Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Ik word helemaal gek nu. Ik wil gewoon thuis slapen vannacht, maar ben bang dat er al honderden mensen zitten morgenochtend... ik maak mezelf altijd gek als het om Madonna gaat. Why?
Jemig Hapertje, wat een zenuwen. Ik ben er rond 10 uur, denk ik. Of weet ik eigenlijk wel zeker. Ik zie jullie misschien morgen. Veel plezier allemaal.
Mijn zus had gesmst dat ze bij de soundcheck gezeten heeft. Dat wilde ze graag en kan me voorstellen dat het ontzettend leuk (en uniek ook) is om mee te maken. Meer verslag perhaps wanneer ze terug komt.
Jullie zijn wel echte die hards dat jullie zooo vroeg gaan. Ik ga echt niet zo vroeg ondanks dat ik veldkaarten heb. Hele dag daar zitten lijkt me geen fuck aan.
Niet mijn muziek (de show was beter dan de zang), maar doordat ik op het veld stond toch nog wel aardig uit m'n dak gegaan. Heb ik ook eens op de heilige grond gestaan!
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon. ××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ××× F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001