Het is ook niet moeilijk, het is gewoon een kruispunt met stoplichten. Maar als er mensen zijn die nog even snel door donkeroranje willen rijden wordt het vanzelf een stuk moeilijkerquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:30 schreef Githa het volgende:
Ik rij er bijna dagelijks Impry, maar ik snap werkelijk niet wat er nu zo moeilijk is.
Dat is bij Hotel Waalwijk toch? Zeker wel netjes ja, ben benieuwd hoe het er uitziet als alles klaar is!quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:13 schreef Annemiek78 het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe stuk Klokkenlaan??
Ik moet zeggen, ik vind het wel mooi geworden! Moet ik zeggen.
Idd verbaas mij iedere ochtend nog dat ik nooit geschept ben als ik recht oversteek vanaf de Mac (Waawlijk uit) naar de A59.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:34 schreef Impry het volgende:
Bovenop bij de McDonalds ook trouwens!
Dat klopt, kwam m laatst nog tegen op een fotografieforumquote:@roooosje, jij hebt volgens mij bij m'n broer in de klas gezeten op 't Willem, Martijn Sch.Ik ken jou ook nog wel van gezicht.
Naar mijn idee is het een best goed voorbeeld voor de stad!quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nou.... ziet er gezellig uit in waalwijk als ik hier lees (kuch) (kuch)
Of is dit topic niet zo'n goed voorbeeld voor de stad?
Mja. Weten de Waalwijkers al of ze Oud en Nieuw gaan vieren in Baalwijk?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:14 schreef stame het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het een best goed voorbeeld voor de stad!
Vind zelf dat hier maar weinig te beleven valt.
De Marquis?quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef roooosje het volgende:
[..]
Mja. Weten de Waalwijkers al of ze Oud en Nieuw gaan vieren in Baalwijk?
Ik ben 2 jaar geleden in de Marquis geweest. OMGquote:Op zondag 23 december 2007 17:23 schreef stame het volgende:
[..]
De Marquis?Nee ik blijf niet in deze pittoreske stad. Latin Brutality, daar ben ik te vinden
Ik ben er na lange tijd vrijdag weer geweestquote:Op zondag 23 december 2007 17:26 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden in de Marquis geweest. OMG
De meesterquote:Op zondag 23 december 2007 17:28 schreef stame het volgende:
[..]
Ik ben er na lange tijd vrijdag weer geweestMaar ja... echt iets beters is er ook niet hier.
Mads kom ik eigenlijk nooit. De Meester wel! Kan ik me ook wel vermaken, maar toch, echt lekker uitgaan zit er niet in. De meeste feesten in de Tavenuquote:
De Tavenu was eerst best relaxed, 5/6 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 23 december 2007 17:33 schreef stame het volgende:
[..]
Mads kom ik eigenlijk nooit. De Meester wel! Kan ik me ook wel vermaken, maar toch, echt lekker uitgaan zit er niet in. De meeste feesten in de Tavenu![]()
Iddquote:
Ik vroeg me al af of jezelf quoten hip was tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:32 schreef Joeri. het volgende:
Weet je trouwens of je berichten kan wissen? Editen was fout gegaan.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of jezelf quoten hip was tegenwoordig.Wissen kan niet. De 2e gewoon editten in Oeps of Dubbel ofzo.
Ik ben er vanavond niet, misschien morgen als de mensen die ik ken dan nogsteeds meelopen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:35 schreef stame het volgende:
Vanavond de 80. Nog mensen van de partij?
Iemand nog naar fashion club geweest vorige week? Ik vond het nog niet eens zo verkeerd, voor waalwijk z'n doen :p
Je hebt je zitten bezatten bij de Tolga?quote:Op zondag 13 september 2009 11:03 schreef Pinkerton het volgende:
Vond het bij de 80 nou niet echt geweldig gisteren. Heb ff bij de Marquis gestaan maar heb vooral in de Tolga gezetenLag om kwart over 1 al lekker op m'n bedje, wel bezopen, maar ach.
Bronquote:Einde Levenslied en Meezingfestijn nabij
WAALWIJK - Het doek dreigt definitief te vallen voor twee grote evenementen in Waalwijk: De Nacht van het Levenslied en het Meezingfestijn.
De financier van beide evenementen - Horeca Centrum Waalwijk (HCW) - vindt de sponsoring niet meer verantwoord.
Nee johquote:Op zondag 13 september 2009 11:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt je zitten bezatten bij de Tolga?![]()
Oh ik dacht al.quote:Op zondag 13 september 2009 21:45 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Nee johIk heb me zitten bezatten vóór dat ik die gasten bij de Tolga heb zitten vervelen
Het was weer een drama hè. Fashion club daarentegen vond ik wel leuk, maar daarop ga ik niet te diep inquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef Singleyouteaare het volgende:
Gisteren tijdens de 80 voor het eerst hét café van Waalwijk binnengestapt (De Marquis), ben gaan pissen en daarna hadden vrienden van me al besloten weg te gaan. Er waren geeneens 15 jarige sletjes, wat een tegenvaller. Nu weet ik weer waarom ik bijna nooit meer bij mij ouders ben in het weekend
En dan moet ik Waalwijk ook nog gaan verdedigen als al die Limburgers op mijn school gaan opscheppen over hun kut dorp, rot toch op man.
Waalwijk![]()
Dat is Waalwijk zelf toch ook.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:44 schreef Pinkerton het volgende:
Merk wel dat het weer dood is hier
Da's waar. God wat ben ik toch blij dat ik in Sprang woon!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is Waalwijk zelf toch ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door de week zit ik in Driebergen, dat is ook niet echt alles...When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |