Bescheiden feestje dunkt me.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:51 schreef golfer het volgende:
Feest in huize DIGGER.
de VSquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:49 schreef popolon het volgende:
Tsjechie zoals verwacht naar huis.![]()
Jammer, had Ghana en VS door in de toto, toch bijna goed.
quote:
ze had niet zo'n zin in monopoly denk ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:23 schreef appelsientje het volgende:
Leuk iemand zou komen eten... dus ik een lekkere oven gerecht gemaakt (ze zou om kwart voor 6 komen) dus ik zet hem alvast in de oven.... om kwart over 6 krijg ik een sms-je.. ik kom wat later...
Lekker op tijd zegnu zit ik dus met een oven schotel die allang klaar is.. iemand een hapje? voor het koud wordt.
Wees blij, een ovenschotel kun je heel makkelijk bewaren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:23 schreef appelsientje het volgende:
Leuk iemand zou komen eten... dus ik een lekkere oven gerecht gemaakt (ze zou om kwart voor 6 komen) dus ik zet hem alvast in de oven.... om kwart over 6 krijg ik een sms-je.. ik kom wat later...
Lekker op tijd zegnu zit ik dus met een oven schotel die allang klaar is.. iemand een hapje? voor het koud wordt.
Daar is nooit mee gestoptquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:51 schreef popolon het volgende:
Aan de andere kant appelsien, je voelt je wel weer snel thuis in Nederland: Je begint meteen weer te klagen.
Tja, wat dat betreft kun je Hools net zo goed Klaagbaak noemen.quote:
Spijker en kop.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja, wat dat betreft kun je Hools net zo goed Klaagbaak noemen.
Bonsoir monsieur,quote:
Tres bien! Het is nu nog steeds 30 graden, straks lekker op het terras etenquote:
Klinkt goed allemaalquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tres bien! Het is nu nog steeds 30 graden, straks lekker op het terras eten![]()
Morgenavond in de plaatselijke kroeg kijken hoe Frankrijk wordt uitgeschakeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |