quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:11 schreef A_L_N_F het volgende:
heeft ze een kapsel waarmee ze lijkt op een 40 jarige poosle straathoer met een flinke crack-verslaving.
heb ik ook wel eens gezegd tegen mijn toenmalige vriendin. kan gebeuren toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:16 schreef Slarioux het volgende:
"Sorry, maar ik vond je vorige kapsel toch leuker".
en daarom 'toenmalig' ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:33 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gezegd tegen mijn toenmalige vriendin. kan gebeuren toch?
waarom zou je dat uberhoupt zeggen als ze der niet naar vraagt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:11 schreef A_L_N_F het volgende:
Nou vertelde een vriendin dat ze vanmiddag naar de kapper ging.
ik nog tips geven wat niet te nemen en dat een kapsel die ze mooi vond toch niet zo geweldig was.
komt ze weer online en dus de cam aan.
heeft ze een kapsel waarmee ze lijkt op een 40 jarige poosle straathoer met een flinke crack-verslaving.
daarvoor had ze echter wel een mooi kapsel (wel gewoontjes maar soms maakt eenvoud mooi).
hoe zeg je nu tegen een vrouw dat het kapsel verschrikkelijk is?
aangezien liegen ook niet gewaardeerd word en als ik bezopen ben toch wel een keer een botte opmerking maak![]()
ps, is gewoon een vriendin, maar heb al vaker gehad dat vrouwen een slecht kapsel namen en mijn mening vroegen![]()
Dan had die kapster/kapper haar moeten aangeven dat het haar niet zou staan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:22 schreef A_L_N_F het volgende:
ik heb het op een brakkige cam gezien dus misschien valt het in het echt wel mee.
alleen sommige vrouwen kunnen hun kapsel zo verneuken. bladeren ze in een mode-blad. zien staan: het trendy kapsel van de zomer 2006, en nemen vervolgens die coupe zonder ff na te denken of het bij hun gezicht past.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |