ja, idd. Wanneer is die? Ik heb alleen vandaag nog vakantiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
We zouden toch een bier komen drinken op jouw huisverwarming?![]()
Ik kan niet iedereen hier zomaar gaan ontvangen hè!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:33 schreef existenz het volgende:
[..]
ja, idd. Wanneer is die? Ik heb alleen vandaag nog vakantie![]()
Ik doe mee aan de TIK, weet niet of je die bedoeltquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Nog mensen die meedoen aan de introductieweek volgende week?
De rest van Tilburg is niet veel beter wat dat betreft, dus aan de Hoefstraat zit je best goed. Hendig vlakbij mij trouwens!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:09 schreef Blite het volgende:
[..]
Ik doe mee aan de TIK, weet niet of je die bedoelt
Mgoed, heb nu een kamer in noord gevonden, Hoefstraat. Tis ff wat pauperiger dan ik had verwacht, maar 't moet maar.![]()
Hoe zit het eigenlijk met jou? Jij gaat naar San Diego toch hè? Ik ben me hendig jaloers, gek!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
De rest van Tilburg is niet veel beter wat dat betreft, dus aan de Hoefstraat zit je best goed. Hendig vlakbij mij trouwens!
En Tilburg-Noord begint pas na het kanaal hè
Ja die regelingen zijn veranderd, je hoeft nu alleen alle 1e jaarsvakken van unit 1 en 2 te hebben gehaald en in totaal 90 ECTS. Dus niet meer alle 1e jaars vakkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:22 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jou? Jij gaat naar San Diego toch hè? Ik ben me hendig jaloers, gek!Wanneer vliegt u aan? Ik wil komend jaar eens een buitenlandsemestertje gaan regelen, zodat ik na de zomer van 2007 weg kan. Dat is dan in m'n 4e bachelorjaar, moet kunnen. Maar eerst die eerstejaarsvakken die nog steeds openstaan effe halen.
Whááát? Dat wist ik niet... dat heb ik al dus!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:38 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ja die regelingen zijn veranderd, je hoeft nu alleen alle 1e jaarsvakken van unit 1 en 2 te hebben gehaald en in totaal 90 ECTS. Dus niet meer alle 1e jaars vakkenHad ik me daar even mazzel!!
Dus ja, ik ga naar San Diego22 aug. vlieg ik die kant op en ergens in januari keer ik terug.
Dat was ook vrij laat besloten, omdat er teveel mensen waren die die wiskunde en statistiek niet gingen halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:44 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Whááát? Dat wist ik niet... dat heb ik al dus!
Ja, ga ik doen. Kan ik mailen naar dat adres in je profiel? Dan laat ik t weten als ik die site heb.quote:Hou je ergens zo'n geile waarbenjij.nu pagina bij? Lijkt me fraai om te lezen.![]()
Die wiskundige vakken zijn ook op de schop gegaan voor komend jaar hè, goeie zaak. Ik moet ze allemaal nog doen. IQM wordt verdeeld over QM1 en QM2. Dat worden beide vakken die lopen over één semester en voor beide krijg je 6 ects. Prima dus. Die effe halen en ik zit weer goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:48 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Dat was ook vrij laat besloten, omdat er teveel mensen waren die die wiskunde en statistiek niet gingen halen
[..]
Ja, ga ik doen. Kan ik mailen naar dat adres in je profiel? Dan laat ik t weten als ik die site heb.
Tja, ik heb IQM dus wel gehaald. Maar er komen nog hertentamens oude stijl van Mathematics1 en Statistics1 (QM1 en QM2) als het goed is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Die wiskundige vakken zijn ook op de schop gegaan voor komend jaar hè, goeie zaak. Ik moet ze allemaal nog doen. IQM wordt verdeeld over QM1 en QM2. Dat worden beide vakken die lopen over één semester en voor beide krijg je 6 ects. Prima dus. Die effe halen en ik zit weer goed.
Enneh, ja mail maar naar het adres in m'n profiel.
Ok, sorry. Ben er nog niet zo thuis [pas enkele keren geweest, TIK moet me wijzer maken] dus, weet ik dat. Ik kan dus pimpen met het feit dat ik een kamer in het 'centrum' heb?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
De rest van Tilburg is niet veel beter wat dat betreft, dus aan de Hoefstraat zit je best goed. Hendig vlakbij mij trouwens!
Er zijn vrij veel kamers in het centrum. Zelfs waar kindervriend woont wordt nog gerekend tot centrum.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef Blite het volgende:
[..]
Ok, sorry. Ben er nog niet zo thuis [pas enkele keren geweest, TIK moet me wijzer maken] dus, weet ik dat. Ik kan dus pimpen met het feit dat ik een kamer in het 'centrum' heb?![]()
![]()
De Hoefstraat is inderdaad geen verkeerde plek om te wonen, lekker dicht bij het centrumquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
O god ja, de TIKweek komt er weer aanquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Voor de eerste keer in acht jaar ga ik de TIK eens niet bewust meemaken, ben op vakantie dan. Ik begon de kots in het trappenhuis na al die jaren ondertussen beu te raken![]()
Tijd om af te studerenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Voor de eerste keer in acht jaar ga ik de TIK eens niet bewust meemaken, ben op vakantie dan. Ik begon de kots in het trappenhuis na al die jaren ondertussen beu te raken![]()
Vraag je dat nou aan mij? Er staat hier verderop wel altijd een paarse mini geparkeerd maar das vlakbij de Goirkestraat.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog ff een vraagje, die mooie mini die altijd aan de zijkant geparkeerd staat is die van jou of van je achterbuurjongen?
Ik dacht dat er aan de zijkant bij jullie ook altijd een mini geparkeerd stond. Maar ik denk dan dat ie van jullie achterburen is. Ik herkende de satelietfoto die je in GC had geplaatst. M'n moeder woont heel dicht bij jou. Ik heb er zelf ook zo'n 20 jaar gewoond.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Vraag je dat nou aan mij? Er staat hier verderop wel altijd een paarse mini geparkeerd maar das vlakbij de Goirkestraat.
Nou nee dat vind ik nu ook wweer niet! vin het ietjes te ver van het centrum daarvoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef Blite het volgende:
[..]
. Ik kan dus pimpen met het feit dat ik een kamer in het 'centrum' heb?![]()
![]()
Die kroegentocht heb ik altijd hartstikke leuk gevonden. Vooral leuk om die dodelijk vermoeide en afgebeulde feuten braaf bier te zien halen voor hun TIK-papa's en mama's.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O god ja, de TIKweek komt er weer aan
Tegenwoordig ben ik er écht te oud voor om dan tijdens de kroegentocht de stad in te gaan, maar man o man wat heb ik een lol gehad met dat jonge grut in het verleden.
euh ja. krijg ik nog anderhalf jaar van je?quote:
Haha die satellietfoto schoot al door mijn gedachten ja. Misschien moet ik die toch maar weghalenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er aan de zijkant bij jullie ook altijd een mini geparkeerd stond. Maar ik denk dan dat ie van jullie achterburen is. Ik herkende de satelietfoto die je in GC had geplaatst. M'n moeder woont heel dicht bij jou. Ik heb er zelf ook zo'n 20 jaar gewoond.
Zo tegen het eind van de week zijn ze vaak meer dood dan levendquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die kroegentocht heb ik altijd hartstikke leuk gevonden. Vooral leuk om die dodelijk vermoeide en afgebeulde feuten braaf bier te zien halen voor hun TIK-papa's en mama's.
[..]
euh ja. krijg ik nog anderhalf jaar van je?![]()
ligt eraan. wat studeer je en hoe lang ben je al bezig?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
euh ja. krijg ik nog anderhalf jaar van je?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |