abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40335008
Nothing takes the past away like the future!
  zondag 30 juli 2006 @ 22:47:41 #127
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40336470
The main stage is about 3 meters high, while the catwalk is about 2 meters, quite high for those who have the luck to be front row
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_40337124
Bij dat soort concerten moet je ook niet vooraan staan! Dan mis je een groot deel van de show
  zondag 30 juli 2006 @ 23:07:30 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40337149
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:06 schreef calvobbes het volgende:
Bij dat soort concerten moet je ook niet vooraan staan! Dan mis je een groot deel van de show
Daarom ga ik 2x
  maandag 31 juli 2006 @ 10:47:34 #130
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40345696
We've heard that Madonna herself was not particularly happy of this excessive height and the distance that separate her from her fans, and have asked to try to lower the stage platform a bit in her future stadium concerts.
  maandag 31 juli 2006 @ 11:17:45 #131
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_40346574
Gelukkig maar. In het Gelredome was het podium ook al zo achterlijk hoog in 2004. In Amerika waren ze gewoon precies goed, geweldig. Ze stond als het ware midden in het publiek.
pi_40346759
Probleem is wel dat dat hoge podium gemaakt is zodat de mensen achterin ook nog wat kunnen zien. In arena situaties heb je dat wat minder, maar zo gauw je in het stadion komt is het voor de mensen achteraan wel fijn dat ze wat meer zien dan alleen het hoofd van de artiest.
  maandag 31 juli 2006 @ 11:24:02 #133
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40346790
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:23 schreef calvobbes het volgende:
Probleem is wel dat dat hoge podium gemaakt is zodat de mensen achterin ook nog wat kunnen zien. In arena situaties heb je dat wat minder, maar zo gauw je in het stadion komt is het voor de mensen achteraan wel fijn dat ze wat meer zien dan alleen het hoofd van de artiest.
Moet je maar eerder komen
pi_40349181
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Moet je maar eerder komen
Ja, leuk met zijn allen eerste rij.
Dat kan dus niet
pi_40375810
Nog zes steden en dan komt de Queen naar Amsterdam voor twee compleet uitverkochte concerten

[ Bericht 15% gewijzigd door Hapertje op 01-08-2006 06:54:45 ]
pi_40379813
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 06:38 schreef Hapertje het volgende:
Nog zes steden en dan komt de Queen naar Amsterdam voor twee compleet uitverkochte concerten
Ja, in die KUT minder prettige Arena
pi_40381304
Mensen overdrijven wel een beetje hoor... ik heb niet zulke negatieve ervaringen met de Arena. Het begint een beetje het geijkte te worden. Zelfde als dat mensen zeggen dat ze Frank Boeijen niet kunnen verstaan... van die dingen die voor waar aangenomen zijn
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:04:51 #138
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_40393090
Het geluid in de Arena is ook kut. Dat viel nogmaals up bij Robbie Williams. Je moet goed vooraan staan om zo min mogelijk last te hebben van die echo.
Plus de Arena is bijna alle gevallen dicht tijdens concerten, vanwege de geluidsoverlast.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_40395398
Ach, het wordt vast fun. 20 augustus mijn eerste.

Overigens is hier de Confessions Photoshoot Outtakes Jackpot te vinden.

EDIT: Die fotolink was van korte duur dus...

[ Bericht 15% gewijzigd door MadGuy op 02-08-2006 20:05:58 ]
pi_40482889
Blondie vs Madonna - Call Me Hung Up

Ik vind dit wel een gave remix.
pi_40489548
Op zich wel leuk gevonden, maar hij lijkt niet echt te kloppen, muzikaal. Nu ben ik een leek daarin, maar hij 'voelt' niet goed...

Overigens zorgt Madonna weer voor aardig wat controverse:
quote:
From today's Rush & Molloy column on the New York Daily News:

Cross-cultural ire at Madonna

Who says Madonna doesn't bring people together?

Catholic, Muslim and Jewish leaders have united to denounce the mock crucifixion she plans to stage when her tour hits Rome Sunday.

You know - 'cause we told you in April - that the pop deity descends during her show on a glittering crucifix while wearing a fake crown of thorns.
The act has already ticked off Catholics in the U.S. Now, Ersilio Cardinal Tonino, reportedly speaking on behalf of Pope Benedict XVI, declares: "This time the limits have really been pushed too far. This concert is a blasphemous challenge to the faith and a profanation of the cross. She should be excommunicated. To crucify herself during the concert in the city of Popes and martyrs is an act of open hostility."

Mario Scialoja, head of Italy's Muslim League, concurs: "Her idea is in the worst taste, and she'd do better to go home." Riccardo Pacifici, vice president of the Roman Jewish community, agrees she should have snuffed the inflammatory routine.

Word is NBC urged her to cut the crucifixion from her concert to be broadcast in November. But it's staying. "She felt like that was a cornerstone of the show," said NBC exec Kevin Reilly. "We viewed it and didn't see it as being inappropriate."

Liz Rosenberg, mouthpiece for the ecumenical hate object, tells us:

"I think the Pope would enjoy the show and would applaud her performance.
He has an open invitation to see for himself the eloquence and beauty that Madonna expresses for humanity while performing her poignant song 'Live to Tell.'"
Bron: MadonnaTribe.com

De Telegraaf zegt zelfs dat Madonna niet op het Rode Plein in Moskou mag optreden:
quote:

Russen weren Madonna van Rode Plein

MOSKOU - Madonna mag haar eerste concert in Rusland niet op het Rode Plein in Moskou geven. Het spektakel met het kruis en de doornenkroon moet zo ver mogelijk weggehouden worden van de orthodoxe heiligdommen in het stadscentrum. Deze verklaring gaf de Russische krant Kommersant vrijdag voor het verplaatsen van het optreden naar het zuiden van de stad.

De Amerikaanse zangeres hangt tijdens de show net als Jezus aan het kruis en draagt een doornenkroon.

Rusland is niet het enige land waar commotie is ontstaan over de act. Donderdag veroordeelden katholieken, moslims en joden in Rome de beslissing van Madonna om de nep-kruisiging zondag op te voeren tijdens haar concert in de Italiaanse stad.

Het optreden heeft plaats vlakbij Vaticaanstad.
Wat betreft de crisis rondom Israel en Libanon heeft Madonna ook nog het één en ander te zeggen:

En dan gaat ze ook nog een heel dorp met kinderen in Malawi helpen. Ik hou van de vrouw.
quote:
Madonna gives $3 million to Malawi orphans
Posted: 03 August 2006 - From contactmusic.com

Pop superstar Madonna has donated at least $3 million (GBP1.7 million) to help orphans in Malawi. The Hung Up singer hopes her joint venture with economic guru Jeffrey Sachs will help feed up to 1,000 children every day.
She tells Time magazine the project is 'a privilege....the ultimate gift of being famous, or a byproduct....I know that, yeah, this is why I am famous.' And Madonna insists having her own children - Lourdes, nine, and Rocco, five - has changed her 'perspective on life', and she is fully committed to doing all she can to help underprivileged youngsters.
Bron: Madonnalicious.com

Er gaan overigens ook geruchten over een costume change voor haar tour.

[ Bericht 6% gewijzigd door MadGuy op 04-08-2006 19:28:17 ]
pi_40571391
Ik zag op Madonnatribe foto's van het concert in Rome en wat erg als je in Amsterdam in vak 119 zit zeg! Door de doeken zie je geen reet van het podium... alleen het middenvlak!

Ben ik blij dat ik in vak 120 zit!
pi_40572003
Ik denk dat het wel meevalt in 119 en 108/109. Het podium wordt over het algemeen in/boven/over de gracht gebouwd, dus je ziet nog wel een groot deel van het podium. En grote kans dat die doeken achter het podium hangen en niet vooraan.
Wat dat betreft is Amsterdam niet vergelijkbaar met Rome aangezien ze in Rome een complete constructie moesten bouwen om alles aan op te hangen. In Amsterdam kunnen ze alles aan het dak hangen.
pi_40579756
Overigens... ik heb nog 4 staanplaatsen tegen kostprijs te koop voor 4 september. Wie geinteresseerd is, moet het maar even laten weten!
pi_40586966
Nog maar 2 staanplaatsen tegen kostprijs te koop!
pi_40601200
zijn jullie ook zo aan het aftellen ?
pi_40604305
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef AngieLoves het volgende:
zijn jullie ook zo aan het aftellen ?
echt wel!!!!!! nog 26 dagen!!!!
pi_40605058

[ Bericht 100% gewijzigd door ririndra op 08-08-2006 12:34:06 ]
pi_40618241
20 augustus m'n eerste!
pi_40632646
Ik stond gisteren al voor de ingang van Zuid G!

... om naar de parkeergarage te lopen na een avondje film.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')