abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40878930
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:21 schreef Misterf het volgende:

[..]

Ga hem ook niet kopen hoor / maar is het morgen? Ze hadden wel de startdatum beter bekend mogen maken.
Ik weet het eerlijk gezegd niet zo.
pi_40879098
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef Misterf het volgende:
Heb net kaartjes gekocht voor dusseldorf IK GA ZONDAG NAAR MADONNA!!!!!!!!!!!!
Wat voor kaartjes trouwens? Ik heb absolute nosebleeds...
pi_40879396
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Moet je niet werken? Have fun!
Ja / heb waarschijnlijk al iemand kunnen regelen.
pi_40879430
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:31 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Wat voor kaartjes trouwens? Ik heb absolute nosebleeds...
Staan natuurlijk ik zal nooit een zitplaats kopen!! I´m a front row bitch
pi_40879598
Dat laat ik voor Amsterdam. Ik wilde ergens nog goedkoop bij zijn.
pi_40880776
ebay.de staan kaarten onder de kostprijs.
pi_40880941
Ik heb al kaartjes en ik vind het allang best. Maar bedankt.
pi_40899291
SGP jongeren willen verbod op scene uit Madonna concert

AMSTERDAM - De SGP-jongeren vinden dat een godslasterlijke scène uit het concert van popster Madonna moet worden verwijderd, als zij op 3 en 4 september in de Amsterdam ArenA optreedt. Ze gaan vragen aan minister Donner (Justitie) of het betreffende tafereel verboden kan worden, meldden zij donderdag.

De 47-jarige Amerikaanse zangeres zorgt in het kader van haar Confessions Tour in diverse landen voor ophef. Tijdens het lied 'Live to Tell' hangt ze namelijk aan een kruis met een doornenkroon op haar hoofd.

Rode Plein

Om die reden mocht de popdiva in Rusland niet optreden op het Rode Plein in Moskou. Het spektakel moest volgens de autoriteiten daar zo ver mogelijk worden weggehouden van de orthodoxe heiligdommen in het centrum van de Russische hoofdstad. Ook in Rome, dicht bij het Vaticaan, konden velen Madonna's actie niet waarderen. In Duitsland heeft de justitie aangekondigd het concert bij te wonen om zelf te constateren of er iets strafbaars gebeurt.

Justitie in Nederland doet dat laatste niet. "Vooraf kunnen wij een concert, of een scène daarin, niet verbieden", legt een woordvoerster van het Openbaar Ministerie in Amsterdam uit. "Alleen als iemand aangifte doet, kunnen we achteraf actie ondernemen. De gemeente Amsterdam is vergunningverlener. Die zou eventueel wel vooraf maatregelen kunnen treffen", aldus de zegsvrouw.

De jongerenorganisatie van de SGP is naar eigen zeggen met ruim 12.000 leden de grootste politieke jongerenorganisatie van Nederland. Via de Tweede Kamer-fractie van de SGP willen de jongeren hun verzoek aan Donner overbrengen. Als dat niet lukt, sturen ze zelf een brief.

Wetboek

De jongeren willen dat artikel 147 van het wetboek van strafrecht wordt ingezet. Daarin wordt smalende godslastering verboden. Volgens de jonge SGP'ers maken de wereldwijde protesten tegen de Madonna-concerten duidelijk dat veel christenen met "deze belediging van de Zoon van God" diep worden gekwetst.

De politiek geëngageerde jongeren vinden dat vrijheid van meningsuiting haar grenzen kent. "In een decennium waarin bevolkingsgroepen steeds verder uit elkaar groeien, moet verdere polarisatie in Nederland zoveel mogelijk worden voorkomen", stellen zij.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:11:44 #184
130081 manou
me love me boyfriend
pi_40900074
laat die zielige kids zich lekker ergens anders mee bemoeien...............wat een gezeik!
pi_40901387
OMG, leven we in de Middeleeuwen?

Hier van de SGP jongeren site zelf:
quote:
SGP-jongeren: verbiedt godslasterlijke scène Madonna

Datum publicatie: 17-08-2006
Bron: persbericht

De SGP-jongeren vinden de scène uit de Confessions Tour, waarin Madonna met een doornenkroon aan het kruis hangt uitermate shockerend. Zij gaan minister Donner vragen uit te zoeken of deze godslasterlijke scène verboden kan worden. Op 3 en 4 september komt Madonna naar Amsterdam.

Artikel 147 van het Wetboek van strafrecht, waarin smalende godslastering wordt verboden, biedt voldoende handvatten tot dit verbod. Dat Jezus aan het kruis wilde sterven voor de zonden van Zijn kinderen, is voor christenen het grootste wonder in de wereldgeschiedenis. De wereldwijde protesten geven aan dat veel christenen met deze belediging van de Zoon van God diep worden gekwetst.

Vrijheid van meningsuiting kent haar grenzen. In een decennium waarin bevolkingsgroepen steeds verder uit elkaar groeien, moet verdere polarisatie in Nederland zoveel mogelijk worden voorkomen.

Voor meer informatie:
Jan Kloosterman
Gert van Veldhuizen
Ze baseren zich dus slechts op de wereldwijde protesten van mensen die de show verder ook niet gezien hebben. Ge-wel-dig.

[ Bericht 87% gewijzigd door MadGuy op 17-08-2006 12:59:52 ]
pi_40901414
Zo zielig... fuck religie! Het beknot je eigen denken!
Nothing takes the past away like the future!
pi_40903853
als ze het desbtreffende nummer gaat spelen (Live to Tell) dan klopt de setlist niet....
pi_40904011
Zei ik toch.
pi_40904201
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:23 schreef MadGuy het volgende:
Zei ik toch.
je moet maar eens wat downloaden van http://rapidshare.de/files/26195214/01_-_Future_Lovers.mpg.html
pi_40904240
[quote]Op donderdag 17 augustus 2006 14:31 schreef ririndra het volgende:

[..]

je moet maar eens wat downloaden van http://rapidshare.de/files/26195214/01_-_Future_Lovers.mpg.html

of van http://rapidshare.de/files/26236608/06_-_Live_To_Tell.mpg.html nog beter.....
pi_40904281
Geweldig hè? Op Youtube vind je nog veel meer als het goed is.
pi_40912093
En het gaat verder:
quote:
JOVD laat Madonna lekker hangen

Minister Donner mag zich niet mengen in artistieke uitingen Madonna

Den Haag, 17 augustus 2006 - De Jongeren Organisatie Vrijheid en Democratie verzet zich fel tegen de eis van de SGP-jongeren aan minister Donner van Justitie om een concert van Madonna op voorhand te verbieden. De queen of pop doet op 3 en 4 september Amsterdam aan met haar Confessions Tour. De scène waarin Madonna tijdens het nummer ' Live to tell' getooid met een doornkroon aan een kruis hangt, ervaren de SGP-jongeren als godslasterlijk.
Voor meer, klik hier.

Feest!
pi_41020098
Nog twee weken!
pi_41038318
OMG! Gisteren Düsseldorf gedaan en het was geweldig. We hadden de slechtste plaatsen die je je maar kunt bedenken, maar we hadden ZO veel plezier. Dansen, keihard meezingen, het was een waar feest. Madonna leek ook in een goed humeur te zijn en ze klonk echt geweldig goed. Het viel me ook op dat het geluid uitstekend klonk, maar dat kan ook omdat we wat meer naar achteren zaten.
pi_41041538
Touched for the very first time met Confessions, Madguy?

Ik ben jaloers... nog 12 nachtjes! Whoohoo!
pi_41041662
Jep, Like A Virgin. Maar niet meer dus.

12 nachtjes en dan gaan we trachten dichter bij te komen. Niet he-le-maal vooraan, zeker niet als het podium weer zo achterlijk hoog is.
pi_41042380
Ik wil wel in het eerste vak, maar ook niet helemaal vooraan. Ga je er op tijd zitten voor de Arena?

By the way... hier in 's-Hertogenbosch wemelt het van Madonna. In elke abri kom ik haar tegen. Cool!
pi_41042511
Ik weet niet hoe laat ik er zal zijn. Hangt ook een beetje van vrienden af en van het weer. De vorige keer bij de RIT kwamen we ook om 14 uur aan en stonden we gewoon front row.

Hier in Rotterdam ook véél Madonna. Inclusief een enorm billboard op het gebouw tegen over Mediamarkt Rotterdam Centrum!
pi_41042637
Ik heb echt geen idee welke tijd gunstig is om naar de Arena te gaan. Nog twee weken goed over nadenken hahaha!
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:45:26 #200
130081 manou
me love me boyfriend
pi_41045080
weet iemand al hoe hoog het podium is? ik denk zelf dat ik rond de klok van 1 in de middag er ga zitten ligt ook een beetje aan het weer....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')