Nee, ik was niet op zoek...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Te oud voor.
Heb je trouwens een kamer gevonden? Je was op zoek, toch?
Lijkt een goeie keuze, is het niet. Geloof me.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, ik was niet op zoek...
Ga waarschijnlijk na m'n eerste jaar op kamers
Ja, ik kijk eerst de studie aan, of ik het wel écht leuk vind enzo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Lijkt een goeie keuze, is het niet. Geloof me.
Ik heb dat ook gedaan, maar baal er achteraf van dat ik niet gelijk hier ben gaan wonen. In je eerste jaar leer je alles en iedereen kennen en als je dan hier woont is dat gewoon veel vetter, dan zit je overal midden in.
Maar ja, 't is een keuze hè.
Oh, ja dan is je keuze begrijpelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:03 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja, ik kijk eerst de studie aan, of ik het wel écht leuk vind enzo...
Kan ik altijd beslissen of ik nog op kamers wil of gewoon in Nijmegen een studie ga volgen.
Dat kan na een jaar zijn, maar ook na 6 maanden![]()
SPECO, sport economie communicatie (zeg maar commerciele economie, maar dan de sportkantquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:06 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Oh, ja dan is je keuze begrijpelijk.
Welke studie gade doen?
Ah.. dan zul je straks ook wel een Bart en een Joran tegenkomen.. die willen nog wel eens leuke dingen voor de opleiding organiseren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
SPECO, sport economie communicatie (zeg maar commerciele economie, maar dan de sportkant)
![]()
ik was aan het zoekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Te oud voor.
Heb je trouwens een kamer gevonden? Je was op zoek, toch?
In welke straat zat dat Olof-huis?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik was aan het zoeken
vandaag weer wezen hospiteren. is een dispuut van olof. huis zat vol met ballen, al waren ze heel relaxed. maar ik zoek nog ff door
ohja St Josephstraat was niks. begrane grond, afdeling met 4 (te weinig), te donker en te duur
telegraafstraatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In welke straat zat dat Olof-huis?
Is wel lekker midden in de stad. Ik hen het huis van dispuut Brut in de Poststraat. Was een erg mooi pandquote:
Daar woont een vriend van me in.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is wel lekker midden in de stad. Ik hen het huis van dispuut Brut in de Poststraat. Was een erg mooi pand
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:16 schreef timmeeeh het volgende:
Godverdomme zeg, ik miste al iets
Heel het deel 2 van het tilburg topique nog niet gezien!
Aprilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:10 schreef Chielus het volgende:
wat zijn er eigenlijk nog voor Tilburg Traktaties dit jaar
Jij woont nu toch in die St Jozef flat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:57 schreef Kindervriend het volgende:
Daar worden we dus ook niet vrolijk van.
Yeah.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:04 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Jij woont nu toch in die St Jozef flat?
City Sounds is leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:57 schreef Kindervriend het volgende:
Daar worden we dus ook niet vrolijk van.
heb je bier?quote:
Ga dan es halen bij de Jumbo en hier ff afgeven. Het regentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:42 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen van m'n moeder.![]()
We zouden toch een bier komen drinken op jouw huisverwarming?quote:
Die Jumbo is gaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Ga dan es halen bij de Jumbo en hier ff afgeven. Het regent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |