abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41052940
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:19 schreef Hapertje het volgende:
Ik wil wel in het eerste vak, maar ook niet helemaal vooraan. Ga je er op tijd zitten voor de Arena?

By the way... hier in 's-Hertogenbosch wemelt het van Madonna. In elke abri kom ik haar tegen. Cool!
Komt omdat ze het nieuwe gezicht van H&M is!!!!
pi_41053155
Nee.. echt?
Nothing takes the past away like the future!
pi_41071202
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef manou het volgende:
weet iemand al hoe hoog het podium is? ik denk zelf dat ik rond de klok van 1 in de middag er ga zitten ligt ook een beetje aan het weer....
Het podium is echt erg hoog, vooral het hoofdpodium. De catwalk is iets lager, maar vrij hoog nog. Ik wil denk ik niet helemaal vooraan staan, want ik ben bang veel van de show te missen.
pi_41071636
The long awaited re-Invention Tour DVD will be released very soon according to Warner Music Japan. Here’s the dates as published on http://wmg.jp/artist/madonna/index.html.
THE RE-INVENTION WORLD TOUR LIVE IN PORTUGAL - DVD- Japanese Release Date: September 15

THE RE-INVENTION WORLD TOUR LIVE IN PORTUGAL - DVD- Rest of the World Release Date: September 18

bron: madonnatribe.com

[O yes]
pi_41072656
Ik ben benieuwd of we nu wel eens eindelijk de DVD krijgen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:44:27 #206
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41072722
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:00 schreef ririndra het volgende:

[..]

Komt omdat ze het nieuwe gezicht van H&M is!!!!
En ik maar kijken bij de C&A..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41078638
Hey mensen Dusseldorf was geweldig!!! Stond helemaal vooraan. Heb weer volslanke foto´s

pi_41080220
Heb ook verschillende clipjes gemaakt van M, deze is erug leuk als ze recht in de camera kijkt tijdens Drowned world.

http://rapidshare.de/files/30393929/Afbeelding_1408.mpg.html
pi_41122692
Hoi!

Weet iemand hoe laat Madonna begint in de Arena? Ivm mijn vervoers-planning.....

Thnx
pi_41122945
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:21 schreef Misterf het volgende:
Heb ook verschillende clipjes gemaakt van M, deze is erug leuk als ze recht in de camera kijkt tijdens Drowned world.

http://rapidshare.de/files/30393929/Afbeelding_1408.mpg.html
Wow gaaf filmpje!!
pi_41123899
Ga maar uit van 21.15 uur!
pi_41137256
Het filmpje en de foto's zijn geweldig Floris. Ik moet zeggen dat ik de show ook erg strak vond, afgezien van de lichten die even aan gingen gedurende Live To Tell, haar gegoochel met woorden tijdens Get Together en de penetrante geur van Bratwurst, LOL.

En inderdaad MWK66, op de kaartjes staat 20:00u. De site van de Arena zegt echter 19:30u. Maar aangezien Paul Oakenfold eerst draait zal Madonna waarschijnlijk om 21:00u of zelfs 21:15u beginnen - hetzelfde als in Düsseldorf dus.

Weet iemand trouwens of je gewone digitale camera's mee naar binnen mag nemen? Geen enkele stadion of zaal maakte er een probleem van gedurende de tour. LTU Arena zei zelfs dat gewone digitale camera's gewoon waren toegestaan, zolang ze maar niet überprofessioneel waren en geen filmcamera's.
pi_41157249
Madonna's nieuwe single na Jump zal in december uitkomen en is de titelsong van Arthur and The Minimoys. Het nummer heet ' Finding Me Nowhere' en zal een ballad worden. Volgens geruchten wordt het ook de 1e single van een compleet nieuw album!
pi_41165856
Dat nieuwe liedje voor Arthur et les Minimoys is ook nog slechts een gerucht hoor, Hapertje.
pi_41169389
Toch... de titel is zo goed dat ik wil dat het waar is!
pi_41174860
weet iemand tot hoelaat het optreden van madonna gaat duren? dit in verband met de terug reis....
en tevens ook of er fotocamera's zijn toegestaan ?
life is like a present you never know what is in it
pi_41175920
WOW Er liggen nu al 150 Donna Delory fans bij Fame op de stoep. Wordt echt een top instore!!
pi_41177558
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:26 schreef Stampurtjuh het volgende:
weet iemand tot hoelaat het optreden van madonna gaat duren? dit in verband met de terug reis....
en tevens ook of er fotocamera's zijn toegestaan ?
De laatste vraag heb ik ook al gesteld. Op de kaartjes staat vermeld dat het geenszins is toegestaan. ECHTER, als je de fora afschuimt zul je honderden foto's tegenkomen. In Düsseldorf waren digitale camera's ook gewoon toegestaan, zolang het maar niet van die überprofessionele beeldkanonnen waren.

Als je ervan uitgaat dat Paul Oakenfold met zijn voorprogramma om ongeveer 19:30u begint - zoals vermeld op de website van de Arena - zal Madonna om ongeveer 21uur of 21:15u beginnen. Ze zal dan ongeveer om 23:00u eindigen. Reken daar ook even de leegloop van het stadion en parkeerplaats bij op, als je met de auto bent.

@ misterf: Cool zeg! Het is dat ik morgen moet werken.
pi_41234525
Bah, ik heb echt geen zin in anderhalf uur Oakenfold en dat 2 dagen achter elkaar..
pi_41235361
Uurtje hooguit. En Oakenfold draait een mix met populaire liedjes. Het is beter dan anderhalf uur een beetje in een leegte te staren en rook te happen van andere mensen op vage muziekmixen die je amper kunt horen.
pi_41237181
Ja, dat is ook wel weer zo..
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:08:55 #222
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41242565

Volgende week maandag is dit mijn zicht
En wat het zicht zondag is, wil ik niet weten
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41255773
Waarom heeft iedereen betere plaatsen dan ik? .
Ik moet het doen met nosebleed plaatsen in vak 422 .

Het begint nu wel te kriebelen hoor! .
Over een week ben ik gewoon al geweest.. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_41255926
Zelfs als nosebleeder zul je het nog behoorlijk naar je zin hebben - is mijn ervaring in Düsseldorf. No worries.
pi_41256089
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:23 schreef MadGuy het volgende:
Zelfs als nosebleeder zul je het nog behoorlijk naar je zin hebben - is mijn ervaring in Düsseldorf. No worries.
Dat ik het naar m'n zin zal hebben maak ik me ook echt niet druk om, dat gaat zeker gebeuren! .
Heb niet 20 jaar gewacht om eindelijk eens naar Madonna te kunnen en het dan niet naar m'n zin te hebben .

Maak me alleen een beetje zorgen om het geluid in de Arena en het uitzicht. Maar dat wordt dus afwachten.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')