Hij staat gekwalificeerd als grote brandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zie vanaf hier geen rook. Dus een echt grote brand zal het niet zijn. Normaal kan ik dan wel iets zien. Zeker met dit weer..
Ben je gaan kijken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat is niet mijn studentenhuis trouwens, mocht je je ongerust makenHm.. eens kijken of mijn uitzicht erdoor veranderd is
Wil je zeggen dat je al die politie en brandweer op het rosmolenplein helemaal gemist hebt toen je aankwam?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kut.. heb wat gemist volgens mij!Ik zat bij mn ouders vanwege verstandskiezen...
Nee, ik ben uberhaupt niet op mn kamer geweest vandaag. Ik heb geen zin om met dit weer pijn te lijden op een kamer waar het 40 graden is de hele dag...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je al die politie en brandweer op het rosmolenplein helemaal gemist hebt toen je aankwam?
Ik rook nietsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tilburg - In Tilburg is dinsdagavond even voor 19 uur brand uitgebroken in een grote loods achter studentenwoningen op de kruising Koestraat en Lovensestraat. Volgens nog onbevestigde berichten zou er in de loods hennep worden gekweekt. Een politiewoordvoerder meldde wel dat er recent in het pand nog een kwekerij is opgerold. De brandweer rukte uit met groot materieel en had uren nodig om het vuur onder controle te krijgen.
De straten in omliggende omgeving werden afgezet. Tijdens de bluswerkzaamheden klonken meerdere harde knallen. Het vuur veroorzaakte een dikke gele rookpluim en veel stank, die tot in de verre omgeving te ruiken was. De loods grenst aan Dansschool Van Opstal. Volgens een woordvoerder van de dansschool leek de schade, zover hij kon beoordelen, mee te vallen.
In zuid. Dat kun je wel onder de noemer "verre omtrek" gooien.quote:
Ik ook niet, de wind zal vast de andere kant in gestaan hebben. En waar kan ik m'n vijf euro incasseren ivm de goed geraden kwekerij?quote:
Dat had ik ook wel kunnen radenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, de wind zal vast de andere kant in gestaan hebben. En waar kan ik m'n vijf euro incasseren ivm de goed geraden kwekerij?
Weet wel dat er op de hoek van de koestraat en leonard v vegelstraat een grote kerk heeft gestaan en later op de hoek een lesbo discotent.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heeft er nog een seksshop gelegen aan de Koestraat? Weet dat het hoekhuis (waar ik nu woon) een hoerenkot is geweest
http://www.brabantsdagbla(...)rg/article259545.ecequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:36 schreef existenz het volgende:
Ik geloof idd dat er een tijd lang een sexshop annex hoerenkiet in de koestraat heeft gezeten. Stond laatst een artikel over in de krant.
Inderdaadquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:16 schreef Maleficium het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)rg/article259545.ece
Dit misschien?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tilburg, altijd leuk als er kermis is. De halve week op het terras naar gajes van allerlei pluimages zitten kijken. Van kutmarokkanen tot rasecht Tilburgs broekhoven volk met blote pens en zonder tanden.
Treffend onder woorden gebracht.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tilburg, altijd leuk als er kermis is. De halve week op het terras naar gajes van allerlei pluimages zitten kijken. Van kutmarokkanen tot rasecht Tilburgs broekhoven volk met blote pens en zonder tanden.
Maar op de Tilburgse kermis is het allemaal nèt iets ergerquote:Op zondag 9 juli 2006 23:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kermissen zijn toch sowieso voor dat soort volk. Heb nog nooit een kernis gezien waar normale nette mensen komen.
Een paar weken geleden kwam ik op een zondag terug rijden door belgie en moest toch onderweg ergens wat eten, we dachten ga hier even van de snelweg af, en ja in dat dorp was ook kermis, maar ik moet toch zeggen dat in belgie zelfs nog meer schorrie morrie op de kermis af kwam. Het enigste wat wel beter was geregeld was de grote hoeveelheid biertenten met bier voor normale prijzen.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar op de Tilburgse kermis is het allemaal nèt iets erger.
Ik vind het geweldig iig, vanaf het terras met een lekkere pint in de hand mensen sjoeren.
Niet automatisch, wel een kans van 95 %quote:Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Trouwens ik woon in tilburg noord ben ik nu automatisch tuig![]()
Ach, Tilburg Noord is nog erg netjes vergeleken bij andere delen van de stad.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef Basp1 het volgende:
Trouwens ik woon in tilburg noord ben ik nu automatisch tuig![]()
Ik heb een verheven uitzicht over de goudkustquote:Op maandag 10 juli 2006 13:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Niet automatisch, wel een kans van 95 %![]()
Maar daarom snap ik ook niet dat Noord nog steeds zo slecht aangeschreven staat, ja achterin bij het verdiplein in de buurt hangt soms wat schorrie morrie rond. Het meeste tuig uit noord heeft men verplaatst naar toekomstige probleemwijken.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, Tilburg Noord is nog erg netjes vergeleken bij andere delen van de stad.
Veel allochtonen denk ik...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb een verheven uitzicht over de goudkust![]()
[..]
Maar daarom snap ik ook niet dat Noord nog steeds zo slecht aangeschreven staat, ja achterin bij het verdiplein in de buurt hangt soms wat schorrie morrie rond. Het meeste tuig uit noord heeft men verplaatst naar toekomstige probleemwijken.
Inderdaad. Hij noemt een buurtje al 'berucht' als ie er een keer een pauper op een kratje bier voor z'n huis zag zitten.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:26 schreef NoSigar het volgende:
Korvel, St Anna, Noordhoek ...
Waar haal je dat vandaan? Ik klen al die andere biuurten niet, maar hier klopt alvast niets van. En bovendien heb je vrij veel goede buurten in Noord.
Ik heb het idee dat je Tilburg niet echt kent.
Oh, getsiedrekkie, inderdaad. Daar is mijn zusje eens verkracht.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef Netsoenev het volgende:
De Trouwlaan vind ik 's avonds laat een enge straat, maar verder voel ik me nooit onveilig.
Doe ff normaal gekquote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Oh, getsiedrekkie, inderdaad. Daar is mijn zusje eens verkracht.
Er zijn in iedere wijk wel wat straten die 'minder' zijn. Betreft het nog niet meteen tuigstraten hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef Maleficium het volgende:
Er zijn meer beruchte plekken in Tilburg:
Groenewoud en met name omgeving Visserijplein en Vogeltjesbuurt (Korhoenstraat !!), omgeving Kamgarenplein, Korvel, St Anna, omgeving Kruidenlaan, Noordhoek en Groeseind, Jeruzalem....(mijn God: ze zitten overal!)
Noord is het enige stadsdeel dat in zijn geheel als vergaarbak voor gajes afgedaan wordt.....afgezien van het feit dat er in Noord qat-kauwers rondlopen, is de concentratie geteisem daar volgens mij niet groter dan in de rest van Tilburg
Aan de achterzijde bij de Tafelbergstraat is het idd niet zo prettig.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Conflict het volgende:
Korvelplein wil je ook niet in je eentje lopen 's avonds, werd toen ik er woonde regelmatig iemand neergestoken.
O, die ken ik niet, maar ik woonde vanaf het korvelplein, tegenover de AH, in de tweede zijstraat rechts. Ik ben nooit bang geweest hoor, maar kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een meisje alleen zich daar niet zo tof voelt.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aan de achterzijde bij de Tafelbergstraat is het idd niet zo prettig.
Dat is alleen maar industrieterreinquote:Op maandag 10 juli 2006 17:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De oostelijke kant van Tilburg-Noord boven het kanaal valt ook wel mee.
De Tafelbergstraat is vanaf het korvelplein, tegenover de AH, de eerste zijstraat rechts.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
O, die ken ik niet, maar ik woonde vanaf het korvelplein, tegenover de AH, in de tweede zijstraat rechts. Ik ben nooit bang geweest hoor, maar kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een meisje alleen zich daar niet zo tof voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |