en die andere 5 % zijn studenten, of horen die ook onder 'pauper' ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:30 schreef Chielus het volgende:
[..]
absoluut, 95 % van bovne het spoor is redelijk pauper.
Blijft een leuke tent. Helaas toch wel een beetje genekt doordat de hollanders zonodig de HMH moesten bouwen, waardoor best grote namen toch weer voor de randstad kozen voor hun optreden.quote:
Mijn wijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:49 schreef Kindervriend het volgende:
Maar da's juist tof! Ik gniffel me altijd de ziekte als ik door zo'n buurt fiets. Zeker nu met het WK... Hoe volkser de wijk, hoe meer oranje bouwzeil over de bestraatte voortuintjes. En uiteraard alle wijven op een tuinstoeltje voor het huis, met een sjekske in de mondhoek.
En de vloek duurde voort...quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:28 schreef existenz het volgende:
In 1900 werd Tilburg in beroering gebracht door de moord op Marietje Kessels. Na drie dagen vermissing werd het lijk van de 12-jarige fabrikantsdochter in de Noordhoekkerk aangetroffen. Een van de drie hoofdverdachten, de pastoor, bleef bij het gerechtelijk onderzoek volledig buiten schot. De zaak is altijd onopgehelderd gebleven.
Hij woont nu lekker in het centrumquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:45 schreef existenz het volgende:
[..]
Ze wonen er toch, staat niet dat ze er geboren zijn.
Het was in de Mahlerstraat, lees ik op telegraaf.nl.. Tilburg-Noord.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:39 schreef Chielus het volgende:
t fist is weer begonne:
"Dode bij schietpartij in Tilburg
Uitgegeven: 23 juni 2006 07:19
Laatst gewijzigd: 23 juni 2006 09:07
TILBURG - Bij een schietincident in Tilburg is donderdagnacht een man om het leven gekomen. Rond 0.50 uur kwam bij de politie de melding binnen dat er een man op straat was neergeschoten.
De politie trof de man zwaargewond op het trottoir aan en heeft eerste hulp verleende. Ondanks reanimatiepogingen is de man ter plekke aan zijn verwondingen overleden."
Naar verluid wist een Antilliaanse getuige te melden: "Da was ik nie! Da was een neger!"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Het was in de Mahlerstraat, lees ik op telegraaf.nl.. Tilburg-Noord.![]()
Ja, Tilburg-Noord... heeft ooit een apart verhaal over in Elsevier gestaan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Het was in de Mahlerstraat, lees ik op telegraaf.nl.. Tilburg-Noord.![]()
Wie was dat?quote:
Word on the street: "het had met de Grijze Wolven te maken."quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:39 schreef Chielus het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:34 schreef Bushmaster het volgende:
Diep trieste stad.
Gôolquote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef Maleficium het volgende:
Geboren en getogen in Tilburg Zuid.......vroeger erg prettig wonen; inmiddels omgetoverd tot ghetto en vergeven van het geteisem ()
Nu woonachtig in Goirle, dat is al een heel stuk prettiger wonen.....(hier ben ik zelf het vulgus profanum......)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |