Komt omdat ze het nieuwe gezicht van H&M is!!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:19 schreef Hapertje het volgende:
Ik wil wel in het eerste vak, maar ook niet helemaal vooraan. Ga je er op tijd zitten voor de Arena?
By the way... hier in 's-Hertogenbosch wemelt het van Madonna. In elke abri kom ik haar tegen. Cool!
Het podium is echt erg hoog, vooral het hoofdpodium. De catwalk is iets lager, maar vrij hoog nog. Ik wil denk ik niet helemaal vooraan staan, want ik ben bang veel van de show te missen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef manou het volgende:
weet iemand al hoe hoog het podium is? ik denk zelf dat ik rond de klok van 1 in de middag er ga zitten ligt ook een beetje aan het weer....
En ik maar kijken bij de C&A..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:00 schreef ririndra het volgende:
[..]
Komt omdat ze het nieuwe gezicht van H&M is!!!!![]()
![]()
![]()
Wow gaaf filmpje!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:21 schreef Misterf het volgende:
Heb ook verschillende clipjes gemaakt van M, deze is erug leuk als ze recht in de camera kijkt tijdens Drowned world.
http://rapidshare.de/files/30393929/Afbeelding_1408.mpg.html
De laatste vraag heb ik ook al gesteld. Op de kaartjes staat vermeld dat het geenszins is toegestaan. ECHTER, als je de fora afschuimt zul je honderden foto's tegenkomen. In Düsseldorf waren digitale camera's ook gewoon toegestaan, zolang het maar niet van die überprofessionele beeldkanonnen waren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:26 schreef Stampurtjuh het volgende:
weet iemand tot hoelaat het optreden van madonna gaat duren? dit in verband met de terug reis....
en tevens ook of er fotocamera's zijn toegestaan ?
Dat ik het naar m'n zin zal hebben maak ik me ook echt niet druk om, dat gaat zeker gebeuren!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:23 schreef MadGuy het volgende:
Zelfs als nosebleeder zul je het nog behoorlijk naar je zin hebben - is mijn ervaring in Düsseldorf. No worries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |