om te slapen. Dat ga ik denk ik ook doen.
DVD's zijn de bom.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Apocalypse Now Redux![]()
Binnenkort op Veronica!
Ik ook!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:13 schreef Stofje het volgende:
ik ga schoon ondergoed aantrekken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:13 schreef Stofje het volgende:
Dinsdag ben ik om 5 uur 's morgens opgestaan. Gisteren naar Tivoli geweest (KRS One), laat thuis, vanmorgen weer vroeg op, ik ben moequote:
Maar je hebt geen MSN Messenger nodigquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik om 5 uur 's morgens opgestaan. Gisteren naar Tivoli geweest (KRS One), laat thuis, vanmorgen weer vroeg op, ik ben moe.
Ah, zo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik om 5 uur 's morgens opgestaan. Gisteren naar Tivoli geweest (KRS One), laat thuis, vanmorgen weer vroeg op, ik ben moe.
Precies. Ik heb mijn fantastische, geweldige, briljante en vooral toch ook superhippe Sony Ericsson w810i immers al.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar je hebt geen MSN Messenger nodig
mag ook wel na 3 wekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ga schoon ondergoed aantrekken.
heb een N70 en die bevalt me goedquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Precies. Ik heb mijn fantastische, geweldige, briljante en vooral toch ook superhippe Sony Ericsson w810i immers al.
Sony Ericsson w810i. Onthoudt die naam.![]()
Ohja. Ik ging nog op zoek naar leuke spelletjes voor op mijn telefoonquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Precies. Ik heb mijn fantastische, geweldige, briljante en vooral toch ook superhippe Sony Ericsson w810i immers al.
Sony Ericsson w810i. Onthoudt die naam.![]()
Welke heb je ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ohja. Ik ging nog op zoek naar leuke spelletjes voor op mijn telefoon
Roy is momenteel afwezig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef Renesite het volgende:
Hoy
Die is al een tijdje bezig hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:17 schreef Misstique het volgende:
Ik ga maar ff de 2e helft kijken dan. Ofzo.
He owns me wan miljon dollar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Roy is momenteel afwezig.
Kan ik een bericht opnemen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |