via limewire kan je al verschillende downloaden!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:28 schreef manou het volgende:
vriendinnetje van mij heeft helaas geen kaartjes maar wil graag het concert op cd zetten maar we kunnen nergens het concert op mp3 vinden dat van goede kwaliteit is....iemand idee waar wij het wel kunnen vinden?
jajaaa dat klopt: alhoewel: I love NY is wel van redelijke kwaliteit hoor....quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:24 schreef manou het volgende:
jah maar die zijn nou niet bepaald van goede kwali en daar zijn we juist naar opzoek
nou ik ben erbij hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:44 schreef Misterf het volgende:
www.madonna.nl
Exclusief instore optreden-signeer sessie van Donna DeLory in Nederland!
15 augustus 2006 - Nieuws
Al sinds 1986 is Donna DeLory één van Madonna's vaste achtergrondzangeressen. Door de jaren heen heeft Donna al diverse albums gemaakt en een eigen fanbase opgebouwd! Nog niet zo lang geleden heeft ze een nieuw album uitgebracht, 'In The Sky'. Tijdens de tournee met Madonna doet Donna ook diverse promotie-optredens voor dit album. Zo ook in Nederland!
Wij kunnen je exclusief melden dat Fame i.s.m. MadonnaNed een instore optreden/signeer sessie organiseert op zaterdag 2 september a.s. om 20.00 uur.
Bij aanshaf (bij Fame) van Donna´s nieuwste cd In the sky krijg je toegang tot dit exclusieve evenement.
Binnenkort meer informatie.
P.S. Wij zullen later extra informatie aangeven over hoe en wanneer de cd precies verkrijgbaar zal zijn. Fans hoeven niet te mailen of te bellen met Fame/MadonnaNed omdat we daar simpelweg nog geen info over hebben.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:55 schreef Hapertje het volgende:
Ririndra... ik ken de setlist van de Confessions Tour. Ik had het over Donna DeLory's optreden!
Ga hem ook niet kopen hoor / maar is het morgen? Ze hadden wel de startdatum beter bekend mogen maken.quote:
Moet je niet werken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef Misterf het volgende:
Heb net kaartjes gekocht voor dusseldorf IK GA ZONDAG NAAR MADONNA!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |